לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You're only pretty when I'm drunk


God Save Mother Russia

כינוי:  Bashmak

בן: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

כבר לא ילד אבל עוד לא חייל O_O


"אין לי עבודה, ורמת השעמום שלי היא בלתי מתוארת".

אז אני מצייר D:

 

לא יודע מאיזה סיבה מטומטמת, אבל כנראה שמישהו חושב שהיא מוצדקת, הממשלה החליטה לעשות חרם על עריית רעננה, ולהפסיק את התשלום על הפארק.

זה רק אומר בשבילי דבר אחד, שאני מובטל לבינתיים (עד שהערייה תהיה מספיק חכמה להתחיל לגבות דמי חניה, ואז שוב יהיה לי מה לעשות.

 

לפני כמה ימים היה לי יומולדת, ומעכשיו אני כבר בן 18... אולי מצד אחד זה יכול להתפס כמשהו כיף, או כמעבר לחיים חדשים, אבל הדבר היחידי שאני רואה בזה זה שעכשיו אני צריך להזהר הרבה יותר כל פעם שאני מחליט לעשות משהו שטותי שיכול לסבך אותי הפעם... ומעבר לזה אני צריך לעשות מלא סידורים ומה זה אין לי כח... התחלתי להצתלם בזמן האחרון מלא... כל מיני סדרות מפגרות... שזה בעצם הסדרות היחידות שיש בישראל...

 

רק לשבת ולקרוא את התסריט, אני מת מרמת הטמטום של מי שחשב לכתוב כזה דבר, ועוד יותר, מי האידיוט שהחליט שהתתסריט הזה טוב לטלויזיה? רק דבר אחד טוב יוצא מזה, שאני כמעט כל יום בתל אביב... ומשעמם לי שם רוב הזמן... אז מי שרוצה לבוא לשבת איתי ולהשתעמם איתי ביחד מוזמן לשלוח לי גלויה, לירח.

נכתב על ידי Bashmak , 20/8/2007 09:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה לאישה אחת זו ברבריות, משום שזה נעשה על חשבון הנשים האחרות.


"מניין יכולות להיוולד תשוקות פתאומיות של גבר ואישה, תשוקות עמוקות ואינטימיות? הן נובעות אך ורק מן התאווה; אך בעוד שהגבר מוצא באישה חולשה, מחסור ועליצות גם יחד, קורה משהו בתוכו כאילו נפשו חפצה לעלות על גדותיה: ברגע זה הוא נפגע ונעלב. זו בדיוק נקודת התורפה שממנה מתפרצת אהבה גדולה."

-פרידריך ניטשה.

בלכתך אל האישה, קח עמך את השוט.
למה גברים מסרבים להבין את העובדה שבסך הכל נשים הם קלות להבנה, והיתר לכך, קלות לתמרון ולשליטה.
עצם העובדה שגברים מפחדים מכוחה של האישה, שכן נובע מהיופי שלה, מחלישה אותם אל מולה, ואף מאפשרת להם להיות נרמסים תחת רגליה בעודם מתחננים לאהבתה.

אני לא שוביניסט, כי שוביניסטים הם גזענים. ההפך, אני מאמין שלכל אדם יש את הזכות להיות אוהב ונאהב באותה מידה כמו כל בני האדם.
הבעיה היחידה היא שנשים אחדות גוזלים מגברים אחדים את הזכות הזאת, וזה פשע.

טוב, די עם החפירות הפילוסופיות שלי, בואו נעבור לתלונות המתסכלות שלי.

בעבודה החדשה שלי אני עושה את כל מה שרוסי טוב צריך לעשות, אני עובד בעבודה שהיא כל כך חשובה למדינה שהיא מצילה מדי יום חיים.
נכון, אני מאבטח.
אבל מה אני יכול להגיד, זה עבודה מאוד מהנה מפני שאני עובד עם חברים, ובמקום העבודה שלי תמיד קורים דברים מצחיקים.
טוב בואו אני ינסח את זה בצורה שונה, אני לא ממש מאבטח אלא יותר סלקטור, ובעצם זה גם לא ממש סלקטור אלא סדרן.
התפקיד שלי שלי הוא לעמוד בכניסה לפארק ברעננה, ולשאול אנשים אם הם תושבי המקום (מי שתושב רעננה, מראה לי תעודה מזהה, ונכנס בחינם, כל השאר משלמים). נשמע תפקיד די פשוט, נכון? אז זהו שלא...
עכשיו התפקיד שלי מתחלק לכמה חלקים, מאי ברירה שנגרמת עקב הטמטום והחמדנות האנושית.
אני צריך להחליט, מבין כל אלא שאומרים שהם שכחו את כל המסמכים שמעידים לכך שהם חיים על הפלנטה הזאת, (וזה כולל תעודת זהות, רשיון, כרטיס קופת חולים, ביטוח רכב וכ"ד...) מי נכנס ומי צריך לשלם.
בכל מקרה, מי שרוצה לצחוק קצת יכול לבוא כל יום משעה 6 בערב עד 10 בערב (אלה הם השעות שיש הכי הרבה לחץ) ולראות מה הולך שם...

אבל שמעו אני לא מתלונן, אני מקבל 23 שקל לשעה, פלוס יש לי הטבות (שאני לא ממש יודע מה הם אבל זה לא עקרוני) אני לא עושה עבודה קשה, ואני לא לחוץ בזמן....
חוץ מזה שאני ממש צריך את הכסף הזה... כי אני טס ב-26 לאוגוסט לבולגריה, אני רוצה לקנות גיטרה חדשה, אני רוצה לעשות עוד קעקוע, אני צריך MP4, אני חייב דחוף פלאפון חדש, בנוסך להכל שאני עוד משלם שליש מההוצאות של הבית... קיצר אני נמצא עמוק בתחת של כושי וחשוך שם לאללה...

אני ממש רוצה להפגש עם כל החברים שלי שלא גרים ברעננה, ולצערי הרב פיטר הצתרף לרשימה הזאת, אני כבר איזה שבועיים לא הולך לאקרובטיקה, והעבודה דופקת לי את הכל =( אבל אני לוקח חופש יום ראשון ושני, אז מי שרוצה אני בא לתל אביב ויהיה פנאן.

יאללה אני זז לעבודה... אל תשתו יותר מדי, ואם כבר כן אז תשתו איזה חצי ליטר גם במקומי...

"אלוהים מת."

נכתב על ידי Bashmak , 3/8/2007 13:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,258
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBashmak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bashmak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)