לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

פוסטתמונות מהים!!DDD:


אייןאיןןא היה פשוט מווווששלםםםם!!

כלכך נהנתי שזו אפילו לא מילה!

 

נסענו; טוויני, רונה, ליאל, נוי ואני. טוויני עזבה באיזשהו שלב:( אבל בכל זאת היה שיא ה-כיף.

 

מצטערת אם מישהו ייפגע מכמות שומנים ופיגור בלי סבירה. עמכם הסליחה.


 

נוי מראה לנו כמה חשוב לשתות מים(:

 

אני^^

 

ליאל ואני- החהח אל תשימו לב לכיעור שליD:

 

חהחהחהח רונה צוחקת><

 

אני(:

 

שוב.

 

רונהDD:

 

רגליים!

 

פתאום כאבה לי הבטן. ממש XD

 

 

אההא.

 

רונה נראת מרוצה מעצמה><

 

פאאקקק היה שם ילד כלכך מוושלםם$@^$%#* אז עשיתי כאילו אני מצלמת את רונה וצילמנו אותו^^

 

אני ורונה(:

 

רונה *היפה*

 

נויקי הכוסיתDD:

 

אלהלהללה קברנו את ליאל ועשינו לה בגד ים מצדפים! הוהוהו כמה נסגד.

 

טאדה!

 

:O

 

יצירת האומנות.

 

אחרי.

 

 

שמיים!

 

 

אהה והיו מדוזות. המווןןןן מדוזות. בשלל צבעים!! כחולות, סגולות, לבנות. ותפסנו אההמאניתפסתי אחת. נחמד^^

 

יאאאפ.

 

 

ים.

 

ליאלוש((:

 

לא רציתי להישרף בפנים אז שמתי חצאית^^

 

משתזפותD:

 

טוויני הלכה:( ואז אנחנו הלכנו לארנה. לאחר התלבטויות רבות הגענו למסקנה אחת- לבסוף תמיד לוקחים מקדולנד. לא עושה לכם חשק? ;)

הצ'יפס היצורי ביותר!:O

 

נוי פותחת קריירה כמעשנת כבדה. טפוטפוטפו

 

ליאלי><

 

אני(:

אחרכך ירדנו למטה מהקומה של האוכל ועלינו על משחקים כאלה של ילדים!DDD:

 

והדבר הזה ניגן!:O

 

אני ורונה(: תמונה שממש ממש אהבתי.

 

 *KISS*

ה-שלישיה שאני כלכך אוהבת.

 

רונה אוכלתPP:

 

אני ונמו!D:

 

אני במקום כזה.

 

נוי במקום כזה^^

אני ורונה(:

 

וחזרנו לים.. והיינו בגלים ענקיים כלכך!! והיה כלכך כיףףDDD:

ואחרכך סתם נשכבנו.

 

ולבסוף(: ביקשנו ממישהו שיצלם אותנו.


היה פשוט מושלם. ומושלם זו לא מילה גסה ;)

זה רק חלק מהתמונות, זה 46 מתוך 89 שלי, ויש עוד 250 אצל ליאל!:O

 

אני אעלה בקרוב עוד.


בידרתי אותכם, עכשיו תצביעוPPP:

< לחצו פה!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686.


עכשיו רונה ליאל ונוי יתלהבו שהן סלבריטי!><

שלכם, נעם.


עריכה 5.7:

לילה המושלמת ה-זו יש היום יומולדת;

אז תאחלו לה מזלטוב#@!^$%*#

3>

נכתב על ידי , 4/7/2006 21:55  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדני. 3> ב-30/7/2006 13:39



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)