לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

אתמול.


היה כלכך כיף! היינו בימית 2000. 35 ילד.

איןאיןאן היה פשוט מוושששללםםםםםםם!!

 

הגענו בסביבות 9 וקצת וישר עלינו למגלשות כי בקושי היה תור! היה שולט!

 

הטבענו אחד את השני בבריכה הרגילה, והשתגענו בספייס בול ובמערבולת בכלל><

והיינו כלכך הרבה פעמים באבובים! ועצרנו באמצע מליון ילדים ואיאןיןיאן אי אפשר לתאר כמה מדהים היה!D:

חזרנו בערך ב-9 ורבע בלילה. אחרי 12 שעות של כיף וצחוקים. עייפים, מחורפנים, אך מרוצים ;)

 

תודה לכל מי שהיה על יום כלכך מדהים, באמת.

לא הבאתי מצלמה כי פחדתי שיגנבו:\


אל תשכח לשמוח גם בחלקי

ואל תמנע מלבכות כשעצוב

תנצל עד תום כל עוד אתה תמים

תלמד לוותר ואל תוותר על החיים.

כי בחיים הכל עובר

מטעויות למד והשתפר

מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך

לא, לסלוח זו לא חולשה

נצור אהבה בדרכך

ודע, את כל הסובב אותך.

אל תלך בדרכו של אחר

ואל תיכנע לחולשות שבגוף

 שא בעול בכתפיים איתנות

 ותאמין ותאמין, רק תאמין

 שבחיים הכל עובר...


סתם. כי זה כלכך מתאים לי.


מבולבלת. אפילו מאוד. אבל אני יודעת שרק הזמן יעזור לי לדעת.. בוודאות.


אאראראר בא לי מפגש שוב!! והפעם כמעט יותר מתמיד.

 

עוד מעט נוסעת לדני, שוב(: מתגעגעת אלייה וגם אל יעל כלכך.


תצביעו לי(:

לחצו פה!<- לחצו פה!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686.

תודה


תמונה מהמפגש. הוספתי עוד תמונות מאנשים אחרים בפוסט למטה.

אוהבת, נעם.


עריכה:

הריב הזה כלכך דבילי, כלכך הזוי. הוא אפילו לא שווה שאני אכתוב עליו פה.

 

אהה כן ו.. רווח עזב:( אווף. טוב בכל זאת נראה אותו שנה הבאה- ולתמידDDD:

נכתב על ידי , 29/6/2006 20:22  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 4Girls ב-2/7/2006 11:15
 



יום מושלם- תמונות(:


אתמול היה יום מושלם. פשוט ככה.

הייתי בברמצווה של אביב ונשרפתי טוטלית :| זתומרת רק בכתפיים וקצת בפים, וחוצמזה השתזפתיDDD:

אחרכך סתם ביתביתבית. ואז ג'וד הטיפשה באה אליי.

ג'וד התחרפנה כרגיל ואני כרגיל סבלתי כי ג'וד היא לא רק מחורפנת היא גם נזק.

 

היא הפילה לי את המחזיק של המקדלת [שוב]

היא צבעה חתיכות ג'ל במרקר ירוק

היא צבעה חתיכות ג'ל בטוש חום קקי

היא שפכה ג'ל על הרצפה

ואני דרכתי עליו

פעמיים

היא שמה לי תחתונים על הראש



ואז אני נאלצתי לשים עלייהP:

היא צילמה שטויות

היא הביאה איזה ילד קטן וגאה! תרתי משמע><

 

בנתה מגדל מכל מיני שטויות

היא קישקשה לי על דברים

וכו' וכו' וכו'.

אבל למרות שהיא טיפשע, היפראקטיבית ומשוגעת ביותר, אני אוהבתותה כלכךךך333>

 

אז יצאנו להליכה כזה.. ולקחנו מצלמה. עצרנו בגורדון;

תמונה מדהימה.

ג'וד הכוסית! והיא פנויה להצעות;)

אני><

חהחהח שתינו><

שוב אני.

ושוב. ~ג'ודלאיודעתלצלם~PPP:

שעזבנו כבר השמש כמעט שקעה.


ועצרנו בעוד גן שעשועים כזה ליד תיכון אביב ודיברנו.. ואחרכך סתם הלכנו לאחוזה והצטלמנו שם ליד ספסל><

ג'וד><

שוב.

