לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

חתולים וחגיגות


לפני כמה ימים דילגה חתולונת חמודה ליד הבית שלנו. ברור שישר הכנסתי אותה והילדים שמחו וצהלו ואז נתתי לה טונה - זה היה תורה  לשמוח ולצהול ומאז היא מבקרת אותנו,
 עומדת בנימוס ליד אחת הדלתות ומבקשת בילולים דקיקים שנפתח לה ואם לא איכפת לנו לתת לה משהו לאכול. אחרי כמה שעות היא משתעממת ומייללת ליד הדלת שוב, הפעם כדי שנוציא אותה. אתמול הגיעה לכאן חברה של אור וטענה בתוקף שזה החתול של השכנים. אמרתי לה שבדקתי והיא חתולה. אחרי כמה שעות הגיעה אמא של החברה ואמרה שזו חתולה באמת והיא שייכת לשכנים אבל אוהבת לטייל. הרווחנו! אני שונאת ארגז צרכים בבית ובכלל בעוד כמה שבועות אנחנו טסים  ולא נהיה בבית למשך חודש, אז מתאים לנו ללטף חתולה רכה וידידותית למשך כמה שעות ביום.


כזו מתוקה, כל כך מזכירה לי את סילבסטר זצ"ל

וכמובן: כמה תמונות מומולדת לבן בן שהחל לטעון בכל פעם שאני קוראת לו חמוד, שהוא לא חמוד- הוא כבר בן ארבע

בן משתגע על ג'ון דיר, חברת הטרקטורים, אז צבעי המסיבה היו ירוק וצהוב.




אני כל כך אוהבת פונפונים מנייר!


העוגה שבסוף יצאה ממש טעימה,למרות שחשבתי שאחרי כל ההשקעה של להקציף מליון דברים בנפרד ואז לקפל אותם יחד - לא תצא טובה, אבל היא יצאה אחלה. רק מפני שאני מרחמת עליכם ולא רוצה שתכינו עוגה אחת בשש שעות (לא רצופות! אבל זה מספיק, בפעם הבאה -עוגת שוקולית). גם הפתעתי את עצמי והיא יצאה יפה נורא. הציפוי עשוי מפודינג אינסטנט, אייסינג של ווילטון ואמ אנ אמס.


בסוף לא כיבינו נרות על העוגה מחשש לשפעת, אני לא מסוגלת לראות עשרים ילדים נושפים את החיידקים שלהם על העוגה.

נו, יצא עוד פוסט פרווה? לא נורא...
נכתב על ידי , 19/11/2009 19:47   בקטגוריות החיים בתמונות, יום הולדת, תמונות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-29/11/2009 19:14



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)