לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006


יום שבת הייתי אצל סבא בקיבוץ.

דודים שלי נתנו לי לסוע על הטומקאר שלהם, אויש זה כזה קוללללל#%&^#%*^%

אני גם רוצה]:

בעזרת השם אבא הבטיח ליומולדת 15 הוא קונה לי D:

אכלנו, בערך, 20 איש? היה נחמד.

אחרכך דני באה, היה כלכך כיף לראות אותה שוב.

סתם ישבנו ודיברנו.

 

קיבוץ זה כיף, שקט כזה.

התחלתי להעריך אותו, את השקט הזה, כי בזמן האחרון אני מרגישה כלכך לבד.

 

כשחזרתי הביתה, אחרי שעה ומשהו, אנני באה אליי.

יצאנו לעיר, היה נחמד ביותר, למרות שהכל היה סגור:\

 

בלהבלהבלה, חזרנו הביתה והלכנו לישון.

בצהריים נסענו לקניון וראינו את הסרט מישהו לרוץ איתו.

וואו.

זה באמת כלכך וואו.

הוא פשוט כלכך מדהים, אני כבר לא יכולה לתאר.

אני הולכת לחקור קצת על הסרט, על השירים. הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם.

 

חזרנו הביתה בסביבות.. 5 וקצת? לא זוכרת, כבר בשעה 6 ככה היא הלכה.

אנני, תודה על יום מדהים3>


נבחרת כדורסל, נוו כן חזרתי לזה. אבל רק בבצפר, ליגה של החטיבות או משוו.

מחר אימון ראשון.

חע אני בעצמי לא מעכלת ששיחקתי פעם 5 שנים, עכשיו לחזור?XD

חחחחחחח נראה, יכול להיות נחמד.


אני מיואשת, סתם כי אני עייפה מלהתרוץ בחלום הזה שנקרא חיים.

לא הכל הולך, בעצם שומדבר לא הולך בזמן האחרון.

ללא מטרות, ללא רגשות, תקוות. סתם מתרוצצת. עוברת מפה לשם, משם לפה.

ובתוכי חולפת לה מחשבה.. אבל לאן?

אני אהיה בסדר, רק אל תדאגו או משהו.


אני באה למפגש ב10.1, כי אני כבר כלכך צריכה את זה.

3333333> נעם, סתם מיואשת.

נכתב על ידי , 25/9/2006 22:58  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק. ב-29/9/2006 19:38



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)