לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מקס ברנר, ארנה, ים ובריטים.


היום נסענו; רונה, ליאל, נוי ואני להרצליה.

דבר ראשון- מקס ברנרררררררררררררר!!!!111111

מואהאההאהא היה כלכך מושלם.

פעם שנייה שלי שם.

לקחנו 3 וופלים עם קצפת, 2 מבחנות שוקולד, סירופ שוקולד, כאלה קורנפלס שוקולד^^ ודבר כזה מגעיל עם בננות [שלא אכלנו כמובן]. גם לקחנו פיצהשוקולד. אומיגאאאדדד הדבר הזה נסגד.

רונה ליאל ונוי התרגשו מאוד- פעם ראשונהPPP: והיה ממש ממש מצחיק:

פיצה שוקולדO:

 

וופל בלגי נמנמנמ.

 

אחרי. נוי מתפוצצת מכאבים ורונה.. רונה.

 

שוב- אחרי.

 

אחרי.

 

ליאל מתחילה איתי ואני משחקת אותה קשה להשגהP: סתם ליאלוש מתה עלייך(:

 

אוישששש זה לא הדבר הכי מושלם שראיתם על פני אדמות?!!??!!?1

 

אויששש זה אל הדבר הכי הזוי שראיתם על פני אדמות1!?!?!?111

 

מקס ברנר.

 

ה-שירותים ה-מושלמים><

 

אני בשירותים^^


אחרכך, החלטנו ללכת לקניון ארנה להסתובב וזה, לקנות לנוי אקמול כי האי ממש לא הרגישה טוב ואז ללכת לים.

בדרך:

רונה וליאל פוצחות בשירת השיר, או לירת דיוק בצריחת השיר: "ולנטינו ולנטינו!!!!!1111111111"

 

נוי מתפוצצת מכאבים, עדיין:(


טוב, הגענו לארנה.

קנינו לנוי אקמול והמוכרת הייתה ממש מגעילה :| נוי חיכתה כזה ובאתי אלייה ודיברתי איתה והמוכרת אמרה כזה במבטא רוסי כבד: רגע רגע אני תכף מביאה מזה החוצפה הזאת. ולא הבנתי מה היא רוצה ממני?!:S לא אמרתי שומדבר עלייה.

אז אמרתי לה: אבל אני סך הכל דיברתי איתה לא אמרתי שומדבר על השירות פה.

אז היא אומרת לי: בסדר סבלנות דקה.

אויששש שתלך להזדיןן היא הייתה כלכך מגעילה היינו בשוק!:O

 

אחרכך היינו בטורקיז וקניתי קליפס כזה.

אוחרכך הסתובבנו ובסוף התיישבנו בכורסאות כאלה מול מאמא יוקרו [חנות צעצועים].

בעודי שוכבת על הכורסא כמו ילדה חסרת בית, הבחנתי ביצור חביב בלונדיני ונחמד^^

החהחחהח קיצור ראיתי מישהו יפה, והיה איתו עוד מישוו.

קיצור נכנסו לחנות וזה והסתכלנו עליהם וחזרנו. אז ליאל ורונה הלכו וניסו לצלם אותם:O והם כנראה קלטו אותנו.

קיצר נוי והרעיונות המשוגעים שלה החליטה לעקוב אחריהם! אז הסכמנוP:

אז הלכנו עליהם בקניון יאדהיאדהיאדה. סתם בשביל הצחוק, ואז הפסקנו והלכנו לשירותים. ואז קטנו אותם הולכים אחרינו!!!!!11

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נקרענוווווווווווווו מצחוקXDDDDDD

אז הם הלכו לים ואנחנו הלכנו אחרים [בכלזאת היינו צריכות ללכת]

קיצור הם נעצרו בכניסה כזה וחיכו לנו. אז נעצרנו די רחוק מהם ולא הלכנו אליהם! והם עשו לנו כזה שלום עם היד והסתתרו! החהחהח ככה איזה 5-10 דקות שנוי הטיפשעעע מנופפת בחזרהPPP:

אחרכך הם המשיכו ואנחנו גם. תפסנו לנו פינה שם והם היו ממש לידינו והלכו למסעדה כזו ונעלמו:O

ואז סתם נכנסו למים וחשבנו איזה פדיחותת ייאאוווווווווווווו חחחחחח ואמרנו איזה חארות הם בלהבלהבלה.

