לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

עידכון.


הפסקתי לספור את האנשים שטענו שאני לא מעדכנת.

אז הנה, אני מעדכנת.

 

אין לי זמן, אני אל זמן כמעט ל-כ-ל-ו-ם.

יום ראשון- מודרני

שני- חוג [או ביום רביעי]

שלישי- מחנות עולים? כןכן חזרתי, זה כזה שווה ויש לנו מדריכות מושלמות!

רביעי- חוג [או יום שני]

חמישי- קלאסי

שישי- ח-ו-פ-ש-י, אבל יוצאת בדרך כלל בערב.

ושבת זה סתם כזה.

 

ובין לבין שיעורים, וחברים וכאלה.

אבל אני אוהבת את זה ככה, כן.


אני מתה, המצלמה כלכך חסרה לי]:

אני מבינה רק כשיו כמה הייתי מ-כ-ו-ר-ה ומשתמשת בה לפחות 5 פעמים בשבוע, יותר מפעם ביום.

אוף]:


אני כנראה לא באה למפגש ב10.10, אולי גם לא ל24.9, נראה, כ"כ לא בטוח.


בת דודה שלי זה הדבר הכי מוכשר בעולם.

היא הוציאה דיסק, לא לחנויות וכאלה.

היא בבצפר מיוחד וכאלה והיא שרה, מלחינה ומנגנת על גיטרה ופסנתר.

די, היא פשוט מדהימה, כ"כ מדהימה.

כ"כ מוכשרת. כ-ל-כ-ך.

הייתי מפרסמת שירים שלה, אבל היא בקושי נתנה לנו ואמא שלה הביאה לנו בסתרP:

ויש גם בעיה של זכויות יוצרים וכאילה, שיעתיקו מהבלוג [מי שזוכר כבר העתיקו שיר שאני כתבתי].

מי שיבוא אלי פעם יוכל לשמוע, היא פשוט מדהימה.

 

"כבר נמאס לי ללמד אותך

לדבר איתך

לסלוח לך

כבר עייפתי מלהיות איתך

לאהוב אותך"

 

את השיר הזה היא כתבה לחבר שלה והשמיעה לו את זה, הוא שאל עם זה עליו ואז הם נפרדו.

חחחחחחחחחחחחחחחח מסכןXDDDDDDDDDDDDD

 

אבל מילא, זה רק חלק, היא כלכך מדהימה, פשוט ככה.

אבל בטיפשותה הרבה היא לא רוצה להמשיך עם זה:\


סבא שלי חוזר היום מחו"ל, הוא נסע לשבוע.

הוא כל הזמן נוסע זה! מאז שסבתא שלי נפטרה, שיהיה בריא.

הוא כבר מבוגר.. כמעט בן 80 נראהלי.

הוא הולך 4 פעמים בשבוע לחדר כושר, עד לפני חודש הוא עבד משרה מלאה, הוא אוכל בריא לאללה.

יש לו מנוי לסינמה סיטי, הוא עושה כ"כ הרבה דברים שאני בקושי עושה!!

והוא נראה מעולה, כפרעליו.


האהאהאאאאאאאאאאאאאאאא אנלא מאמינה!!!!!!!!!!!!!!!111111111 ברגעים אלה משמ הוא נכנס לחדר והיבא לי בושם כזה מושששלםםםם ומאלשוקולד!!!!!!!!!!!!!!111111DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

איזה מגנביביביבייביבי3!@^&%^*$^)^$&#

 

הלהלהלהללה גםי לי מותר להתלהב^^

 

3333333> נעם, שכבר כלכך רוצה לצאת, ורוצה את המצלמה שלה בחזרה, כ"כ.


עריכה:

זהו, יום מושלם. כלכךכלךכלכךךךךךךךךךךךךך מושלםDDDDDDDDDDDD:

"כמה אהבה יש אצלי בלב.."

כיף לי, סתם ככה.


מצטערת, היום הזה נהרס.

סתם כי אין לי מצב רוח, סתם.

אני והשטויות שלי.

הגדיים מזל גדי טיפשים  לא ממש סומכים על אף אחד : החיים כבר לימדו אותם שזה לא ממש משתלם, ושתמיד משהו לא טוב קורה בסוף.

מצפון: נעם, את טיפשה.

אני יודעת.

לפעמים כלכך נמאס לי להיות.. אני.

נכתב על ידי , 15/9/2006 18:41  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרי ב-19/9/2006 22:55



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)