לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

Someone's watching over me..


אז זהו, חודש חדש מתחיל ואיתו גם נגמרה תחרות הinter8ing

זכיתי במקום ה-5 במאה שקל וחולצה((((:

אני מתכננת לקנות פרו לחצי שנה. סוףסוף.

 

גם החודש אני משתתפת בתחרות אז בבקשה תצביעו לי(:


אין לי כלכך תוכניות החודש, חוץ מהמפגש לפחות.

 

אני לא רוצה שהחודש יעבור מהר כמו שעבר חודש בלימודים. אני רוצה שהוא יהיה ארוך ושתהיה לי הרגשה שלחופש הזה אין סוף הוו חרוז.


ראיתי היום -שוב- את הסרט בקול גדול עם הילארי דאף.

אין זה סרט כלכך מדהים! אני כלכך ממליצה עליו.

נראה לי שאיזה רבע מהסרט רק בכיתי. הוא כלכך מדהים ומרגש ואני תמיד בוכה בסרטים><

 

יש בו שיר כלכך מדהים שקוראים לו Someone's Watching Over Me

אני יודעת שכבר מליון אחוז ששמתי את השיר הזה פה, וגם קראו לבלוג שלי על שמו באיזשהו שלב. אבל בכלזאת..;

 

Found myself today

 Oh I found myself and ran away

 Something pulled me back

 The voice of reason I forgot I had

All I know is you're not here to say

 What you always used to say

But it's written in the sky tonight

 

 So I won't give up

 No I won't break down

 Sooner than it seems life turns around

And I will be strong

 Even if it all goes wrong

 When I'm standing in the dark I'll still believe

Someone's watching over me

 

Seen that ray of light

And it's shining on my destiny

 Shining all the time

 And I wont be afraid

 To follow everywhere it's taking me

 All I know is yesterday is gone

 And right now I belong

 To this moment to my dreams

 

 So I won't give up

No I won't break down

 Sooner than it seems life turns around

And I will be strong

 Even if it all goes wrong

When I'm standing in the dark I'll still believe

 Someone's watching over me

 

 It doesn't matter what people say

 And it doesn't matter how long it takes

 Believe in yourself and you'll fly high

 And it only matters how true you are

 Be true to yourself and follow your heart

 

So I won't give up

 No I won't break down

 Sooner than it seems life turns around

And I will be strong

 Even if it all goes wrong

 When I'm standing in the dark I'll still believe

 That I won't give up

No I won't break down

Sooner than it seems life turns around

 And I will be strong

Even when it all goes wrong

 When I'm standing in the dark I'll still believe

 That someone's watching over

Someone's watching over

 Someone's watching over me

 

Someone's watching over me..


עריכה:

אמא הלכה לסופר פארם ושהיא חזרה היא סיפרה לי ולאחשלי את זה;

 

מוכרת בסופר פארם: שלום אדני במה אפשר לעזור?

איש: אני מדבר אנגלית

מוכרת בסופר פארם: אהה טוב אני מקווה שאצליח להבין

איש: אוקיי, my child have a meeting with medoza!

 

החהחחהחה נשפכנו על הרצפה XDDD

 

3>

נכתב על ידי , 2/7/2006 12:23  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק(: ב-9/7/2006 00:35



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)