לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

תתרכזו


חשבתי שזה יעבור בכיתה ז' אבל זה לא. רוב האימהות של ילדי הכיתה של בן הן stay at home moms, כלומר: מגדלות את הילדים בבית עד כיתה אלף, כלומר, עקרות בית כמוני. בתחילת השנה שאלו מי רוצה להיות ה class mom זו שמתנדבת בכיתה על בסיס כמעט יומיומי, אז עוד חשבתי שאצליח להשיג עבודה אז לא התנדבתי ולכן האימהות הן רייצ'ל ואמא של בראם ששכחתי את שמה. לפני ההלאווין הן שלחו מייל בנוגע להתנדבות בהלאווין ואני בחרתי את משימת הקאפ קייקס והגבתי למייל תוך שניה אבל האמא הנבחרת (שעשתה קאפ קייקס דוחים וזה לא כי אני עצבנית, מעניין לי באמת את הישבן מי תעשה קאפ קייקס) היא החברה בקליקת האימהות: אמא של יאניק וז'אדק. אמא של יאניק וז'אדק היא מהמעצבנות האלה שבכל פעם באסיפת הורים כשהמורה מסיימת ושואלת אם יש שאלות היא תפציץ בשאלות מפגרות, מהסוג שחשבתי שסיימתי איתן באוניברסיטה. היה לי רק מרצה אחד עם ביצים להגיד לשואל השאלות המטופשות התורן לסתום ת'פה, כל השאר נראים מבסוטים לענות על שאלות כמו "ז'אדק אמר שאת שותה קפה בכיתה ואני לא יודעת מה להגיד לו כי קפאין זה לא בריא לילדים" או "האם להגיד להם שהם יקבלו תעודה ושהם צריכים להתאמץ בשביל ציונים?" ויש את האמא הכוסית שבאה  מאופרת, עם מכנסיים שנראות כמו ציור גוף מרוב שהן הדוקות, השיער שלה צבוע וכולה בלינגבליגים (תכשיטים נוצצים ונוצצים על התיק והמעיל והכל) שמלמדת את הבת שלה איך להיות המילה הזו שאני לא כותבת בבלוג כבר בגיל חמש. ויש את האימהות הממש מוזנחות ויש את הסיניות (הן העולות החדשות), ממש ממש כמו בבית הספר.

ואור חברה של אנני. אף אחד לא באמת קורא לבת שלו אנני, זה השם האמריקאי שלה כי היא סינית. אנני היא עוג מלכת הבשן, בטח את הבגדים שהיא לובשת עכשיו היא תוכל להלוות לאור עוד שלוש שנים. היא משתלטת על אור ומרשה לה לשחק רק איתה. טל גוער בי שאני לא מזמינה אף אחד לפליידייט ואני מזניחה את תיפקודי כאם על ידי כך והאמת שהוא צודק. כשהייתי קטנה וכשגדלתי קצת היתה לי חברה שהיתה שטן, רעל מהלך ונתתי לה חופשי להכנס לי למערכת הדם. הבת שלי לא תהיה כזו ויהי מה!


It's my party and I cry if I'll want to

תמיד, בתור הילדה הכי לא מקובלת  בכיתה, פחדתי שאף אחד לא יבוא למסיבה שלי. הם באו כי זה מה שהיה לעשות אבל הם לא נהנו. מה אתם אומרים, עוד מעט מאוד אני באה לארץ, מי רוצה להפגש? בא לכם מפגש?

נכתב על ידי , 25/11/2008 04:22  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-6/12/2008 13:10



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)