לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

שלילי


אני חייבת לכתוב על שני דברים שיוציאו אותי באור לא חיובי, אבל לא נורא:

א) היום, באמצע שיעור יוגה - עזבתי. היו שם תרגילים איומים ונוראים שעינו אותי לגמרי, שגרמו לי לחשוב "קיבינימט, מה אני בקרקס?" ועזבתי. תמיד יש לי את התדמית שלי בעיני עצמי ואני משתדלת לעקוב אחריה אבל לפעמים זה לא הולך, אז זובי, אין יותר יוגה.

ב) אין לי חברים. אבל על זה אני לא מייללת היום, על מה שאני כן מייללת הוא שבערך כל מי  שהכרנו פה לא באמת רוצה לראות את זיו פנינו יותר. כולם עשו לנו השבט אמר את דברו. הכרנו עכשיו עוד זוג ואני פוחדת נורא שזה מה שהולך לקרות לי שוב, פשוט המסמר האחרון בביטחון העצמי שלי.

נכתב על ידי , 18/3/2009 22:02   בקטגוריות פוסט זה ישמיד עצמו תוך חמש דקות  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-26/3/2009 21:37



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)