לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

קשה לי להשלים עם זה.




אבל אני את שלי עשיתי.

נותר עוד דבר אחד, לחייך :) או להשתדל לפחות, לא?

 Everything Gonna Be Alright. האומנם? :)


 

I Can't Hide From My Oun Life. והייתי צריכה להבין את זה מזמן.

נכתב על ידי , 28/2/2006 16:06  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם (: ב-3/3/2006 21:42
 




מחקתי את הפוסט הקודם. למה? ככה. לא רוצה.

לא טוב לי.

 

ובבקשה אל תגיבו, כי אני גם לא יענה פה לתגובות.

וגם אל תשאלו. כי אני בעצמי לא יודעת למה.

*דמעה,שיעולשיעול,דמעה*

המ.


27.2

אין דרך חזרה. פאק. מקווה שזה הדבר הנכון.

 

אהה למי שלא ידע/ הבין אני חולה.

עוד לא בטוח מה יש לי. אבל כלכך כואב לי, וזה משפיע עלי כלכך.

מרגישה יותר טוב מהבוקר, יותר חרא מאתמול.

אני כלכך חלשה, כלכך חסרת חשק.

ואני לא רוצה להיכנס שוב לדיכאון הזה.
 

נכתב על ידי , 26/2/2006 19:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גורביץ&rsquo;(: ב-28/2/2006 15:29
 



תודה.


אני רוצה להקדיש לכמה אנשים את הפוסט הזה. ולהגיד בכלל כמה דברים.

 

טוויני [או בשמה גורביץ']

אני אוהבתותך. הכי בעולםם!! את לא מבינה כמה. אני יודעת שאני תמיד יכולה לפנות אלייך, התאומה שלי. תוודה רבה על הכל, על כל התמיכה בחודש האחרון, תודה על שאת תמיד פה.

תוודה על הרצון שלך לעזור, תוודה לאלוהים- שברא אותך.

 

ג'ודי.

את. אני לא מאמינה. לא מאמינה שככה קיבלת אותי מחדש. קיבלת אותי כמו שאני, והבנת. אני כלכך שמחה. כלכך-כלכך שמחה שלמרות הריב הזה, אנחנו שוב חברות. אפילו יותר טובות מפעם. ואני אוהבת אותך.

ואני גם יודעת שאני יכולה לסמוך עלייך, תמיד. את גורמת לי לצחוק כל פעם מחדש. תוודה, על הכל. תוודה שסלחת.

 

מיכל.

אחת הילדות הכי מדהימות בעולם. שקראתי את מה שכתבת לי לעבודת שורשים, בכיתי.

בכיתי מרוב אושר, התרגשות[?] זה כלכך מדהים. תוודדהה על הכלל! פשוט הכל! תודה שאת תמיד כאן, תודה על כך שאת עצמך, מבינה. אני יודעת שאני תמיד יכולה לפנות אלייך, לספר לך, לסמוך עלייך. תוודה. באמת.

 

אוליב&ברמן.

אני לא מאמינה שאנחנו חברות רק מהאינטרנט. אני כלללככךך שמחה שהכרתי אותכןן! אתן באמת כלכך מדהימות, כלכך אתן. וזה מה שאני אוהבת בכן. את הכנות, העזרה שאתן נותנות לי.

 

יעלע [טימרמן וזה.]

וואו. אני יכולה רק לנסות להגדיר את החברות הזאת שלנו.

הכל מבוסס על, אמת. אין סטיגמות, שתינו מעולמות שונים, אבל העולמות האלה לא יצליחו להפריד בינינו.

אני אוהבת את הכנות שבך, את הכוח הזה שתמיד יש לך. את זה שאת תמיד יודעת מה לומר בצורה הכי הגיונית, את החוכמה שלך. את מצחיקה אותי כל פעם מחדש, את גורמת לי לחייך במיוחד מתי שאני צריכה את זה.

לימדת אותי כלכך הרבה דברים.