ושוב#@%$#

 

ואז החלטנו להצטלם על עמוד כזה><

התוצאה.

חחחחחחחחחחחח><

כבר הזכרתי ש~ג'ודלאיודעתלצלם~PPPP:?

ה-סוף.


היה כלכך כיף. באמת.


אין לי עוד מה לעשות.

הצטערתי מספיק, הצטערתי יותר מדי. נסיתי מספיק, מספיק ודי.

רציתי לגמור עם זה, היא רצתה להמשיך.

כנראה שלי זה חשוב.

אני באמת צריכה להפסיק לסמוך על אנשים יותר מדי, ולהשלוןת את עצמי, אני תמיד נפגעת בסוף.

 

יש עוד עניין לא סגור.

 

הווייי :|


היום עוד ברמצווה.


תצביעו לי בקשה(:
<- לחצו פה.

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686.


הייתי פה.
נכתב על ידי , 27/6/2006 15:20  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק(: ב-1/7/2006 19:29
 



מפגש ישרא- תמונותDDD:


היה כלכךךךך כיףף. ככל שאני עוברת עוד ועוד מפגשים [זה המפגש הרביעי שלי] האירוע כביכול הופך מרגש פחות ופחות. אבל הפעם הי לי כיףףףף בטירוףףףףף והכרתי אנשים מדהימים(:

אז נסעתי עם יעל ויאנה, ובאוטובוס פגשנו את אנה אנע וגיא[!] חחחח

אחרכך בעזריאלי התפצלנו ואני המשכתי עם נסטיה.

 

יום לא כלכך פוטוגני בשבייל מצטערת על הכיעור><

נוו אז בלי הרבה זיבולי שכל;

יאנה ברכבת>< חחח יאצ מטושטש:\

 

יעל ברכבת><

 

נועיק נסטיה ואני.

 

אני תמר וענבל[?] כלכךךך חמודות.

 

נסטיה ואני. אויי אני מתה על הילדה הזאתD:

 

חחחח טליה משוגעת כהרגלה, נסטיה ואני.

 

טליה, נסטיה, אני וסקייטי. אני כלכך אוהבת את התמונה הזאת(:

 

לירון ואני. ילדה כלכך מדהימה! מפגש קודם לא יצא לנו להכיר אבל עכשיו אני חושבת שרק יהיה קשה לנו להיפרד^^

 

אציטון><

 

חהחהחה שוב><

 

מאיה ואני(:

 

חהחהח מלא אנשים כתבו לל על הגב ועל הידיים! לא זוכרת מי כתב את זה..

 

אני טל ושתי חברות שלהה..

 

נסטיה וטל><

 

חלק ואני מדגישה חלק ממה שכתבו לי על הגב>< זה החלק של נדב

 

אני נסטיה וכרמל/ג'ירפה נמוכה. ידע ככלי: כרמל באה לפה הרבה כשהחבר שלה מחוץ לעיר או שאני בסביבהD:

 

ידע כללי: כרמל באה לפה הרבה כשהחבר שלה מחוץ לעיר או שאני בסביבהD:

 

חחח אני מור ונסטיה.

 

כמה בנות שרצו להצטלם עם נדב><

 

ואז אני נדחפתי ויצאתי כמו ילדה אוטיסטית החהחה><

 

העין של נדב. יצא מטושטש כי הפוני שלו מפריע><

 

עמן מדגמן מיץ פסיפלורה! לקחתי לו "קצת" ואז החלטתי לקנות לעצמיDD:

 

חהחהחה נסטיה הזויה ונדב ממ.. נדב><

 

יצירת אומנותD:

 

אנני, נדב בטלפון, נסטיה ולירון(:

 

לירון הכוסיייתת#@!%@#^

 

אני ועמן(: חמוד כפרעליו><

 

מאיה, ילד שאין יל שמץ איך קוראים לו ואם הוא קורא כאן הוא צריך להגיד לי!>< ואור.

 

נסטיה סובלת ועמן.. עמן><

 

 

 

אני ואור(:

 

אני והילד שאין לי שמץ איך קוראים לו ואם הוא קורא כאן הוא צריך להגיד לי!><

 

חהחהחה אני ואציטון תמונה קורעת>< אציטון הייתה מבואסת כי הבריזו לה:( ואני הייתי מחורפנת><

 

ולבסוף הוצאתי ממנה חיוך(:

 

אור איזה ילדה פוטוגנית!:(

 

נסטיה וטליה(:

 

רגליים[!] חחח נסטיה המוכשרת.