אחרכך אנחנו קולטות אותם באים!!!!1111111111111:OOOOOOOOO

יאאווווווווווווווווו זה היה הדבר הכי פדחני ביקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם והכל התחיל סתם בשביל הצחוקXDDDD

קיצר הם באו לבושים אחרת בכלל והלכו ממש לידינו, לא אמרו כלום [אנחנו השתזפנו ועשינו ת'צמנו לא רואותP:] ושיחקו כדורגל ממש מולנו, אבל די רחוק.

אז תוך 20 דקות ככה שהם קלטו שאנחנו לא עושות כלום...PPP: הם הלכו! ואז צעקנו להם [אחרי שצעקנו אחת על השניהXDDD] לא אומרים שלום?! ולאדעת למה החלטנו שהם גרמנים! או משוו כזהXDDD

אז התחלנו לצעוק להם אחטןןןבאאחטטןן במבטא גרמני כזה XDDDD אין יה קורע. והם כזה מסתובבים אלינו פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

קיצור אחרי משחקים של פגע וברח [הם באו והלכו באו והלכו] הם באו לכיוון שלנו ונוי וליאל לשלהם. ואז שראינו שסוףסוף הם לא בורחים הלכנו אחרי שיכנועים רבים רונה ואני.

קיצר התחלנו לדבר איתם והבנו שהם בכלל בריטים[?] והם מדברים אנגלית!!!!!11

החהחהח היה פשוט קורעעעעעעעעעעעעעעעעעעע. קיצר הם דווקא לא הכי יפים בעולם, אבל ממש נחמדים.

קיצר התחלנו לדבר איתם אנגלית וזה ורק אני ורונה דיברנו כי אפילו הם אמרו שאנחנו הכי טובות באנגליתPP:

הם תאומים, בני 14. הם גרים באנגליה והם פה לביקור כי יש להם משפחההה..

קוראים לה סאם וג'ו. חהחהחחהח שמות מהסרטיםXDDD

וסתם דיברנו איתם והיה כלכך מצחיקXDDDDD אחרכך אמרנו טוב אנחנו הולכות לקניון אם אתם רוצים בואו..

אז הם אמרו אנחנו לא יכולים היינו כבר שם בואו איתנו לבריכה. אז הסברנו להם שאסור לנו להיכנס למלון וזה בלהבלהבלה.

הם היה כלכך בישנייםםםםםםםם החהחהחהחהחח היה פשוט פדחני ברמות בלתי אפשריות!

אז הלכנו לארנה באמת.

אחרכך שהתכוונו ללכת פתאום אנחנו רואות אותם!!!!!!!111111111 הם באו בכוונה מליון אחוווז!!

יווווווווווו הם היו לבושים מושלםםםםםםם חהחחהחהחהח היה פשוט קורעעעעעעעעעעעע.

אז אני ורונה מתוך רפלקס ברחנו(:

ואז ירדנו ועלינו ירדנו ועלינו וכל הזמן אל ידענו אם ללכת להגיד ביי.

קיצור הם ירדו! אז הם היו ליד היציאה שלנוו..אז עברנו לידם אמרנו ביי והלכנו!!

וכך נגמר הסיפור!!!!111 חהחהחהחהחחה היה פ-ד-ח-נ-י ק-ו-ר-ע ו-ה-כ-י ש-ו-ו-ה ב-י-ק-ו-ם-!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח והם אמרו משוו אם אנחנו באות לעיתים קרובות וזה, ושאם אנחנו רוצות נבוא חמישי או שישי חהחהחהחהח זה קורע אותי כל פעם מחדשXDDDD אז אולי נלך ביומשישי ובטעותתתתתתת נראה אותםPPP:

 

אז חזרנו הביתה, אחרי שראינו את איש הקרח מסופר באוטובוס, וזקנה עם פלולות בצוואר וכו' וכו'.

