לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הימים האחרונים והמפגש.


אוחחחחחחחחחחחח עבר הסיוט! אבל למרות הכל, היה וטוב שהיה.

 

אז ככה, בת דודה שלי גרה בצפון והיא והמשפחה שלה "ברוח" מהקאטיושות ונסעו לדודים אחרים שלנו [אמרתי כבר]. אזד הצעתי לבת דודה שלי אם היא רוצה לישון אצלי איזה לילה, בכל זאת.

בקיצור אני אספר עלייה קצת: היא בת 12 וחצי, סך הכל היא ממש נחמדה וחמודה, אחת שבאמת כיף להיות איתה.

אבל יש לה סצנות חבל על הזמן!! היא קנאית, תחרותית, מפונקת, היפראקטיבית קצת, דרמתית ואפילו קצת בכיינית.

אז נפגשנו ביום שלישי: אמא שלי, דודה שלי [אחות של אמא שלי], הבת שלה [בת דודה שלי, משום מה] ואני בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

היה ממש ממש ממש ממש כיף!! קניתי גם מכנס מוווווושלם בGRIP, לבן קצר כזה ממש יפה, ואחלנו וזה היו ממש צחוקים והיה ממש כיף. חשבתי שהיא ממש התבגרה לעומת הפעם הקודמת שנפגשנו [אנחנו לא הרבה מתראות כי היא גרה רחוק והכל].

הגענו אליי הביתה וזה.. והיא כל הזמן רצתה תעסוקה. פשוט היפראקטיבית ברמות אדירות!!!

העובדה שהיא הייתה פה ניתקה אותי מכל קשר כלשהו עם החברים שלי. פשוט שלושה ימים שלמים לא התחברתי למסינג'ר או דיברתי בטלפון עם מישהו.

לא יכולתי לשבת על המחשב קצת כי כל פעם שרק התיישבתי היא הייתה חייבת לעשות משהו!!

ומה לעשות, אין לי משחקי קופסא. בלי התנשאות או משהו, זה פשוט קצת ילדותי [חוץ ממנופול ודברים בסגנון]. כאילו יש משחקים שאני אוהבת אבל ככה בבית שלי, אני בין המחשב לטלוויזיה למכונת ריקודים ויוצאת החוצה חברים וזה.

אז הגענו הביתה והאי אמרה שהיא רוצה לעשות משהו.. אז אמרתי טוב מה את רוצה לעשות?

בואי נשחק משחק קופסא. אמרתי לה שאין לי אם היא רוצה במכונת ריקודים..

אז היא נורא תחרותית וקנאית. אז ברגע שהתחלנו לשחק היא ראתה שאני יותר טובה ממנה.. אפילו בהרבה. טוב כי אין לה בבית ופעם הייתי באמת חורשת על זה.

אז מיד היא עשתה סצנות וכעסה ויעני "לא דיברה איתי" ועשתה כל דבר כאילו אני כופה עלייה את זה בכוח!! כאילו היא עושה לי טובה!! אז אמרתי לה טוב את רוצה שנעשה משהו אחר? אז היא אמרה בסדר.

אז הצעתי לה שנשחק במחשב.. אז היא בחרה איזה משחק באתר של ערוץ הילדים.. והתחילה לשחק ואז אמרתי שגמאני רוצה אז שיחקתי, עם כל הצניעות והכל, הייתי יותר טובה ממנה. אז היה תורה והיא שוב עשתה כזה פרצוף וכבר לא שאלתי אם אפשר לשחק. אז פשוט ישבתי והסתכלתי עלייה והשתעממתי :|

אחרכך  ירדנו למטה, היה כבר ערב. ראינו טלוויזיה שתינו אכלנו משהו.. ואז תיכננו ללכת יום למחרת לסרט בסינמה סיטי.

אז הלכנו לישון מוקדם יחסית [ב12 בערך אבל עד שרמדנו היה 2 אולי]

אז התעוררנו בבוקר.. ואז היה את המחבל הזה. אז ההורים שלנו לא נתנו לנו לצאת. אז התבאסנו וזה..

