לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

שישים שניות על אופנה


מאז שנחתתי במיד ווסט המשוקץ (המחשבה על לחזור עושה לי פריחה) אבד כל קשר ביני ובין אופנה. במקום בו כולם מסתובבים בפיג'מות (יום אחד אצלם כדי להוכיח שזה נכון) ללבוש סקיני, מגפיים וסוודר צמוד זה שיא האופנה. פה זה התלבושת האחידה. עכשיו אני מבינה למה בבלוגי האופנה ובבלוגי צילומי אופנת הרחוב כל מי שלובשת חצאית שהיא חמסה לסבתא שלה בצבע חום עם פרחים טורקיז, גופיה צהובה ומעליה מעיל מכופתר משובץ באדום וורוד ומעל כל הנקע האסטתי הזה חגורת ניטים - היא מה זה מאממת.


אנחנו חולים ואומללים. לא הספקתי לעשות כלום, לא ראיתי חנות מבפנים חוץ מבית המרקחת. נא לסלוח לי על המפגש שמתעכב, אני מקווה שכולם יחלימו בקרוב.

נכתב על ידי , 21/12/2008 09:03  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-4/1/2009 19:53



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)