לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

זוטות


אני לא עומדת להתייחס לנושא החם (נקיונות פסח). די. ארבל אמרה לי שאני נשאבת יותר מדי לעניין הניקיון ואני מסתכלת במראה ורואה את אמא שלי. אוקיי, נכון שאנחנו דומות והכל ואני אוהבת אותה שיאמר: "לא שיש משהו רע בזה" אבל אני לא רוצה להשאב לזה והרי ההוכחה: היום ביליתי בשופינג. אוף, אבל גם זה משהו שאמא שלי עושה המון.

שופינג: גבינת קווארק, מטבוחה וחצילים לטל ובן וגם מצות, שיהיה. מי וורדים וכל מה שצריך כדי להכין מעמול ולהכין קובה מטוגנת. (האם אני עדיין אשכנזיה?) ביצי קינדר שעוד מעט לא יהיו פה יותר כי כבר לא מייבאים אותם לכאן, רק יבוא אישי של אבאמא. אכלתי פלאפל מעולה בצהריים בחיפה פלאפל. קפיצה קצרה ל once upon a child הולידה חולצה משובצת בגווני ירוק לבן בן, שיהיה דומה לסבא א' לחלוטין. טוניקות ושמלות רומנטיות לאור למרות שהיא מביטה בקנאה בילדות הגדולות שלובשות ג'ינס ניטים וחולצות שחורות עם הדפסים קוליים. ובטרגט שמלה אדירה עבורי וטוניקה לאור יומיים לפני ההשקה החגיגית של ליברטי אוף לונדון - קולקציית בגדים מטריפה שתגמר נורא מהר אז אני מציעה לחובבות האופנה להתנפל אחרת יקרה מה שקרה עם אורלה קיילי ולא ישארו לכן בגדים וכלי בית אדירים (שלא לדבר על האופניים, אני כבר יכולה לראות איך מחירן יאמיר באי ביי). ואם אנחנו מדברים: סיסוקי - אולי בא לך שמלה פרחונית מהממת למומולדת?

טלוויזיה: אנחנו משלימים את כל מה שלא יכלנו לראות כי החיתולים הסתירו לנו (כלומר - היינו עסוקים מדי בלטפל בתינוקות) עכשיו אנחנו רואים את הסופרנוס ובעוד עשור נראה את האוס.

ילדים: אתמול כשרצתי יכלתי לראות את בן בשיעור התעמלות בלי שהוא יכל לראות אותי, כל הילדים קופצים ומתגלגלים ורק דובי פלגמטי המתוק שלי מתכרבל על המזרן ומחכה שהמורה תקפיץ אותו. לאור יש אתגר קריאה: ככל שקוראים יותר מקבלים יותר פרסים. חינוכי או לא, הילדה סוף סוף נדבקה מאבא ואמא שלה בתולעת הספרים, לקחתי 20ספרים קצרים יותר וקצרים פחות מהספריה ביום ראשון ואני כבר רואה איך בעוד יומיים נלך שוב לספריה.

כושר: וו-הו! סוף סוף מצאתי מה שאני אוהבת. תמיד חשבתי שמכשירי הכושר הם סוג של מכשירי עינויים והבטתי בבוז במתעמלים ועכשיו זה כל כך כיף לי שאני מצרה שלא עשיתי את זה קודם. חוצמזה רציתי לספר לכם שאני לא יודעת לרקוד ואני חסרת קורדינציה איומה, איליין מסיינפלד היא פרימה בלרינה לעומתי והנה בחוג ריקודי בטן לא רק שאני נהנית שזה דבר שמעולם לא קרה לי, אלא המורה שאלה אותי השבוע אם יש לי ניסיון קודם (צפייה בסרט ערבי ביום שישי נחשב?)! אני מרוצה ממש. ורק הטלכה שאל: "אתן רוקדות עם בגדים?"

 

 

נכתב על ידי , 10/3/2010 22:19  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-17/3/2010 16:43



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)