ואז החלטנו ללכת לוופל בלגי בעיר [ליד הפלאפל שופ] ואחרכך לראות מה אנחנו עושות.

אז אכלנו וזה היה ממש טעים ואז חזרנו הביתה בערך ב-13:15 ככה..

אחרכך ראינו טלוויזיה ואז היא פתאום באמצע תוכנית/סרט רצתה מכונת ריקודים.. אז באי רצון עלינו למעלה..

מי שהיה אצלי בחדר יודע שיש לי מיטה נפתחת, אז היא ישנה על הנפתחת כאילו.. וזה תופס מקום בחדר כמובן, אז צריך לסגור אותה כדי שנוכל לשים את השטיח ריקודים.

אז אמרתי לה יאללה בואי נסדר דקה שיהיה מקום. אז היא כעסה שאני פתאום רוצה לסדר את החדר שלי! וקראה לי חולת ניקיון או משהו!! אז אמרתי לה מה חולת ניקיון את לא רוצה שנשחק במכונת ריקודים סבבה לא נשחק! אז היא עשתה פרצוף והוציאה את השמיכה שלה כאילו ובינתיים אני הורדתי את המיטה.. בינתיים היא ישבה על הכיסא ושיחקה במחשב [אפילו לא טרחה להזיז ת'תחת שלה ולעזור לי!] אז אמרתי לה זוזי בקשה כאילו עם הכיסא, אז היא יצאה מהחדר והתחילה שוב: "יווווו י'חולת ניקיון אפילו לשבת אסור לי?!" אז אמרתי לה שי [ככה קוראים לה] מה את רוצה ממני אני סך הכל רוצה לשים את השטיח, וכשאת יושבת מול המחשב איפה את רוהצ שאני אתקע את השטיח כדי שנשחק?! את ביקשת לשחק לא אני אז מה את כועסת עכשיו?!

אז היא שוב בלהללבהל את חולת ניקיון המ את מתחילה לסדר את החדר פתאום תסדרי אוות שאני אלך! אז אמרתי לה שוב בשיא הרגיעות שי אני פיניתי מקום כדי שנוכל לשים את השטיח איפה את רוצה שאני אשים אותו? באוויר אנבעיה בואי ננסה אז היא כעסה ונכנסה לחדר וישבה על הספה.

בינתיים הפעלתי את המכונה.. ואז אמרתי לה איזה שיר את רוצה אז היא עשתה פרצוף כזה והסתכלה עליי, אז אמרתי לה נוו בואי תבחרי. אז היא אומרת לי לא רוצה. אז שאלתי עכשיו את לא רוצה לשחק? אז היא אמרה לא. אז מה את רוצה לעשות שאלתי אותה? היא אמרה כלום, תשחקי תהני י'חולת ניקיון! אז אמרתי לה טוב בסדר את לא רוצה לא צריך. אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מפגרתתתתתתתת איזה סצנות אלווהייםםםםםם!!

אז ירדתי למטה אמרתי שאני הולכת לשתות.. ובמקום זה ירדתי וסיפרתי לאמא שלי!! אוחחחחחחח יכולתי להעיף לה כאפה באוות זמן!! אבל היא אורחת בלבהללבהל ארררר.

אז בינתיים שדיברתי עם אמא שלי היא ירדה ועשיתי ת'צמי רואה טלוויזיה [בקשר למלחמה] אז היא לא חשדה כלכך. ואז אמא שלי [ה-משיחחחח] הציעה לנו שנלך לסרט בקניון, אז מצאנו ובלבלהלבלה והחלטנו ללכת. היה כבר 6 וזה התחיל ב-7 וחצי.

אז היא שיחקה על המחשב אני החלפתי בגדים ויצאנו..

היה דווקא כיף(: שהיא מועסקת היא ממש חמודה.

