לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

הכל יכול לקרות


הכל יכול לקרות

אין כיוון לרוח

המרחב פתו

 האופק לא נגמ

 

הכל יכול לקרות

מאהבה נתפרת

או מפרידה נפרמת

בסוף כלום לא נשאר

 

אבל תמיד

יש מישהו ששומע

שומר עלי יודע

שאני לא אוותר

 

רוצה שתשאר

עד שיגמר הטירוף הלילה

עד קצה יום אחר

 

הכל יכול לקרות

אין דבר קבוע

אין שומדבר בטוח

שיקרה או לא יקרה

 

כי הכל יכול לקרות

רכבת שדוהרת

שאף פעם לא עוצרת

באותה התחנה

 

שחרר אותי

עם בדידותי בחדר

קח שבר ועוד שבר

ותדביק אותי

 

עוד פעם מחדש

עד המבול הבא

עד שלא יכאב כבר

עד שירגע

 

כי תמיד יש מישהו ששומע

שומר עלי יודע

שאני לא אוותר

 

רוצה שתשאר

עד שיגמר הטירוף הלילה

עד קצה יום אחר

 

רוצה שתשאר

עד שיגמר הטירוף הלילה

עד קצה יום אחר..


כי המצברוח לא משהו, שומדבר לא טוב בעצם.

אין שום מטרה, אין לאן.

השגרה הופכת קודרת מיום ליום, הבכי רק מאופק בפנים. אבל למה?

למה השטות הזו פתאום?

מה הבאסה הזאת שנפלה עליי עכשיו?

 

לא יודעת.

הלוואי שידעתי.


עשיתי את השאלון האסטרולוגי הזה- http://sharvit.cet.ac.il/SharvitEditor/page/ShowPage.asp?nPageID=354633

כמה מהתוצאות הפתיעו והיו נכונות ביותר;

צבע אהוב מתוך רשימה, כחול- ספונטניים, אוהבים גילויי חיבה מאנשים שאת אוהבים.

האות הראשונה בשם, נ'- אתם מנסים להינות מהחיים כמה שיותר וחיי האהבה שלכם יפרחו בקרוב. כמה קרוב?

חודש לידה, ינואר- השנה תהיה נהדרת עבורכם ותגלו שהתאהבתם במישהו בלתי צפוי לחלוטין:|

שחור או לבן? לבן- יהיה לכם חבר שיבטח בכם לחלוטין ויעשה הכל בשבילכם, אבל אולי לא תבחינות בזה.

19- מספר החברים הכי קרובים שלכם.

ירושלים/תלאביב, תל אביב- אוהבים הרפתקאות.

ימה/אוקיינוס, ימה- נאמנים לחבריכם ואהוביכם, מאוד מאופקים. לפעמים יותר מדי.

 

~משאלה~

    אמן.


יום כיפור- צמה [אבל שותה מים] וגם רוכבת על אופניים.

למה לי להסתובב ברחובות כמו סהרורית מאשר לנצל את אחד הימים הכיפיים בשנה ולרכב על אופניים כשהכבישים ריקים?


רוצה- סוכות:

יום עם יעל בתלאביב[:

מפגש ישרא- ארראראר כלכך בא לי#@%#$^@

לסוע להר-אדר, בעזרת השם סוף סוף!

נעליים חדשות

יום כיף עם אמא

 

ו.. יש עוד כמה דברים, כן.


אני ואחי הכוסוןP:


מעדכנת כמעט כל יום, זה כבר מתחיל להפחיד.


עדכון אחרון עד לכיפור? אולי.

אבל גם ככה אני לא אהיה בבית כל כיפור, גם אשתדל לא להדליק מחשב.

 

אז, שוב, הייתי פה.


עריכה 01:42 בלילה:

אוימיגאד.

לא ידעתי שזה יגיע כלכך קרוב.

רגע, זה הגיע בכלל?

אומיפאקינגאד.

אנלא מאמינה.

יש לי עכשיו את החיוך הכי דבילי וע-נ-ק שהיה לי בתקופה האחרונה.

אני מרגישה בעננים.

וואו.

אבל רגע, זה, זה.. באמת? מבולבלת אבל החיוך לא נמחק לרגע, ההרגשה הנפלאה הזאת שמציפה אותי כרגע.

אלוהים תעשה שאני אדע מה לעשות עם עצמי, בבקשה.

 

~נעם, פעם אחת בחיים תקשיבי ללב שלך ואל תהרסי לעצמך, לכי לישון ותקומי מחר ותדעי, את יודעת. תנצלי את הרגע המדהים הזה עד הסוף ותעזבי את החששות בצד~

הלכתי לישון.


עריכה 15:19 בצהריים:

עזבו, אני סתם מטומטמת.

וזה לא חדש.


עריכה 16:26 אחרצהריים:

עכשיו הבנתי הכל.

[:

נכתב על ידי , 29/9/2006 17:04  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק. ב-3/10/2006 22:28



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)