לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

קוצים!


אני יותר מדי נרגשת ולחוצה מהטיסה הזו. הטלכה יקירי לי החליט לטוס מחר לפלורידה, לא כדי להשתזף לו, אלא כדי לעבוד והוא יחזור לשדה התעופה כדי לטוס לישראל - מה שאומר שאני והילדים עם כ-ל המזוודות לבד וחסר לו שהוא יפספס את הטיסה כי יש עצירה של 10 שעות באמסטרדם ואם זה יהיה רק אני והילדים אז אוי לי ובכלל לרגל יום הולדת שלוש בן איבד את חמידותו, המוצא הישר יזכה בפרס ואני משקשקת מהמחשבה על מה הוא עומד לעשות לי, ליתר ביטחון הבאתי את הרצועה שעבדה כל כך יפה בLAX. לא רק שאני צריכה לארוז את כל הבגדים ואני לא מוצאת את כרטיסי קופ"ח שלנו ויש לי שלושה עשר ש"חים ועשרים אגורות בדיוק כי אין לי שמץ איפה הכסף הישראלי (אני מאשימה את הטלכה במחדל, כמובן). אני עוד לא יודעת אם יאספו אותנו משדה התעופה וכולי סיר לחץ.
נכתב על ידי , 9/12/2008 04:03  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חבצלת מהשרון ב-12/12/2008 07:38



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)