לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

עוד קצת קטנים


אם בפעם שעברה הגענו לשישה שבועות מתוכם הם חלו שלושה, הפעם לשלושה שבועות והם חלו שבוע וחצי, האם אני מזהה פה דפוס?
ישראלים כנראה אוהבים מאוד לקטר. כל מה שאני רואה פה הוא ממש נפלא. היום לדוגמא קראתי קרעחץ בעיתון על כך שיש בישראל אחלה ירקות אבל הסלטים לא משהו כי באמריקה הם הרבה יותר טובים ואני אומרת: wtf? האם אי פעם אכלתם את העונש שנקרא סלט בארה"ב הברית?! או שישראליות מתלבשות גרוע ותראו את האמריקאיות וגם עכשיו אני תוהה: wtf? חוצמזה שכולם מתלוננים על חיפה ואני מוחה כי חיפה בלב שלי והיא מהממת.
השעה 9:59 וזו שעת כיבוי אורות במשפחה הממש מוזרה שלי. בקרוב נחזור לבית ויהיה לי משעמם נורא אבל לפחות אתם תרוויחו פוסטים מושקעים.
נכתב על ידי , 1/1/2009 21:55  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל ב-8/1/2009 23:47



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)