אז ראינו את הסרט "איזה מן הורים" סרט מושלםםם! ממליצה ;)

והיו מלא צחוקים וראיתי ידיד שלי ואל הייתי בטוחה שזה הוא אז שלחתי לו SMS וכל דבר ששלחתי/הוא שלח היא הייתה חייבת לראות וחייבת לדע כאילו זה מבצע סודי של המאפיה הרוסית!!  וכאילו ביג דיל!!

והיה איזה קטע ממש מפחיד.. היו 2 חבורות ערבים בקניון. והיינו בדרך ליער הקסום [אחרי הסרט] ואז הם עברו לידינו והסתכלו והתחילו לצחוק ולהצביע עליי ולשרוק כזה וזה היה ממש ממש מפחיד אז אמרתי לה כזה בשקט שי בואי מהר והיא צחקה חחח זה באמת מצחיק שחושבים על זה אבל מפחיד. ואמרתי שי די לצחוק שי די שי די חח אז גם זה היה מצחיק.

אבל סך הכל ממש הבהיל אותי :| והסתכלתי במראה  וזה גרם לי לתהות, אם יצאתי יותר מדי חשוף?:\ הייתי עם חולצת ווי כזאת ומכנס קצת יותר גבוהה מהברך [החדש] ושראיתי ת'צמי לא חשבתי שזה חשוף מדי, אפילו מאוד לא לעומת בנות אחרות.

אולי גם העובדה שהם היו ערבים הפחידה יותר? לא יודעת, כי אין לי כלכך בעיה ע ערבים כי לאבא שלי יש חברים ערבים פה ושם. אבל גם אם הם לא היו הייתי מפחדת.

בקיצור לא משנה, לא נעים אבל מילא.

 

אז חזרנו הביתה ב-10:45בלילה.. אז היא החליטה שהיא רוצה מכונת ריקודים :| וכל הבית ישן!

אבל מה יכולתי לעשות?:\ אז שיחקנו קצת.. ואז התארגנו לשינה עד שהלכנו לישון היה בערך 12:00 ועד נירדמנו 1:15 ככה.

אז היום קמנו ב-11:30 אכלנו בלהבלהבלה וראינו טלוויזיה ואז אמא שלה הגיעה.. ואז אמא שלי ואמא שלה הלכו לקחת את נבות מהקייטנה [אחשלי] ואמא שלה המשיכה לאיזה חנות ואמא שלי חזרה הביתה עם נבות.

אז המשכנו לראות טלוויזיה,, בהמשך אכלנו צהריים [היינ איזה 3 שעות על הטלוויזיה יכולתי להתפגר!]

אז עלינו למעלה וחיכינו לאמא שלה והחלטנו לשחק קלפים.

אז שיחקנו נסיך 7. למי שלא מכיר אני אסביר בקצרה: צריך להגיע למספר הכי נמוך והקלפים נסיף ו-7 שווים 0. ויש קלף כזה בצד שאסור להסתכל בו עדסוף המשחק ועוד שישה קלפים ביד.

אז אני בטעות הוצאתי מהחבילה שלי 7 [ששווה 0..] והיא יכלה לקחת אותו. אז היא לקחה ושמה אותו במקום הקלף השביעי שאסור להסתכל בו עד הסוף המשחק. אז אמרתי לה.. והיא אמרה אופס ובלהבלהבלה אז אמרתי לה טוב תשימי את זה בקופה וקחי קלף אחר. אז היא כעסה זאתי ואמרה שאני משמ מגעילה ולמה אני לא מוותרת לה ובלהבלהבלה אוחחחח ואמרתי ככה החוקים המ אני יעשה אז היא היחזירה באי רצון ופרצוף חמוץ את הקלף לחבילה ולקחה אחר ושמה אותו חשוף, כך שראינו את סוג הקלף.

