לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

Three is the magic number


זה קשה לא להיות כמו כולם, תשאלו אותי ותבינו: מעולם לא הייתי כמו כולם, לעולם לא אהיה. אני מאושרת בחיי ואולי משלמת איזשהו מחיר על הבחירות שלי. לעולם לא אשב בבית קפה עם נעמה ולימור ואפטפט איתן על הא ודא כי ההא והדא שלי הוא לא כמו שלהן. היום, לארוחת הערב החגיגית השנתית של הפקולטה של טלכה לא אלבש שמלה צנועה שחורה כמו כולן. והכלל: כשהייתי צעירה יותר המחיר היה מורגש הרבה יותר, לפני עוד שכבת עור שגידלתי לי.
לא אביא עוד ילד, לא אהיה עוד פעם בהריון, לא אניק, לא אטפל בתינוק משלי. עכשיו כשהילדים גדולים לא אכניס עצמי לעוד סיחרור של הריון ולידה וטיפול ושגעת פוסט הריונית שמוציאה ממני רוע מזוקק וסליחה לכל חברותי שסבלו אותי אחרי שתי הלידות וסליחה למשפחה גם.
אני יודעת שדעתי לא פופולרית, כל פעם כשאנחנו מבקרים בישראל או כשאנו מדברים עם ישראלים עולה השאלה מתי נביא כבראת השלישי והרי את השניים הנוכחיים הבאתי בגיל כה צעיר אז הנה - עכשיו זה הזמן אבל לא.
אני לא באה מאיזו אסכולת ביקורתיות יתר וכותבת פוסטים בגנות השלישי , גם לא הגעתי ממשפחה של שלושה ילדים. אני תוהה למה הלחץ כל כך גדול. למה כולן מתכננות שלושה ולא נניח ארבעה. למה הן מעידות באופן די מהותני שהשחלות או הרחם מדגדגים להן לשלישי אבל לא לרביעי או חמישי, מאיפה באה ההתניה החברתית הזו?
אני לא מבקרת את המשפחות עם שלושת הילדים, אל תבקרו אותי בבקשה.

http://www.youtube.com/watch?v=mxmKRyLdBho&feature=related
נכתב על ידי , 20/2/2010 16:47  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-6/3/2010 23:33



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)