היה פשוט הדבר הכי פדחני שעשיתי בחיי!!!!!!XDDDDDDDDDDDDD


אז עכשיו אני פה.

עדיין נקרעת ממה שהיהXDDDDD

כןכן אנחנו ילדות לא שפויות במקצת. ולחשוב שהכל התחיל מסתם צחוק!!!!111

החהחחהחהחהחהחהחהחה, סליחה זה כלכך מצחיק.


שאלון שפנינה העבירה לי:

 

חמישה פרטים גנוזים עליי ועל עצם קיומי:

1.      בדרך כלל בימי הולדת המשפחה שלנו הולכת למקס ברנר, אבל ליומולדת שלי אני ביקשתי במקום זה מקדונלדס!

2.      רוב הבגדים שלי הם מהיינס ומפוקס.

3.      פעם אחת הייתי ממש ממש עצבנית, וזרקתי את המברשת שיער שלי ושברתי את הדלת של ארון הבגדים שלי בחדר. אז אם תהיתם למה הדלת הזאת שבורה- עכשיו אתם יודעים^^

4.      בחיים לא טסתי לחו"ל :(

5.      לא מזמן הציעו לי להירשם לסוכנות דוגמנות כזאת.. אבל אמא שלי לא הסכימה לי:|

 

חמישה דברים שמגעילים אותי למוות:

1.      ג'לים#@%#@^@

2.      קיא!

3.      סיגריות ונרגילות- אחת ההמצאות הכי מיותרות, מרושעות ומגעילות שנוצרו על ידי בני האדם.

4.      טמפונים><

5.      אנשים מתלהבים *אההמאההמ*

 

חמישה הרגלים כפייתיים [ומוזרים] שלי:

1.      אני ישנה עם שמיכות פוך כל השנה.

2.      אני מקשקשת על כל דבר אפשרי בערך.

3.      כשיש לידי עיתון/נייר מסוג כלשהו אני קורעת אותו לחתיכות קטנות, תמיד.

4.      לשחק בשיער. כללללללללללל הזמן בערך!

5.       [!]לאכול את האנטנה של הפלאפון

 

חמישה דברים שתמיד אפשר למצוא אצלי בתיק:

1.      פלאפון- מרגישה ערומה בלעדיו!

2.      ארנק- אבל גנבו לי אותו אז עכשיו זה רק כסף בשקית מסכנה#%$#^@#

3.      מפתחות.

4.      תמונה של אחשלי הקטן [בארנק].

5.      מראה [בארנק].

 

חמישה דברים שהייתי קונה אם היה לי ממון בלתי מוגבל:

1.      בגדים. מלאמלאמלאמלא בגדים!

2.      ארמון! או טירה! או משהו כזה! לחיות כמו באגדות.

3.      כרטיס טיסה לניו-יורק.

4.      את חברת MICROSOFT D:

5.      הייתי תורמת לאנשים עם בעיות וקשיים ועניים וכאלה.

 

חמישה דברים שלעולם לא אעשה:

1.      אעשן[!!!!!]

2.      אסתפר קצוץ/קרחת[!]

3.      אסתובב ברחוב ערומהO:

4.      אהיה חברה של מישהו שאנלא אוהבת.

5.      אסתובב בלי פלאפון.

 

חמישה אנשים אומללים שאני מעבירה אליהם את המכה יעני שאלון (חובה לעשות!! )

1.      ג'ודי

2.     טוויני

3.  דני

4.  יעל

5.  אלונה


אוחחחחחחח ישראבלוג המטומטם3@%$#^@ מחק לי מלא מהפוסט.


תצביעוווו באמאשללככםם#!@$$^%$# חמישה ימים אחרונים! בקשההה.

לחצו פה:

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686.


אני לא מאמינה שיאנה עוזבת. ידעתי שזה יקרה.. הרי כל השנה ידעתי בערך. אבל ככל שזה מתקרב [וזה באמת כלכך כלכך קרוב] אני מתחילה באמת להפנים ולעכל כמה באמת הילדה הזאת חשובה לי.