את אחת הילדות שבאמת, את. את כולך ועצמך. בלי כל הסטיגמות והבולשיט הזה. את באמת את. וזה מה שאני אוהבת בך- אותך.

 

יהלו&קורלי&תכלת&נעמ&פיסקו.

ילדותתת כללכככךךך מדהימווות! אתן גם מצחיקות אותי כל פעם מחדש. מעלות על פניי חיוך שכזה(:

אני כלכך שמחה שהכרנו, שהייתה לי את הזכות להיות חברה שלכן.

זאת מתנה, מתנה מאלוהים.

כולכן, אחת אחת, עם האופי שלה, החיוך שלה, כבשתן אותי באופטימיות הזו.

 

שחר.

וואו. את פשוט וואו. אני זוכרת יום אחד, שפשוט הייתה צריכה לפרוק. מיד באתי אלייך, בלי לחשוב פעמיים. את כלכךךך עוזרת לי את לא מבינה כמה, למרות הדיבורים המעטים, למרות הכל. למרות המרחק הזה, למרות המסך שמפריד בינינו, הפגישות המעטות. תמיד תדעי שאני כאן, כמו שאת בשבילי, ואני יודעת את זה.

 

נופר.

היינו חברות כלכך טובות. חברות שלא הייתה לי אף פעם. חברות שנקטעה. בגלל טעויות. שלא תחשבי שרק שלך, של שתינו. שתינו טעינו באיזשהו מקום.

אבל חפיף. עברנו את זה. השתננו, התבגרנו. ואנחנו שוב יחד. אולי פחות, אבל בכל זאת[?]

 

אלונה.

לא חשבתי שיש בך את הצדדים האלה. את.. אי אפשר להסביר. פשוט, אחת שאפשר להזדהות איתה. יש לך כלכך הרבה צדדים [במובן החיובי חחח] צדדים מדהימים שחבל שאת לא מראה את כולם.

תנצלי את הכישרון שלך, עד הסוף. את חברה, באמת.

 

באדי&מאייקי.

אתן ילדות כלללכככךךך מדהימווות. אומנם הקשר שלנו לא חזק בזמן האחרון, די התרחקנו. אבל אני יודעת שתמיד אני יכולה לפנות אליכן, בכל מצב, ותעזרו. תודה על הנאמנות הזו, על הכל. באמת באמת.

 

ועוד:

ג'קי, גילי, מעיין, בולי [שכבר הקדשתי לה P:], אנני, סותיק, אלוש, ליאן, פלנגי ומי ששכחתי סליחה- אוהבת לא פחות (:

 

חוצמזה.

רציתי להגיד שאני תמיד, תמיד אהיה פה. להקשיב, או סתם לתת עצה וזה. או גם אם לשמוע כמה כיף לכן, כל דבר שתצטרכו. ושתסלחו לי אם אני פוגעת. תסלחו לי על טעויות שלי.

ובקשה, קטנה, לא חושבת יותר מדי:

תהיו עצמכן. אל תשתנו, אף פעם. אתן מדהימות, אחת אחת. כל אחת מכן מיוחדת בדרך שלה, וכולכן יחד אחת הסיבות שלי לקום בבוקר. ולא, אני לא אפול שוב. בזכותכן. זכות המתנה הזאת שאלוהים נתן לי, החברות שלי איתכן.

אתן, אחת המתנות הכי טובות שקיבלתי.

אתן, אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בחיים.

"חבר טוב הוא אחד שאתה יודע שהוא אוהב אותך, גם אם הוא לא אומר"

אז באמץ, גם אם אני לא אומרת, שתדעו, שאני תמיד אוהבת אותכן. ותמיד אוהב. ושאני תמיד פה. תמידתמידתמידתמיד.

 

אהה כן. היה פה פוסט.. איזה סיפור אחד. החלטתי למחוק אותו.. למרות החשיבות שלו. בכל זאת, ככה.

3>

נכתב על ידי , 25/2/2006 16:08  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם (: ב-3/3/2006 21:43
 



לדף הבא
דפים:  

70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)