לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

תמונות מהמפגש[:


ממ היה נחמד.

כבר אמרתי את זה פעם, ככל שאני הולכת ליותר מפגשים, זה הולך ונהיה כאיול שגרתי, כבר לא אותו ריגוש שהיה פעם!

המפגש הזה והמפגש של ה-23.7 היו בהחלט מעפנים.

לא הכרתי אנשים אחרים, כמעט ולא. אחד פה, אחת שם. נהה.

איפה כל האנשים דאמט?!?!#@%$

 

אז סילקו אותנו מהגג, טוב אז אנשים אחרים, כי אני לא הייתי באותו זמן בגג^^

רוב הזמן הסתובבתי עם דני, נסטיה ואנני. וגם עם כרמל, שושע, אלה, נטע[?] ועוד אחת, ושלמה קצתP:

ופגשתי שני זונות-חיבוקים-ממין-זכר ממש חמודים.

וראיתי גם את בן, והכרתי עוד ילדה שקוראים לה נעם:O

ופגשתי את קסלר החמוד, וטליה, ונטורל וגילי.

ותרה שלא ראיתי הרבה זמן! ומור, וגל.

ואת אייר הממשממש חמודה33> וחברה שלה שגם הייתה מותק.

ממ.. מצטערת אם שכחתי מישוו]:

 

*בנות בלוגריות יקרות, אם ראיתן ילד שנראה כמו הציפור מסנופי, שביקש ממכן חיבוק ואחרכך הרים אותכן- תדעו שזה שלמה. כי היא כזה, "קצת" משוגע^^

 

כשיצאתי בבוקר מהבית היה כלכך מפחיד, ומלחיץ.

הלכתי לכיוון התחנת אוטובוס, וממש ברחוב שלי הייתה משאית גדולה כזאת. פתאום אני שומעת כזה מישהו צועק "בוקר טוב!" ומישהו שורק. וממש נבהלתי! ואז קלטתי איזה שלושה אנשים [שעבדו במשאית הזאת, נוו לאדעת איך אומרים חחח] וזה היה ממש מפחיד והלכתי ממש מהר!

אחרי חצי שנייה הייתי במעבר חצייה- ושוב הייתה משאית, והאיש שישב ליד הנהג הסתכל עליי ושרק ומילמל משהו ואני ממש נלחצתי והרגשתי נוראאא שבאתי עם חצאית! באתי לחזור הביתה, אבל פחדתי שאני אפספס ת'אוטובוס.

פאק ילדה לא יכולה ללכת עם חצאית ברחוב בלי שיעירו לה?!

מילא היו עושים לי את זה באוטובוס, ברכבת, בעזריאלי. אבל ברחוב שלי?! 2 דקות אחי שיצאתי מהבית?! זה היה איזה 15 בתים מהבית שלי בערך! שזה כלום! ועוד אני גרה בחלק של הפרטיים וזה אז זה בכלל כלום משפחות.

אוחחחח נלחצתי רצח, הייתי עם הפלאפון ביד כל הזמן!

 

קיצר, לא משנה.

במונית שירות ישב לידי איזה איש מסריח מסיגריות שבהזדמנות הראשונה עברתי מקום! בלעאכס יכולתי להקיא.

אהה, בקשר לסיגריות.

אני כלכך מאוכזבת, במפגש עישנו כלכך הרבה אנשים שאני מכירה, שבחיים לא הייתי מסוגלת לחשוב שהם יעזו בכלל!

זה אחד הדברים שאני הכי שונאות וסולדת מהם בעולם.

אני לא אמא שלכם, ואין יל זכות להגיד לכם מה לעשות, אבל פאק, אתם חשובים לי, אנלא רוצה שיקרה לכם משהו. אתם רוצים לעשן ולהרוס לעצכם?! תהנו! רק אל תעשו את זה לידי.

ואל תגיבו על זה בקשה, אמרתי מה שאמרתי ואנלא רוצה להרחיב על זה יותר מדי.

 

חוצמזה, שיחקתי כזה במכונה שלבובות, וזכיתי בדובי כזה!D: ונתתי לדני333>

וגם קניתי שתי חולצות, ודני שילמה עליי גם ואני אחזיר לה במפגש הבא333>

חולצה 1

תמונה זוועתית, אנדעת><

חולצה 2

מצטערת על שומניי יתר^^


תמונות הפעם אין הרבה:

שושע ואני3333>

 

כרמל ואני333>

 

שושע וכרמל[:

 

מימין- ילדה, נטע[?], שושע וכרמל עם הבלונים שכרמל קיבלהD: הכחול הגדול ממניDDD:

 

הבלונים [מסומנים באדום] אחרי שכרמל ושושע העיפו אותם]:



שושע *המפגרתשביקשהלצנזר* וכרמל מרוצות מעצמן.

