לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אחרי מליון שנות העדרות, פוסט מטופש במיוחד


נשיקה, עוד נשיקה ועוד. "מממממ, לישון!" אני אומרת ושומעת קול קטן מאחורי "אל תדאגי אמא, זה בנצ'וק, בוקר טוב!" (הובא בחסות האגודה לעידוד הילודה).

"טל, תוציא את העוגה מתנור האפיה"  בן: "אל תתן לפיות לצאת!" (תחשבו על זה קצת).

 

ההורים שלי הגיעו לפני פחות משבועיים והם כבר עוזבים, אוף והוף. הספקנו המון: טיילנו בסביבה, שטנו בקאנו במורד הנהר, הלכנו למוזיאון המכוניות, הלכנו למשחק פוטבול, עשינו שופינג לרוב, אכלנו במסעדות שזיעזעו את ההורים שלי (הם רק תנו להם שניצל וצ'יפס, גג חומוס!) וכאמור, בעוד כמה שעות שוב שדה תעופה.

 

מישהו או מישהי נכנסה לבלוג שלי דרך שירות התירגום של גוגל, תראו מה יצא:

But hell, we אואבים אומואים. אז התכבדנו במזכרות כגון שרשראות בכל צבעי הקשת, סיכות לבגד, סוכריות על מקל וגם רקדנו לצלילי וואי אמ סי איי על הבמה הוורודה. So Haatcbdano Evmazcaraota such as Necklace any color rainbow, a costume, candy on a stick and danced Eceili Wi Mc Islands on the stage and Pink

כל הכבוד גוגל!

 

כולם מחמיאים על האוואטר הירוק והחמוד שלי חוץ מטוקבטיסטית מצחיקולה (כל כך מצחיקה שבא לי חנוק אותה) שכתבה לי בתגובה לתגובה שלי בפוסט של אריאלה שמספיק כבר עם האימו והסצנה שאני בטוחה שזה אומר "פריקים" בניינטיזית, רק בגלל האוואטר). אז הנה המקור: http://www.shopatron.com/index/322.0 זה נורא אופנתי בקרב הילדים במחוזותנו.

תרגום לקטע שלמעלה: בכל פעם שאני מגיבה יצור ירוק צץ ליד שמי, בחרתי אותו מבין כמה בובות ugly dolls שכולם אוהבים נורא אצלנו, בעיקר ילדים בני חמש ומעלה. מכיוון שכך לפעמים מתייחסים אלי בתור בחורה מרדנית בת 16 ולא מבינים שאני אישה מיושבת בדעתי וחנונה נורא.

נכתב על ידי , 12/10/2008 22:39  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-16/10/2008 18:36



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)