לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

אמריקאן איידול ובן בן


מה יש לי לומר על אמריקאן איידול?

אהרון קלי - נכון שבדרך כלל ילדים גונבים את ההצגה? אז איך זה שבאמריקאן איידול הילדים בדרך כלל עפים ראשונים? אולי צריך להתבשל ולהתאפק עוד קצת לפני האודישנים.

אנדרו גרסיה - חמוד אבל גם הוא לא ישרוד לדעתי. 

קייסי ג'יימס - הרוסה עליו, נכון שהוא נראה כמו כוכב קאונטרי (לא כוס התה שלי) אבל הבלונד והחיספוס עושים לי את זה והוא גם מוכשר מאוד.

קריסטל - נכון שהיא לבושה זוועה? זה מפני שהיא מאוהיו. חוץ מזה היא הבת שלא נולדה מעולם לג'ניס ג'ופלין - מהממת!

ורד (דידי) בן עמי - היא משלנו! לא פלא שאורצ'וק מזכירה לי אותה כל כך.

קייטי סטיבנס - שטאנץ אמריקאן איידולי. השמלה שהיא לבשה אתמול היתה מזעזעת, בחירה גרועה למראה שלה (ילדה קטנה ושמנמנה).

לייסי בראון - אני מחבבת אותה, אני יכולה לראות אותה מככבת במחזות זמר גם אם היא לא תזכה.

לי דוויז - אני לא בטוחה שהוא מבין איפה הוא נמצא אבל הוא מהמם בעיני.

מייקל לינץ' - איש תם לובש אוהלים. איך אפשר לפספס לידה של התינוקת שלך? סיפור אמריקאן איידולי שחוק שלעולם לא אבין.

פייג' מיילס - עוד שטאנץ אמריקאן איידולי, טובה אך לא מפתיעה.

סיובאן - מהממת! סיובאן לגמר!

טים אורבן - כולם ירדו עליו אתמול אבל אני חושבת שהעיבוד שלו לשיר היה מעולה.

 

אלן דג'נרס - שמישהו יסביר לי מה סוד ההצלחה שלה בבקשה.

 

נכון שכשרואים אמריקאן איידול פתאום גם אתם יכולים לדמיין את עצמכם שרים על במה?

 

פניני ילדים -

לבן ואור יש משחק בו הם ממציאים את העולם האוטופי שלהם. בן גורס שבעולם שלו זורמים נהרות בירה והתופים עשויים מציצים והוא רק בן ארבע! אללה יסטור. איזה לילה אחד בטקס הרגיל של בחירת הבובה לישון איתה בן בן לקח איתו בובת חזיר ובובת תורה.



כן, באמריקה הגדולה יש בובות תורה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/3/2010 16:09  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שי <: ב-9/4/2010 16:32



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)