אז אמרתי לה [הכל בשיא הרוגע והיא עצבנית, אולי זה המ שעצבן אותה יותר] שלשתינו אסור לראות את הקלף.. אז היא עשתה עוד יותר פרצוף ולקחה אחר. אז באיזשהו שלב [שהיא משחקת בפרצוף חמוץ ועושה סצנות] היא שמה לב שיש לה 5 קלפים ביד ואחד בצד. אז היא קצת צעקה עליי שבגללי היא תפסיק עכשיו! ושהיא יכלה לקחת את ה-7 הזה ולנצח!! ובלהבלהבלה ועוד חירבושים ואז שמנו לב שהיא כנראה לקחה רק 6 קלפים במקום 7.

אז אמרתי לה אופס אני מצטערת את רוצה שנתחיל משחק מההתחלה כדי שיהיו לנו סיכויים שווים לנצח?

אז היא אמרה לא. אז שאלתי בטוח? היא אמרה כן. בטוח בטוח? כןכן והמשכנו לשחק. כמובן שאחרי איזה 5 שניות ניחצתי.. ואני מודה באמת היה לי יותר סיכויים לזכות אבל מה לעשות הצעתי לי, הייתי 'פרית והיא לא רצתה בעיות שלה.

אז היא סיננה לעברי עזה: "יופי של ניצחון" הכל פרצוף חמוץ וקול מגעיל כזה אז אמרתי לה שי אולי די כבר זה רק משחק ואני הצעתי לך להתחיל מחדש ויהיו לנו סיכויים שווים לנצח את זאת שלא רצית! די לכעוס עליי

אז היא אמרה אני לא כועסת אבל זה לא 'פר יכולתי לנצח עם ה-7 הזה

אז אמרתי נכון בסדר זו הייתה טעות שלי [למרות שהיא הייתה צריכה לשים לב בתחילת המשחק שאין לה 7 קלפים אבל נאברמיינד] אבל אני הצעתי לך שנתחיל משחק חדש מההתחלה את זאת שבחרת שלא נכון?

אז היא אמרה כן, אבל גם במשחק הזה הייתי מפסידה

אז אמרתי לה מה הקשר?! זה עניין של מזל במשחק הזה ולא עניין של מה היה במשחק הקודם!! תפסיקי לכעוס עליי

אז היא אמרה אני לא כועסת

אז אמרתי  אז למה את ככה?

נווווו יודעת מה אני כועסת!! ובצדק!! כי יכולתי לנצח!1

אז אמרתי נכון אבל אני באתי והודתי בטעות שלי [שלא הייתה בהכרח שלי] והתנצלתי ואמרתי בואי נתחיל משחק חדש ואת לא רצית שי!

אז אמרה טוב והניחה את הקלפים ולא רצתה לשחק יותר. אז היא התקשרה לאמא שלה ושאלה אותה מתי היא חוזרת.. ועד שהיא חזרה בלהבלהבלה סוף סוף היא חזרה!!!!!DDDDDD:

ואז הן נסעו. אמא שלי ספרה כזה 3..2..1 ואז שהם לא היו בטווח שמיעה התחלתי לרקוד ולשירDDDDDDD:

חחחחחחחחחחחחחחח סורי אבל במשך השלושה ימים האלה הייתה כלואה לרצונותיה ומנותקת מכל אמצעי תקשורת או משהו כזה.

זהווו.. ברוך השם. חחחחחח

הללהלהלהלהללהלהDDDDDDD:


יום ראשון מפגש(:

פרטים כאן.

אז מי בא?

 

ואני כבר יעדכן מחר או מחרתיים וישים עוד תמונות או משוו ואכתוב מה אני לובשת והכל.

דני ויעל דברותי דחוף.


 

יומולדת אוריה המדהימה שלי, מזלטוב יפה333>


תצביעו(:

 או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686

 

אהה כן, הגיע הפרס(: מחר אני הולכת לקחת אותו מהדואר ואז לעשות פרוDDDDD:


אוהבת, נעם.


עריכה: מצטערת מראש, על הפוסט הענקXDDDD




,He gave her 12 roses, 11 real and one fake

:and said

".I'll love you until the last rose dies"

נכתב על ידי , 20/7/2006 19:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליי ב-21/7/2006 03:19



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)