לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

בגדי קיץ בחורף




לא שחס וחלילה אני מתכוונת ללבוש עכשיו, אולי יהיו כמה ימים  נעימים בעוד כמה חודשים, בינתיים זה לא נראה שאי פעם החורף יגמר



כשהשלג נמס טיפה, נוצרים נטיפי שלג על כל גג

 

תחילת יולי, שנה שעברה



סוף ינואר



אבל אם במקרה אני רואה בגד משובח בחנות, אני לא משאירה אותו שם, אפילו כש-3 מעלות בחוץ



חולצה ירוקה ב 90 ש"ח ממנגו, אני אוהבת את מנגו, ידידי היקר מעצב האופנה אותו לימדו לסלוד ממנגו בשנקר אמר שאם יש הצדקה לחנות הזו זה בגלל שהבגדים בה נתפרו רק בשבילי.



גדולתה של החולצה הזו נעוצה בגאוניות שבגזרה שלה, מאחור יש כיווץ שגורם למתניים להראות מדהים (H&M 25 $)



סנדלי "קמפר" המדוברות. כמו חתול אני מחכה בשקט מאחורי העשב וכשהן בהנחה של 75% - טראח! אני קונה.

נכתב על ידי , 22/1/2009 02:35   בקטגוריות החיים בתמונות, חורף, שופינג, אופנה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-24/1/2009 15:17



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)