לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

רוחות מלחמה


רוחות מלחמה/ רמי קלינשטיין

שני בדצמבר רוחות מנשבות

מבהירות את הכתובת על הקיר

יושב וכותב לך רק כמה שורות

כל כך רחוק מהעיר

כקוראים אז באים כך היה וכך יהיה

גם בלי לדעת למה איך ומה

מותר לקוות שממש בקרוב

עוד נצעד בדרכי החכמה

רוחות מלחמה איפה התקווה

עוברות שנים ללא תשובה

נשאר לנשק את לחייך לפני שאלך

לזכור מה שהשארתי... אצלך

אל תדאגי תשמרי על הבית

אני כאן אשמור על עצמי

ערב יורד על מטע עצי זית

ואל תשכחי שאני מוסר

לקטנות נשיקות מאבבא

הכי מנשק בעולם

שתי ילדות, שתי דקות מכפר סבא*

נראות לי לרגע כמותן

(רימון!)

בתוך היום יום שדורך ומועך

לא ברור מה בעצם חשוב יותר

מהכל מתפלל שאני אתברך

ואראה אותך שוב

רוחות מלחמה איפה התקווה

עוברות שנים ללא תשובה

דברים שרציתי לומר לך

עכשיו אני שר לך

בפעם הראשונה

רוחות מלחמה ואין שום תקווה

קנה אדמת המריבה

נשאר לנשק את לחייך, לפני שאלך לזכור מה שהשארתי... השארתי אצלך


ישבתי לפני שעה ומשהו בערך וראיתי חדשות יחד עם אמא, ולא האמנתי, כי אולי לא רציתי להאמין.

זה קורה פה, לעם שלנו, למדינה שלנו, ואני לא מרגישה חלק מזה. ברור שלטובה כי למזלי הרב במרכז הארץ אין כלום.

 

דודה שלי גרה בצפון, ליד נהריה, ובחנות שהיא עובדת בה נפלה קטיושה [מזל שהיא לא עבדה היום]. והמשפחה החליטו להתפנות לעיר רחובות, לדודים אחרים שלנו.

וגלעד שליט שנמצא בשבי בידי החיזבאללה כבר מה-25.6 [אני זוכרת כי זה היה היום של המפגש ושהייתה בדרך הביתה אמא שלי סיפרה לי] הוא חבר של בן דוד שלי, שגר איתו במצפה.

 

"...מלחמה היא אסון מעשה ידי אדם: בכל מלחמה נהרגים אנשים רבים, נפצעים והופכים לנכים ויש נזק לרכוש ולסביבה..."

והדבר היחידי שאני עדיין שואלת את עצמי; למה?

*שתי דקות מכפר-סבא זה קלקיליה.


אתמול הייתי עם ג'וד בעיר ואכלנו בארומה. ופגשנו את ג'קי ואמא שלה.

אז אכלנו איתם סלט ארומה ולחם כזה. ממ וסתם אחרכך הסתובבנו ועשינו תמונות;

חחחח לא ידענו שזה מצלם אז בדיוק סידרתי ת'שער ויצאתי אמה ביותר><

 

 

חחחח ג'וד מתפקעת מצחוק ואני בערך.

 

אני עושה לג'וד משהו לא מזוהה וג'וד ממ.. ג'וד.

 

תמונה שאני ממש אוהבת:O למרות שאני נראת ערומהXDD

 

ואז הלכתי עם ג'וד ואבא שלה לקניון לבחור פלאפון.

ובערב יצאנו; ג'וד, מעיין, ירדן ואני לקרפ. היה טעיםD:

ואחרכך ישנתי אצל מעיין וראינו סרט מדהים[!] שנקרא מולאן רוז'- ממליצה מאוד.

ממ וזהו, עכשיו אני פה.


תצביעוווווווו! < לחצו פה!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686


מקווה לימים יותר טובים, בשביל כולנו.

נעם.


עריכה1: אחשלי הוא אחד מבני האדם, בעצם הוא לא בנאדם, הוא אחד היצורים הכי מגעילים, אגואיסטיים, מתלהבים וחסרי כל אכפתיות שקיימים על פניי כדור הארץ, ובכלל ביקום כולו. ואל תשאלו. ומי ששואל שלא ידבר איתי בחיים אחרכך. אל תתעסקו עם ג'ינג'ים שהם עצבניים אוקיי?!

עריכה 2: ויאמר אלוהים: הופ לגדול בידיים טובות ויהי דיסקו על פניי האסלה!

עריכה 3: את תמיד חייבת להשתלט על אנשים ככה ולגרום להם לעשות המ שאת רוצה או שזה בא לך בטבעיות? נהה זה פשוט בא לך בטבעיות.

עריכה 4: פאק כבר ערכתי את הפוסט הזה ככלך הרבה פעמים.

פוגעים בי בלי להתחשב. כי זאת נעם התמימה הזאת שגם אם נפגע בה אז היא לא תעשה כלום נכון? וגם אם נבריז לה או נשחק בה כמו בובה אז מה היא כבר תעשה לנו? אוחחחחחחחחחח אני באמת יותר מדי תמימה. אבל לא נראה לי שאני יכולה לשנות את זה. אל תשאלו.

עריכה 5: נמאס ליייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

עריכה 6: המצברוח בשמיים [NOT]

מרגישה חרא. ואין בי עוד כוח, מצטערת. דווקא שהכי הייתי צריכה קצת עידוד או לפחות שלא ימשיכו לפגוע, הייתם חייבם הא? כתוב לי על המצח תפגעו בי? כבר אין בי עוד כוח להילחם. אין בי עוד כוח לשטויות ולמריבות עכשיו. פגעתם מספיק, די.

מרגישה פשוט חרא. ולא יודעת להסביר. נפגעתי מספיק ואין לי כוח חשק לכלום.

נכתב על ידי , 13/7/2006 18:03  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלה, אוכמנית קטנה ב-15/7/2006 22:02



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)