לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עכשיו.


עכשיו זה עכשיו.

סתם עכשיו.

 

אני כל הזמן יוצאת, כל יום יש לי עיסוקים והשיעורים שוכבים איפשהו בין כל הבלאגן הזה בחדר שלי.

אפילו לסדר אותו אין לי חשק.

אפילו לעדכן כבר אין לי חשק.

 

אני כלכך כלכך עייפה כרגע, מתה מעייפות. אבל המיטה שלי כלכך מבלונגת שאי אפשר לישון עלייה, בסוף אני אשן על אחד הפופים או הספה בחדר.


הייתי עם רונה ליאל ונוי בים, כן שוב^^

היה מושלם, כרגיל. אני כלכך אוהבת את הילדות האלה, אני לא מדמיינת שעשרה חודשים שלמים אני בקושי אוכל להיות איתם, אבל כבר סיכמנו שניפגש ונעשה המון דברים יחד למרות הריחוק בבתי הספר.

אין יל כוח לפרט, וליאל עוד לא שלחה לי תמונות *אההמליאלאההמ* ולי יש רק קצת.


?Is everybody going crazy

?Is anybody gonna save me

?Can anybody tell me what's going on

?Tell me what's going on

If you open your eyes

You'll see that something is wrong

אני מרגישה קצת חצי בנאדם, משהו חסר, משהו לא נכון.

ואין לי אהבה כרגע, ואין לי תוכניות.

 

אני פשוט מרגישה.. לא שלמה. פיספסתי משהו בזמן האחרון?

עשיתי משהו לא טוב?

אולי לא ניצלתי את החופש מספיק?

מרוב מחשבות כואב לי כבר הראש.

 

משהו חסר, אני פשוט יודעת.

וכי זה סתם אני עכשיו.

סתם. תקועה עמוק בתוך בור של ימים מטורפים לאללה.

בור של כאב, ופחד, וציפייה. ושמחה.

 

ואני רוצה כלכך הרבה.

שנה הבאה אני הולכת לרקוד 2-3 פעמים בשבוע, ואני רוצה גם ללכת לפיתוח קול.

ולקנות גיטרה [או להשתמש בזאת של אבא] וללמוד לנגן כי יש כאלה קורסים גם באינטרנט וזה יכול להיות מגניב.

ואני רוצה להכיר אנשים חדשים, ואני רוצה שהמפגשים יישתפרו כבר.

ואני רוצה להפסיק לפחד.

ואני רוצה להפסיק לנסות להיות טובה יותר בשביל אחרים.

אבל אני מרגישה כאילו שומדבר שאני לא אעשה לא יעזור, אני תמיד ארגיש כאילו משהו ממני נלקח.

אבל מה זה?

אני שונאת *****

אני שונאת אותך. ואני שונאת ערסים שחושבים ת'צמם למי יודע מה.

ואני שונאת את כל הצביעות הזאת.

 

אני אוהבת לחייך. ולכייף.

ואני אוהבת את האנשים המדהימים שאני יכולה לקרוא להם באמת חברים.

 

ואני מפחדת משנ הבאה ואולי מעטים יודעים למה.

ואני מפחדת לפגוע.

ואני מפחדת להיפגע.

ואני מפחדת לנסות.

ואני מפחדת להירדם פה על המקלדת, אז באמת כדאי שאני אלך לישון עכשיו.

לילה טוב לכולם, ושיהיה סופשבוע מקסים ותנצלו את השבוע האחרון של החופש[:

 

מי שלא רואה כתוב: חייך והעולם יחייך אלייך.גם אם זה חיוך מאולץ [כמו זה].

הוי, הלוואי שזה היה כלכך פשוט כמו שזה נשמע..

3>


אז.. מי בא למפגש ביום שלישי?

נכתב על ידי , 26/8/2006 02:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/8/2006 00:37



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)