לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

רק תלונות יש לה


אוי לא! השעה אחת עשרה בבוקר ועוד לא עשיתי כלום!

הילדים היו חולים ברצף כל סוף השבוע ואתמול. אור שהבריאה מוקדם יותר הלכה אתמול לחוג שחיה ובגלל שהיא כבר בת שש, החוג שלה מתקיים בבריכה של הגדולים שהיא יותר קרה והילדה עוד הגדילה לעשות ומשום מה יצאה ונכנסה כל הזמן מהבריכה. לכן כשהגיעה הביתה הלכה לישון בשש בערב, קמה בחצות בצרחות שיורד לה דם מהאף ולקח לנו חצי שעה  להרגיע אותה. בן הלך לישון בשמונה ואני חצי שעה אחריו (!) רק הטלכה הלך לבריכה וקינח ב"וואלס עם באשיר" בקולנוע הישן שליד האוניברסיטה ובתמורה התעורר בשמונה וחצי בבוקר.

בבוקר בישלתי פסטה כי לגמדים המפונקים לא נאה לאכול תפוחי אדמה עם העוף וטיגנתי לבן חביתה עם המון  חמאה. הילד, חובב בישול ובכלל מאוהב באמאשלו ורוצה לעשות כל מה שהיא עושה חוץ מלסדר ולנקות חלילה, רצה לעזור והביא את הכיסא הקטן שלו משולחן הילדים והביט בי בהשתאות: "אמא, איך את יכולה לבשל גם פסטה וגם חביתה? את ממש מוכשרת!" אחר כך הוא הדגים יפה את כישורי הקריאה שלו אבל זה שוויץ מופרז כבר.


אני לא באמת מחבבת בלוגי קרעחצים למרות שאני אוהבת להתלונן ולכן אני לא מתלוננת מעל דף הבלוג הזה. גם הטלכה, יצור אופטימי (מדי) לא נותן לי לקרחצל ואומר לי: "שלא תהיי כמו דוד X!" ואז אני סותמת. אבל,

אתמול קראתי לאחור בבלוג שלי וקראתי את חששותי מפני החיים בכפר הקפוא אחרי שחזרתי מנסיעה ארוכה לירקן (חוסכים המון כסף על ירקות ופירות, מאידך בדרך יש סניף של Home Goods ופשוט הייתי חייבת תבנית לטארטים ושם תמיד הכל כל כך זול) וקפא לי התחת רק מלצאת ולהכנס לאוטו במינוס אחת עשרה מעלות ובדרך עברתי ליד מרכזי קניות נואשים ומתקלפים וחווה פזורה פה ושם שביאסו לי את העולם. מה שלא לקחתי בחשבון במעבר מקליפורניה הוא שאנשי המיד ווסט הם כל כך קשוחים וחמורי סבר, המשבר הכלכלי שהופך חנויות מתוקות לאפרוריות ודלות ומשפיע על האבטלה שהפכה להיות כפויה ביותר, ביעוסי גדול עצום ורב. אני לא יכולה להיות כפויית טובה, יש לי בית שמוצא חן בעיני, בעל מהמם וילדים טפו-טפו-טפו אבל אני שונאת את המקום הזה ולא יכולה להשתחרר מזה. לא, אני לא מסוג האנשים שעושים לימונדה מלימונים. ובכל זאת שלא יהיה טעם רע:

בלוג יצירה לחובבי Cottage style http://www.inspirecompany.com/inspiredideas.html

בלוג אופנה משגע (שאני לא אוכל להתלבש כך הן מטעמים כלכליים והן מפני שרוב הכובעים נראים עלי זוועה, יש לי אף כל כך ענק וחוסר  קיצוני בעצמות לסת משובחות שקשה לי להתאים כובעים ואקססוריז כמו משקפיים ועגילים ובכל זאת להראות כמו בן אדם, חוץ מזה שלא משנה מה אלבש, תמיד הכל יסתתר תחת מעיל ענק ומגפיים). http://mydailystyle.es/

 יאללה, צריך לנקות.

נכתב על ידי , 3/3/2009 17:57   בקטגוריות הלינקיה, לינקים, פסימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-10/3/2009 15:49



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)