לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שיגרה.


אז, הכלבסדר. כן אפשר לומר.

אין משהו כלכך מיוחד למען האמת.

בצפר זה שיגרה, ושיגרה זה דבר שאני זקוקה לזה לפעמים. אז זה טוב. כן.

התאכזבתי מאוד מהחוגים השנה, אף אחת לא רצתה להירשם לשומדבר שאני רציתי, אז נרשמתי ם כל החברות לריקודי בטן.

ריקודי בטן.

חה.

אני?!

פחחחחחחח לא נראהלי. אני אפרוש או משהו, נראה שבוע הבא כשבאמת נעשה שיעור.

*מדמיינת אותי עם שרשראות מרעישות כאלו על כל הגוף מנענעת ת'אגן ומוסיקה ערבית ברקע, לא עושה לי טוב*

כן, אני אפרוש, 99%

נראה אולי נלך על כדורעף?

בלעאכס, שנה שעברה הכל היה הרבה יותר פשוט:\

 

טוב אני גם צריכה להתמודד שהמורה החדשה לאחד המקצועות שאני הכי אובת שונאת אותי. וויפידו.

טוב נוו זו שנאה הדדית למען האמת.

אבל כמו שאני מכירה את עצמי לאט לאט אני אשנא גם את המקצוע ואזניח אותו.

או שלא בעצם, אי אפשר להזניח ספרות, זה יותר מדי נוגע בי. ממ.

קשה לי לומר את זה, אבל בספרות, אין על רעיה. למרות שהיא מכפשה, ומפלצת, וכאלה. נהה.

 

בצפר זה לא מה שהיה פעם.

 

והלוקרים דפוקים באמאשלייייייייי$@#^#%*)^%

לפני יומיים כבר שילמנו עליהם [אני ואחשלי] ולשנינו זה לא עובד הקקה הזה באינטרנט. והם אומרים בלהבלהבלה תנסו שוב.

אררררטארקראלרצקגעיכמדגךףמה,ףשכגדףך

אני רוצה לוקר]]]]]]]]]]]]]]]]]]]:

 

טוב זה פוסט מטומטם.

מאוד.

נהה.

 

אין שרה רוזן#!@%@$&^%)ט

א-י-ן ש-ר-ה ר-ו-ז-ן-!!!!!!!!!!1111111111

לההלהלהלהללהלהל איןשרהרוזן טרליליליליליללי

לומדים מדעים עם מישהי אחרת ממש גרועה אבל לא אכפת לי כל עוד זאת לא ש-ר-ה-ר-ו-ז-ן-! להלהלהלהלהלהלהלה^^


אחשלי הוא פשוט גאון.

כי הוא שבר לי את המצלמה. שוב. יותר ממה שהיא הייתה.

והיא פשוט נתקעה עם זום ולא נסגרת וכזה אראראראא42%$&$%*^&)

אז אין לי מצלמה. כבר מיום ראשון.

שמנו אותה בתיקון וכאלה, ועוד שבוע יודיעו לנו כמה זה יעלה.אם זה עולה עד 450 [שאמרו לנו שלפי דעתם ממש לא, שזה יעלה לנו כמעט 900 או יותר] אז נתקן.

אם לא נשקול לקנות מצלמה חדשה, אני חושקת במצלמה אחת של ניקון כבר הרבה זמן.

אבל אני לא רוצה לאבד את מצלמתי אהובתי]]]]]]]]]:

טוב נראה.

]]]:


טוב נוו אז הנה איזה שאלון שדני העבירה לי;

דברים שלא יודעים עלייך:

1.  אני שונאת שקוראים לי ג'ינג'ית בלי להכיר אותי :S

2. היומולדת שלי יוצא על יום הפופקורן באהר"בXDDDDDDDDDDD

3. יש לי משקפיים [לאלה שלא מעודכנים]

4. מאז ומתמיד אין לי טלפון בבית, מכיוון שלמשפחה שלנו יש המון פלאפונים בגלל העבודה של אבא שלי.

 

4 מחשבות שרצות לי בראש עכשיו

 1. אני עייפה:|

2. ריקודי בטן, אויואבוי לאן הידרדרתי]]:

3. "תמיד כשאתה בא.." שירשלאפרתגושעילגים.

4. אין שרה רוזן!!!!!!!!!!!111111111

 

4 סרטים שהיית רואה שוב ושוב

 1. בקול גדול

2. סיפור סינדרלה

3. היומן

4. הארי פוטר, כולםםם

 

4 מקומות בהם גרת

 1. תלאביב.

2. אבן יהודה.

3. רעננה.

4. זהו.

 

4 סדרות טלוויזיה שאתה אוהב

 1. זואי 101

2. רדיו 04

3. חברים

4. תהרוג אותי וזהו

 

4 מקומות פרנסה לשעבר

1. בייביסיטר על האח

2. בייביסיטר על השכן

3. עבודה של אבא?

4. זהו?

 

4 ספרים שהייתי קורא שוב ושוב

 1. הפנימייה שלא הייתה#@%#@$

2. קיץ אחד ביחד+ תנו לגדול בשקט [ספר המשך]

3. כל הארי פוטר

4. מומו

 

4 אתרי אינטרנט בהם אתה מבקר על בסיס יומי

 1. וואלה!

2. ישראבלוג

3. הבלוג שלי

4. זהו נראהלי

 

4 דברים שאתה אוהב לאכול

 1. קרפDDDD:

2. עוגות וגלידות למיניהן

3. מקדולנדסDDDD:

4. מקס ברנרDDDD:

 

4 מקומות שהיית מעדיף להיות בהם עכשיו

 1. מיטה, אבל אין לי כוח לקום מהכיסא^^

2. ים]]]]]]]:

3. ממ.

4. המממ..

 

4 קורבנות שלדעתך יענו על השאלות האלה

1. טוויני

2. אלה

3. קורלע

4. אהרון

 

מואהאהאהאהאה עכשיו אתם תסבלו את זהההPPPP:


3333> נעם. חסרת המצלמה]:

קצת עייפה, קצת מיואשת ו..מצפה לקצת אקשן?

 

יאאאפ. ועוד איך.


עריכה:

אני בשוק ממך, חשבתי שאנחנו.. חברותO:

גאד. אני באמת צריכה להפסיק לצפות.

נכתב על ידי , 5/9/2006 22:47  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקי(: ב-9/9/2006 23:01



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)