לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

תמונה, סופרלנד וחודש חדש[:


אז, חודש חדש.

וואווו איך שהחופש הזה עובר מהר!

את החודש הזה אני אקדיש במיוחד לזמן לעצמי ולשיעורי בית.

יאאפ, לצערי.

יש לי כלכך הרבה לעשות בחשבון ואני פשוט שכחתי ה-כ-ל-!! אני חייבת עזרה *רמזלאנשיםחכמים*


אתמול סופרלנדDDDD:

היה שולט ברמותתתתת. זה כמו גן עדן!:O

עבדנו על שני מפעילים שהיום שי לי יומולדת 13 ושייתנו לי להיכנס כי המתקן הזה עד גיל 12 וזה><

והם נתנוDDD: אבל אחרכך שירדנו הם שאלו אותי: נוו עכשיו תגידי לנו באמת בת כמה את, 14? 15?

וגם חבורת ערסים ביקשו ממני סיגריה :|

ויש שם כזה רכבל. אז אני ובת דודה שלי סתם ישבנו וזהה.. ואני כמעט נרדמתי^^ והיא הייתה חצי מתה כי היה לה בחילהXDD פתאום אנחנו שומעות בום!!! והיינו בטוחות קרה משוו וזה קמתי בבהלה [כי שכבתי] ושאלתי: "שי מה קרה?!" ופתאום היא מתפקעת מצחוק ואנחנו קולטות שלמישהו מהרכבל נפל פיתה ענקית חהחהחהחהחהחה היה קורעעXDDD

ותקעו אותנו בגלגל הענק בול באמצע, כמו בסרטים!P:

וטחנתי הרבהD:

ונרטבתי הרבהD:

והיה מצחקי חבל"ז.

 

וצילמו אותנו בקומבה:

 

חחחחחח אני נראת סובלת!XDDD

 

שחזרנו הביתה, נסענו לדודים מהצד של אבא שלה, כך שהם לא דודים שלי חחחח אבל אנחנו גם בקשר איתם וכאלה.

קיצור היינו אצלם והכלב שלהם עשה לנו מופעי אוננות בדובי וכו':| אבל הוא חמוד כפרעליו.

ואחרכך נסענו לרחובות [היינו בגדרה] ואמא שלי אספה אותי בערך ב-9 ומשוו.

קיצר בלהבלהבלה אכלנו בארומהD: אבל לקחנו לדרך.

אני כלכך אוהבת את זה. אני אוהבת את השקט הזה עם אמא את הצחוקים.

ככה זה, שרק שתינו לבד. היא פשוט בנאדם כלכך מדהים, אחד בני האדם הכיהכיהיכי יקרים לי ביקום.

 

ואז חזרנו הביתה, וישר נכנתי למיטה כי פשוט מתתי מעייפות!!!11 ופתאום טוויני מתקשרת, ומנג'סת לי שאני יבוא לגורדוןP:

אבל לא באתי. ממ לא נורא, עדיף לישון.

 

אני מעבירה את הזמן בימים האחרונים בעיקר על בלשמ על אחשלי, אז אני קצת מנותקת מהעולם. מקווה שעוד מעט ייגמר.


חוצמזה, עוד חודש עבר לו וכמובן נגמרה התחרות והייתי מקום 7[: עוד מאה שקל.

וכמובן אתם תוהים למה עוד לא עשיתי פרו, טוב אז זוכרים שנגנב לי הארנק במפגש ב23.7? אז הכסף היה שם:|

ככה ש.. הפרו ייתעכב. שוב:[

 

מילא, אני רוצה החודש להגיע ל-200 שקלים!! זתומרת שאני צריכה לפחות מקום 5 אז יאללה להצביעDDDD:

בקשה?^^

<- לחצו פה!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686.

 

תודה!D:


חהחהחהח יעלע הזאת גדולה><


זהו, אני חושבת.

אוהבת המון, נעם.


עריכה:

טוב נוו.. אני באה למפגש ב-6.8

DDDDD:

 

אז, מי בא?


עריכה:

**** אני שונאת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

הלוואי שתמות. הלוואי שתמות בדרך הכי קשה שיכולה להיות. כי מגיע לך חתיכת הומו מזדייןןןןןןןןןןןןןןןןן$@^$#*$U^Y%$*$%$

זו תהיה המשאלה ליומולדת שלי. שתמות. אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אל תשאלו אפילו. אני עצבנית.

טוב נוו, אל תמות. תחייה בחרא שלך אדיוט[:

נכתב על ידי , 1/8/2006 17:18  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק. ב-4/8/2006 19:48



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)