 

אני ואנני

 

נסטיה><

 

האולסטאר המדהימות של מאיה!

 

ממ ילדה שאין לה בלוג ושכחית איך קוראים לה:O אני ועוד אחת ששכחתי איך קוראים לה:O

 

אני שירה אייר ושנקה? או משוו כזה. ילדות כלכך חמוודות חחח הן בכיתה ו' ובאו אחרי בצפר^^

 

למעלה- אייר, שירה, שכחתי><, אנני ולמטה לירון, אני ואור(:

 

חהחהחהחה אני ואנני ברגע מחורפן ביותר><

ולסיום-נסטיה ואור שנפלו על הרצפה כי.. לא זוכרת.

 


זהווו((: היה כלכך כיףףףףףף. באמת.

 

בדרך חזרה חזרתי לבד:\ כי.. סיפור ארוך. ועמדתי לבד ברציף עד שבא איזה ילד נחמד שבעצם אנלא יודעת איך קוראים לו:O קוראים לו בן(:

וברכבת התיישבה לידי חברה של מאיה(: חמודה. ואחרכך באוטובוס הייתי לבדי בדדי. ונתתי לאיזה אישה לשבת! ילדה-טובה-רעננה שכמותי.


מחר אני אערוך את הפוסט.


תצביעו לי?D:

 <- לחצו פה

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686

 


אוהבת, נעם. שמחכה למפגש הבא ב-23.7(:

הייתי פה.


עריכה:

הסתכלתי עכשיו בבלוג של קסלר, וחשבתי על היום, שהוא בא למפגש.

ילד כלכך חמוד, קטן, שקט, חייכן, חברותי כזה. מה רוצים ממנו?

הוא בא למפגש והיה איזה קטע שכמה בנות קיללו אותו הומו. והוא היה רגוע, חמוד כזה. כרגיל!

אם היה לי את האומץ הייתי אומרת להן משהו שיעיף אותן משם, אבל לא היה לי :|

לא מבינה מה רוצים מקסלר. לא מבינה.

 

בכלל אנלא מבינה מה הלך היום במפגש. ציירו גרפיטי, השחיטו. שתו ועישנו אני כבר רגילה ומודעת, אבל זה כבר מוגזם.

וסילקו אותנו מהגג [לא הייתי אבל בכל זאת] והאשימו את יריב.

זוועה מה שהלך.

אני כלכך לא מבינה בכלל מה הקטע הזה?:\ עושה אותכם מגניבים שאתם מעשנים/שותים/משחיטים או וואטאבר?

תתלבשו איך שאתם רוצים, תתנהגו איך שאתם רוצים אבל אל תעשו דברים שישפיעו על כולנו.

כולנו חלק מקבוצה, חלק מקבוצה שנראת בלוגרים. אפילו אם מישהו אחד יעשה משהו רע, יגידו שאנחנו רעים.

ואם יראו שיש המון פריקים חותכי ורידים אפלים או וואטאבר במפגש, אז יגידו שכולנו כאלה.

כי אנחנו חלק מקבוצה ואנחנו מייצגים אותה.

את פאקק אם אתם רוצים שייתנו לנו להיפגש שוב למה אתם עושים את זה?!

הייתה אווירה מסריחה יותר מתמיד במפגש הזה.

 

אבל לאדעת.

למרות הכל, נהנתי, מאוד. אפילו מאוד מאוד מאוד.

רק חבל שככה נהרס לנו המוניטין, באמת.


עריכה: עוד תמונות(:

חחחח אני><



אני ואור המדהימה שלי3>



נסטיק אהובתי.



חחחח היא נראת כמו הבת שלי או משוו^^



מימין- שירה, שנקה, אנני, אייר, אור, לירון ואני למטה(:



עמית, אחת ששכחית איך קוראים הל ואין לה בלוג:(, אני אור ולירון><

 

קרדיטים:

אנני

אור

נכתב על ידי , 25/6/2006 22:08  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמיק(: ב-1/7/2006 15:32
 



לדף הבא
דפים:  

70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)