כולם טסים\: יעל מריאנוף כבר די מזמן, הפרנקליות אתמול לאילת, היום לתכלת לארה"ב. יום ראשון רונה, ב-19 יהלי. טוב אלה רק חופשות, אני עוד אראה אותן הרבה מאוד פעמים.

אבל יאנה? זה לתמיד :|


מעצבן אותי הקטע הזה של הפקאצות והפריקים האלה, וכבר כתבתי על זה.

אז אני לובשת היינס, וכמו שאמרתי בערך רוב הבגדים שלי מהיינס. אז אני פקאצה?

יש לי בגדים וורודים בארון, יש לי אפילו המון[!] בגדים וורודים בארון. אז אני פקאצה?

יש לי אולסטאר וורוד. אז אני פקאצה?

יש לי נעלי פומה, אפילו 2. אז אני פקאצה?

יש לי פוני לצד. אז אני פקאצה?

אני אומרת אוימיגאאד. אני אומרת מלאאאאא אוימיגאד. אז אני פקאצה?

אני חושבת שוורוד זה צבע יפה. אפילו אחד מהצבעים האהובים עליי זה וורוד. אז אני פקאצה?

אני הולכת עם חצאיות מיני. אז אני פקאצה?

 

אבל מצד שני, יש לי כלכך הרבה דברירם שחורים שלפעמים אני אפילו לא שמה לב!

 

אז אני שומעת הילארי דאף, ולינדזי לוהאן. הראל סקעת, נינט טייב, שירי מיימון, קלי קלארקסון, עידן רייכל, קרן פלס, איה כורם, מירי מסיקה. עוד מלא שירים מסרטים, תוכניות טלוויזיה, להיטים ישנים וחדשים, ראפרים למיניהם וכו'.

אבל אני שומעת גם אביב גפן, פינק פלויד, לינקין פארק, עברי לידר, אפרת גוש, בית הבובות, מוניקה סקס, מופע הארנבות של דוקטור קספר. גם אריק אינשטיין ויהודה פוליקר פה ושם.

 

אני ממש לא אוהבת פירסינגים, קעקועים, מוהיקנים, ניטים, כמויות מוגזמות של שחור בעיניים, עישון, שתיית אלכוהול. אני גם לא ילדה מסכנה שחותכת וורידים.

אני אוהבת פירסינגים כשהם לא בהגזמה, כנ"ל ניטים, עיפרון שחור וקעקועים.

אני גם ממש לא אוהבת סגנונות לבוש גוטיים, למרות שיש דברים יפים לפעמים כגון מחוכים מסוימים ובכלל.

 

אז אני כותבת המון פעמים מחובר; אני כותבת כלכך במקום כל כך, אני כותבת לאדעת במקום לא יודעת, אני כותבת גמאני במקום גם אני, אני כותבת אנלדעת במקום אני לא יודעת. אני כותבת מניינים במקום מה העניינים?, אני כותבת לפעמים משוו במקום משהו.

אז אני כותבת; אוהבתותך, או יפה שלי, או מושלמת, או אומרת כל מיני דברים שנראים לכעורה "פקאציים".

 

אני אוהבת קניונים, לקנות בגדים וכו'.

אבל אני גם מאוד אוהבת לשבת בבית ופשוט להסתלבט על המחשב ולטחון או משוו.

 

אז אני אוהבת לקרוא ספרים, אני ממש תולעת ספרים!

אני אוהבת ללמוד [רוב הפעמים] ואני באמת מנסה לעשות את המיטב.

אני לא חושבת שבצפר זה מקום כלכך גרוע, אני חושבת שזה מקום מעולה לפגוש בו ת'חברים וגם ללמוד דברים. כמובן שתמיד יש חילוקי דעות על המערכת אבל זה משהו אחר.

רגערגערגע נכנס צד חדש בעניין- אז אני חננה?!

 

העניין הוא, שאני אוהבת כלכך הרבה סגנונות מוסיקה כלכך הרבה צבעים וסגנונות לבוש.

