לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

שלג!


הו, יום שלג! תודה לשר מזג האוויר שהמטיר ועדיין ממטיר עלינו ריבוא שלג. פתאום כבר לא אכפת לי לכבס ולנקות כל היום, פתאום הילדים שלי הפרטיים הם כאלה טובים ומתוקים ואני מוכנה להום סקולינג (יעבור לי תוך יומיים) פתאום כל הפרופורציות השתנו.

וואה וואה ווי וואה, איך שאתמול הייתי עצבנית. הטלכה ניסה לעודד אותי בהקרנה פרטית של ביג לובובסקי אבל הדי וי די נתקע אז ביקשתי תחת זאת איזו בירה טובה (ואני אף פעם לא שותה) ואולי גם קוקאין. קיללתי כמו מלח שיכור את כל העולם בשפות שונות והכנסתי לשם כל מיני ביטויים מקסימים כמו: אמבה, היטלר, מוטציה, גיהנום ושלל ירידות גזעניות על כל סקטור כמעט. אבל היום אני שמחה כצדפה. יש כמה דברים שמצחיקים אותי קשות בימים כאלה, חוץ מהפוסט הקורע של אופה קטנה אתמול, גם זינגרלה וג'ינגס חאן (הקליפ המקורי מצחיק לא פחות) טלכה טוען שיש לי חוש הומור מפגר.

יש לי חובה מפוסט הקישורים והלינקוקים: את רוב הלינקים מצאה סיסוקי המלכה שגם לה יש בלוג משובח! והיא גם במקרה לגמרי גיסתי.

ועוד חובה שהיא ממש חובה לחובבות התפירה לילדים ובעיקר לילדות. http://fledgeflyingiseasy.blogspot.com/ יש לה ספר גזרות חדש, הוא בוויש ליסט שלי.

עדיין מתעצלת לצאת, תמונות בקרוב.

נכתב על ידי , 10/2/2010 16:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-12/2/2010 19:24



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)