לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

משהו ממני


משהו ממני

ילך איתך

לכל מקום

אליו תלכי.

 

וכמו ענן כבד

הוא יבכה איתך

גם כשאת,

כבר תחייכי.

 

בלילות שחורים, קרים

הוא יזכיר אותי

כשאת תהיי

כבר רחוקה.

 

וגם אם תסרבי

הוא ישלח בשמי,

חיוך, סליחה ונשיקה.

 

אם את מרגישה,

אהבה היא לא חולשה.

למה שתקחי רק משהו ממני?

 

אני בך אשאר,

עקשן לא מוותר.

קחי כבר את כולי.

 

משהו ממני

ישכיח בך

את כל הרע,

שמאחור.

 

ובחושך מר

הוא ישאל אותך

אולי הגיע...

הזמן לחזור?

 

אם את מרגישה

אהבה היא לא חולשה

למה שתקחי רק משהו ממני?

 

אני בך אשאר,

עקשן לא מוותר.

 

קחי כבר את כולי.

 

אהבה היא לא חולשה

אז למה שתקחי רק משהו ממני?

 

אני בך אשאר,

עקשן לא מוותר.

 

קחי כבר את כולי.

 

אם את מרגישה,

אהבה,

היא לא חולשה.

אז למה שתקחי רק משהו ממני..?

 

אני בך אשאר,

עקשן לא מוותר.

קחי כבר את כולי...

 

משהו ממני

עכשיו שלך.

אני יכול...

רק לקוות,

שלא תתני אותו לגבר,

שיאהב אותך

כי הוא שלי..

והוא בסוד.


נעם.

שאיבדה את הפלאפון ואז גנבו לה אותו [סיפור ארוך] עריכה: יש מספר חדש לבינתיים, מי שרוצה שייפנה אליי במסינג'ר. אבל אני חושבת שיש הפניית שיחוץ, אעדכן מאוחר יותר.

שנפגשה עם מאי וקורל ביומיים האחרונים, והיה לה מאוד כיף3333>

שפורשת מאינטר8אינג, כי אין לה כוח וכי אני בערך היחידה שמצביעה לעצמי.

שהבינה כמה היא אוהבת את אח שלה הקטן, שהוא הבנאדם הכי מושלם בעולם, אחד הדברים היותר יפים שקרו לה בחיים. ושהוא בסדר תודה לאל, ולא יאשפזו אותו בסוף.

שמתכננת לעשות להורים שלה הפתעה גדולה החודש!

שלא מבינה איזה סיפור עושים מיום האהבה, כי העברי סתם חרא. הלועזי הוא משמעותי, בשבילי לפחות! גם כי זה היומולדת של קורלי[;

שלא חושבת שהיא תשרוד בלי חברה כלכך טובה כמוך השנה אני אדבר איתך, ואת עוד תדעי מי את.

שמתגעגעת לכמה אנשים.

שהשיגה לעצמה בייביסיטר[?]

שבוכה יותר מדי בלי לדעת למה .

 

נוו נעם, שהלילה תמיד עושה אותה נורא רגשנית.


עריכה:

תיכנסו לכתוב הזו http://www.shesh.co.il/hidon_template/azuma2.asp

ותחתמו על העצומה למען הארכת החופש הגדול בגלל הלחימה בצפון!


מפתיע אותי שלא מפריע לי שאני ביום האהבה "לבד".

אולי בגלל שאני לא מרגישה משהו לאף אחד.

 

העיקר, בית קפה עם אמא ביום האהבה זה הכי אחי.


קורל נעמצ' ויהלו אני אתגעגע המוןן3333>

נכתב על ידי , 9/8/2006 02:27  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק. ב-14/8/2006 00:23



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)