לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ה-מפגש ב-23.7 ועוד כמה מילים.


פרטים כאן. <זה קישור>

מי שיכול בבקשה להפיץ(:


החלטתי שלא אכפת לי, וברגע שראיתי כמה חרא הרגשתי וכמה לאנשים אחרים היה באמת אכפת הבנתי שזה כלכך לא שווה את הבכי או רגע עצוב מסכן.

אז תודה לכלכלכלכללכוללםםם

וכמו שההורוסקופ שלי אמר- יום פרקטי ביותר. אז אולי עשיתי פיל מעכבר, אבל כלכך הרבה דברים בבת אחת כבר השפיעו עליי.

סתם יומיים חרא, סתם.

 

והחיים ממשיכים, אפילו שאני עוד לא יודעת לאן.


היינו ביומולדת למעיין שלומי היפיופה שלי(:

היה פשוט קווורעעעעעע!XDDDD חחחח כלכך שיפר לי ת'מצברוח(:


ארבעה דברים שלא ידעתם עליי:

1. אני ישנה כל השנה עם שמיכת פוך.

2. אני מכורה לשירים של אביב גפן, אבל לא מתה עליו בתור בנאדם.

3. בחיים לא טסתי לשומקום ונסעתי רק פעם אחת לאילת.

4. למדתי לשחות בגיל שנתיים וחצי[!]

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

1. סיפור סינדרלה

2. בקול גדול

3. כל סרטי הארי פוטר

4. פיטר-פן המציאותי, בגלל השחקן ;)

ארבע סדרות שאני אוהב:

1. ראגרטס- כבר גדולים

2. חברים 3. השמינייה[ אהבתי בחיים לא תיגמרP:]

4. זואי [ככה קוראים לזה?]

ארבעה מקומות שגרתי בהם:

1. תל אביב [בית 1]

2. אבן יהודה [2 בתים]

3. רעננה [4 בתים]

4.

ארבע עבודות שהיו לי:

1. בייביסיטר

2. לעזור לאבא נחשב?><

3.

4.

ארבעה מקומות שהייתי בהם בחופשה:

1. אילת

2. מלון דן בהרצליה

3. סבא וסבתאז"ל  נחשב?

4. דודים?

ארבעה אתרי אינטרנט שאני מבקר בהם כל יום: 1. וואלה!

2. ישראבלוג

3. הבלוג שלי

4. אינטאייטינג

ארבעה דברים שאני אוהב לאכול:

1. קרפ

2. קצפת

3. גלידה

4. המבורגר ועוד מלאאאאאאא!

ארבעה מקומות שהייתי רוצה להיות בהם עכשיו:

1. סופרלנד

2. ארה"ב

3. יםD:

4. אילת


אין הרבה תוכניות, חוץ מהמפגש כמו שאמרתי שאחרכך אנני באה לישון אצלי.


המלחמה הזאת, כלכך נמאס לי ממנה.

 

היא אפילו לא מתקרבת לאיזור שלי [למרות שטבריה זה לא כזהההה רחוק] ואני מרגישה כלכך מוזר.

היא נראת לי כלכך רחוקה, כאילו במציאות אחרת, מדינה אחרת.

אני רק יושבת ומתפללת שזה ייגמר, שכל חטוף יחזור הביתה, שכל הרוג ינוח בשלום. מתפללת שבכלל לא ייהרגו!

גם מהצד שלהם. בכלל מלחמה ניראת לי טיפשית, אפילו לא קרובה להשגת מטרות. אבל כשאין ברירה אז.. אין ברירה, נכון?

צצה בראשי רגע מחשבה, מה אריק היה אומר? מה אריק היה עושה?

צריך ללמוד גם לקח מההתנתקות, שבזכות ההתפנות שלנו מהשטחים שלנו הם מסוגלים להגיע אפילו עד טבריה ומי יודע אולי יותר! אני כל הזמן הייתי נגד.

אבל אני לא רוצה להיכנס עכשיו לדעות פוליטיות, כל אחת ודעתו וככה זה.

 

בדרך כלל שאומרים- אין ערבים אין פיגועים אני אומרת זה לא נכון, ומגנה ואומרת שגם הם בני אדם ולא כולם רעים.

אבל ככל שאני רואה את ההתנהגות שלהם ולומדת על חוקי הדת הנוראיים שלהם ועל צורת החשיבה הזוועתית שלהם בכלל אני רק נגעלת ומבינה כמה זה נכון. בכל מקום שיש צרות, פיגועים ומלחמות הם איכשהו מעורבים בזה.

אבל כולנו בני אדם לא? ועדיין לא כל הערבים רעים.

אבל ככל שהזמן עובר אני כבר לא כלכך בטוחה, רק רוצה להאמין.

 

עורי עור/ אביב גפן.

האימה האיבה

קולות המלחמה

ושנאת אחים

שבכל יום גוברת

 

הזיקנה מביכה

הם מתים פה מבושה

בקולם הם לוחשים

ואת שותקת

 

עורי עור

עורי עור

מולדת אהובה

כי אנחנו עייפים מאוד

זקוקים למנוחה

עורי עור

עורי עור

מולדת אהובה

פעם בחיים אנו חיים

תתני קצת אהבה

 

אלימות, השפלה

גזענים לעלייה

ועוד ילד שכבר לא יחזור הביתה

פוחד לחזור הביתה

האימה האיבה

שירים של מלחמה

ושנאת אחים שבכל יום גוברת

 

עורי עור

עורי עור

מולדת אהובה

כי אנחנו עייפים מאוד

זקוקים למנוחה

עורי עור

עורי עור

מולדת אהובה

פעם בחיים אנו חיים

תתני קצת אהבה

 

ותני לי ת'כח

לאהוב אותך

מן פינה קטנה לשמוח

איך לפעמים קשה לסלוח לך


תצביעו ליייי$@#%#$&%

חודש קודם הצביעו וזה גם אם לא אמרתי, עכשיו נטשתם אותי:(

בבקשה זו רק לחיצה.

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686


אוהבת, נעם.


עריכה: סרט שקשור לכל מה שהולך פה:

http://www.youtube.com/watch?v=FxQmWhc65E8

נכתב על ידי , 15/7/2006 21:54  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק(: ב-20/7/2006 19:35



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)