 

שושע ונטע[?]

 

ילדה! [כרמל את צלמת לתפארת]

 

העין של שוע!!!!1111 הוו שושע את כוסית.

 

יאאאפ.

 

העין של כרמלOOOO: הווו יצא מגניב!

 

העין-המלאה-נצנצים של נטע[!???!!!?!111] שהריסים שלה צומחות למטה!111111OOOO:

 

הצמידים של שושע.

 

אני ואנני3333> שטסה מחר לברזיל]]]]:

 

הכי יפות בעולם333>

 

שושע ונטע[?!?!?!!111 די מישוו חייב להגיד לי אם אנלא טועה!]

 

אלה וילדה שממש דומה לה!!!!OOO:

 

מימין- אנני, אני וטליה3>

 

אנני, אני, טליה ודני333>

 

טליה וקסלר><

 

קסלר ואנני[[:

 

קסלר ואני333>

 

אנני ואני, חהחהחה תמונה זוועתית שליXDDD

 

דניי את עקומההההPPP:

 

אנני ונסטי333>

 

שלמה תוקף את כרמל!OOOOO:

 

שלמה במבט אני-דומה-לציפור-מסנופי ולידו שושע^^

 

הפיצה בדרכה לפנים של שלמהPPP: נכון שכלכך לא מתאים לו השם הזה?!


OMG כבר הזכרתי שהוא מ-ט-ו-ר-ף?!?!?!!111 אבל מצחיק, כרפעליו.

 

שושע ושלמה מתענג><

 

 

אנני[[[:

 

ז-ה-ו-!


תמונות מאנשים אחרים:

 

אלה ואני33333>

 

למטה- כרמל ואלה ואני למעלה מרוצה מעצמיDDDD:

 

קרדיטים:

אלה


מצד אחד היה כיף, מצד שני די מעפן. נוו, מילא.

העיקר שפגשתי מלא אנשים שאני כלכך אוהבת3333>

 

אז אם ראיתם ילדה ג'ינג'ית עם חצאית ג'ינס וחולצה לבנה- זאת אני><


אחשלי [נבות, הקטן] היה ברופא ובדקו לו לחץ דם, והיה לו מאוד גבוהה.

ונלחצו וזה ואמרו לאמא שלי שהוא צריך להיות במעקב שלושה ימים, כי זה מסוכ לילדים וזה נובע לפעמים מבעיות בכליה נאברמיינד.. קיצור, רצו לאשפז אותו, שוב:| [מי שלא יודע עד גיל שנה בית חולים היה בערך הבית השני שלו, ושל כל המשפחה בעצם, סיפור ארוך]

כולנו חשבו הוא בטח התרגש וזה, בדיקת לחץ דם זה מוזר ולא שיגרתי בשבילו לא נורא.

אז קבעו לו בידקות להיום, יום שני ושלישי, למעקב. ואם יהיה לו לחץ דם גבוהה שוב בשלושת הימים הללו יאשפזו אותו:|

קיצור, היום היה לו גם לחץ דם גבוהה, אותו דבר כמו שהיה לו ביום של הבדיקה.

פאק:| אני מקווה שמחר יהיה טוב יותר, אני אמות אם הוא יתאשפז עוד פעם! אני לא רוצה לעבור את הסיוט הזה של הבית חולים שוב.

עכשיו קורל תגיב שהיא בשוק ויאדהיאדהיאדה ולמה לא סיפרתי לה נכון?><

טוב נוו, מקווה לטוב]:

הוא אחד היצורים [נווווו הוא יותר מדי חמוד בשביל בנאדם^^] שאני הכיהיכיהי אוהבת בכל היקום, אני אמות אם יקרה לו משוו!

 

אהה כן, מחר קורל פהP: והיא בטח תתעלק על נבות כל 5 שניות><


אוהבת המון, נעם. שתהרוג את בולי אם היא לא תדבר איתה בזמן הקרוב ואם עוד פעם היא תעלם לה באמצע שיחהP:


תצביעו לי, חראות!

<- לחצו פה!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686

נכתב על ידי , 6/8/2006 23:33  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק. ב-10/8/2006 13:07



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)