לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

סתם, כי בא לי.


הפוסטים די איבדו ממשמעותם.

רוב הפוסטים האחרונים הם תמונות וצחוקים ויאדהיאדהיאדה. אני כבר לא כותבת כלכך מה אני מרגישה, מה עובר עליי. אני מפספסת איזשהי מטרה מסוימת שבשבילה הבלוג נועד בעצם.

 

אז אני לא יודעת.

נראה לי שאני לא כותבת כבר על מה שאני מרגישה, כי אני לא.

אני פשוט לא מרגישה כלום.

זתומרת, לא במובן הזה. מובן מאליו שאני מרגישה כי אין בנאדם בלי רגשות למרות שיש כמה כאלה שאני די בספק לגבם.

אני לא מרגישה. פשוט..הפסקתי להרגיש. כאילו ריק כזה, אבל בעצם כלכך מלא!

אין לי מה לספר. פשוט ככה.

בראש שלי יש כרגע רק בילויים, וקניות, ובילויים. ועוד קצת קניות.

אני עושה כלכך הרבה והחופש נהפך כלכך שגרתי. לא שגרתי-משעמם כמו בצפר למשל, שיש למה לצפות. אלא שגרתי במובן של.. זה חופש, אין מחויבויות, אין למה לצפות.

אני בשונה מאחרים לא נוסעת/טסה החופש לשומקום כרגילתדמיינוכאןפקצוףכועס, ואין לי כלכך תוכניות. חוץ מהמפגש ב-23.

 

פשוט קצת ריק לי, ריק לי אבל טוב.

ריק כי הכל כלכך שגרתי ואני רוצה להכיר אנשים חדשים, אני רוצה להרגיש שוב ושיהיה לי משהו לצפות לו, איזשהי הרפתקה כזו.

אבל טוב לי כי.. טוב, כי פשוט ככה. כי השלמתי עם שתי בנות מדהימות שהיו באמת חסרות לי, וכי כל יום זה בילוי אחד גדול, וכי סתם אין סיבה לשומדבר רע.


אני כבר שעה יושבת ומחפשת ששיר שאולי רק במקצת תהיה לי הזדהות איתו, וזו הפעם הראשונה שאין. עוד הוכחה שריק לי, וזה מתחיל להיות מפחיד.


תצביעו לי#@!#^$%*#^$&$

לחצו פה!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686


הודות ליריב, מהיום יש אפשרות לבחור איזה מילים אסורות להיכתב בתגובות.

הנה הרשימה שאני הכנתי;

זונה, כלבה, שרמוטה, צומי, מכוערת, מכוער, מפגרת, מפגר, מטומטמת, מטומטם, מניאק, מניאקית, פוסטמה, סתומה, סתום, אדיוט, טיפש, טיפשה, זיון, להזדיין, לזיין, חרא

 

מהיום אם מישהו ינסה לכתוב תגובה שתכלול את אחת המילים האלו התגובה לא תישמר

הצעות למילים נוספות יתקבלו בברכה (:

מישהו יודע איך אומרים פוסטמה בלשון זכר?:\


שלכם, נעם. שטוב לה, אבל הריקנות הזאת יותר מדי ממלאת אותה.


inter1405


עריכה: יש לי נעליים חדשות!D:


תיעלם לי כבר מהחיים אדיוט#@%#$@&$*%$
נכתב על ידי , 9/7/2006 23:07  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרסק מחונן ב-12/7/2006 21:19



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)