אני אוהבת פירסינגים, ניטים וקעקועים במידה מסוימת. מצד שני אני לובשת הרבה וורוד והולכת עם היינס.

אז יש פריטים של הלבשה גותית שאני אוהבת.. אבל בכללי אני לא.

אני אוהבת אולסטאר, אני מתה על אולסטאר! אבל צד שני אני גם הולכת עם פומה.

אני שומעת להיטים וכאלה, ראפרים ודיוות או איך שלא תיקראו לזה- אבל אני שומעת גם אביב גפן, בית הבובות וכו' וכו'..

אז אני עוצרת לרגע ושואלת את עצמי, מה אני?

ואני יושבת וחושבת.. ותמיד מגיעה לאותה מסקנה: מזה משנה?!?!!??!!11

פורגאדדדדסיק.

אני אומרת- שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה, ידבר איך שהוא רוצה, ישמע מה שהוא רוצה, יעשה עם הגוף שלו מה שהוא רוצה, שיחליט על דרך החיים שלו כיצד שהוא רוצה, כי זה החיים שלו! למה לכל אחד צריך להדביק תוויות?!

זה רק מפצל את כולם, זה רק גורם ל"מלחמות" בתוך עצמנו.

 

אני שונאת ללכת עם חברים שלי ואם יש משהו וורוד/מותג כלשהו ידביק עליו תווית: פקאצי.

או כל חנות שיש בה פרוות, אפילו אם כל החנות וורודה!

ואם אני אוהבת את זה? אז אני פקאצה? טוב אז אני פקאצה.

אבל רגע.. שנכנסים לחנות כמו תומר [מי שמכיר] בסנטר- אז מדביקים עלייה ישר תווית: של פריקים.

אבל על פריקים לא יגידו כלום, על פקאצות כן. נכון?

למה אני צריכה לא להסתובב עם חברה ממש טובה שלי כי אנחנו מקבוצות שונות? כי אני עם "הפקאצות" והיא עם "הפריקיות"?

למה צריכים לרדת על בנאדם בגלל איך שהוא לבוש, בגלל מה שהוא שומע ומה שהוא אוהב?

 

אני לא יודעת להסביר את ההרגשה הזאת.

אז בגלל שאני יוצאת גם עם בנים, ואני נותנת לידידים שלי בדרך כל נשיקה שאני נפגשת איתם אז אני פקאצה?

וכל המקבולות פקאצות? וכל המקובלים ערסים?

וכל הלא-מקובלות חננות? וכל הלא-מקובלים חננים?

ובא לי ללכת לים בסוף הלימודים, אז אני פקאצה?

 

מעצבן אותי. כן אפילו מאוד מעצבן אותי.

כל הסטיגמות האלה, זה בולשיט אחד גדול שבמקרה הטוב יום אחד יתפוצץ לכולם בפרצוף, במקרה הרע הוא יישאר לנצח.

 

אני מודה, גמאני לפעמים מדביקה תוויות, על חנויות וכן לפעמים גם על אנשים. אבל לא בהגזמה כזאתי! מדי פעם נפלטת לי המילה פקאצה, או פריק, או אימו. והחלטתי שאני מתכוונת להפסיק.

 

אז בא לי לבוא למפגש ב-6.8 בלי שחור, בא לי לבוא עם וורוד! ייפול העולם?

אז בא לי לבוא למפגש ב-28.9 בלי וורוד, בא לי לבוא עם שחור! ייפול העולם?

נוו באמת. אני באה למפגשים איך שבא לי. איך שיוצא לי ומה שהכי "זמין" לי באותו רגע.

אז אני לובשת מה שבא לי, ואני שומעת מה שבא לי, וחושבת איך שבא לי, וחייה איך שבא לי, ומתנהגת איך שבא לי, וכותבת איך שבא לי, ומדברת איך שבא לי ואל תדביקו עליי תווית! כי אני לא איזה בובה. אני בנאדם. וכל בנאדם בפני עצמו רשאי חיות איך שבא לו.

 


אוהבת המונים, נעם.

נכתב על ידי , 26/7/2006 22:11  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ananas ב-28/7/2006 23:47



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)