לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

שיגרה.


הכל רגיל, כן מאוד רגיל.

סתם בצפר, שיגרה וזה.

היום סוףסוף למדנו בכיתה המקורית שלנו במסדרון של ח' אחרי שהיינו שבוע שלם במסדרון של ז', אני מרגישה שייכתDD:

אין לי הרבה זמן כלכך, רציתי גם לפרסם כל מיני דברים שכתבתי אבל אולי כשאני אחזור.

אני הולכת לנסות מודרני עם סתיו וירדן, מקווה שיהיה נחמד כי נהיה עם כיתות ט'-יא'.

 

יום שישי הכרנו בקניון מלא ילדים כלכך חמודים [וגבוהים><] מהוד השרון, אחרכך מעיין וגילי ישנו אצלי ובערב נסענו עם המשפחה.

החלטנו פשוט לסוע, לאנשהו. לאטלאט מצאנו את עצמו בירושלים, היינו בקינג-ג'ורג' או משהו ואחרכך הלכנו לכל מיני מדרחובים וכאלה וקניתי עגילים^^ וקנינו גם אוכל וכאלה.

וישבנו ואכלנו ופתאום עובר כזה איש לבוש כמו אסירXDDDD

הוא לבש כזה בד שמכסה לו רק את המהשמושלו ומשקולת של 5קילו לרגל, אני ואחשלי נקרענו והוא הלךXDDD

אחרכך הייתה פתאום חבורה ענקית של אנשים שהתאספו פתאום!!

הלכנו לבדוק אחשלי ואני מה קורה, בקיצור עמד שם האיש הזה, באמצע הרחבה ועשו ול שעווה בחזה! החההחהחחהח זהה יה פשוט קורעXDDDD

והם ביקשו מבנות לבוא ולמשוך איכסססס וכל פעם שתלשו לו שומעים כזה כמו בסרטים "אווווווווווווווו, אההההה, אעעעאעאעא" שהקהל אומר, חחחח היה פשוט כלכך מצחיקXDDD

וקשרו אותו לגדר עם המשקולת של ה-5 קילו כדי שלא יברח בזמן שעושים לוXDDDD

אחרכך הלכנו לכיוון האוטו וקלטנו אוות שוב מוקף במלא אנשים, שר בערבית או משהו החהחהחהחה ואז אחשלי שאל למה הוא עושה את זה אז אמרו שהוא מתחתן מחר וזו המסיבת רווקים שלו!!! חחחחח מסכןןןןXDDD

 

אז היה משעשע, כןכן^^

 

ועכשיו אני חייבת לטוס, אעדכן כשנאי אחזור, כן, או משהו.

 

ושושע אם את קוראת פה, שהייתי בירושלים ניסיתי לתפוס אותך אבל לא ענית לי]]:


Sun shines through the rain

Of all life so lonely

Then come and ease the pain

I don't want to lose this feeling

נעם, רק נעם.


עריכה, 00:09

כןכן, אני ערה בשעה כזאת [כן אבא, אהההה אהרון]

פשוט, ממ, היו לי די הרבה דברים, אני חושבת.

 

הייתי במודרני, היה מדהים, באמת היה ממש משמ כיף.

וקלאסי יום חמישי, ומחר/מחרתיים קיקבוקסינג/ספינינג בSHE

נחמד לי.

ויום שלישי ריקודי בטן:| פאק אנלא מאמינה שאני באמת בזה><

בהצלחה לי.

 

%^$&#@#$#^


הייתה פה עריכה, שנמחקה.

יותר מדי נוסטלגיות.

נכתב על ידי , 10/9/2006 18:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספינדל ב-14/9/2006 16:01



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)