לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  adidas =]

בת: 34

ICQ: 312632177 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

:)


וואי באמת שאפעם לא היה לי ככה עמוס...

ולא שהבלוג חסר לי או משהו חלילה חחח סתתם מגניב שפתאום לכולם יש פרו P:

 

בקיצור..

אני לא רוצה לעשות עין רעה, או לפתוח פה לשטן או כל שאר האמונות התפלות,

אבל בחיי שלא יכולתי לבקש יותר ממה שיש לי עכשיו (:

כמובן שקצת אויר לנשימה לא יזיק לי.. וסתלבט , ועוד קצת חברים..

אבל זה דברים שאני יודעת שיעברו אוטוטו, אם לא בסוף החודש הזה אז בסוף השנה בטוח!

שומרים על אופטימיות...

אני בטוחה שנעבור את הכל בצ'יק צ'אק (:

 

נו טוב.. כשרון הכתיבה [שמעולם לא היה לי] התדרדר עוד יותר ..

בגלל זה, נבחר באופציה הכי קלה..

תמונות [ששוות מלנתלאפים מילים]

 

 



















ניתן להבחין ב3 רבדים של תמונות-

-הרובד הראשון עוסק בטיול חנוכה דרום בצופים שהיה בנבנבנבנבנבנזונהההההההה

-הרובד השני עוסק בנשף שנות ה70 בצופים שהיה מצחיק לאללההההה

-והרובד השלישי והמיוחד זה האיש שגורם לי לחייך כל בוקר מחדש (:

 

 

אם הייתה לי תמונה שלי חורשת הייתם רואים איך אני מעבירה את הימים האחרונים...

בחיי שרק בלמידה. אומנם לא לבד ועם קצת חברה, אבל וואי זה מייאש..

עוד טיפ טיפה וזה עובר =]

 

בינתיים.. תיהיו חכמים ותלמדו!

זה משתלם בסוף...

שיהיה שבוע מקסים

מלא בצחוקים ובדברים טובים (:

 

sya

נכתב על ידי adidas =] , 9/1/2008 15:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוי ב-13/1/2008 18:50
 





19,492
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadidas =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adidas =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)