לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

יומולדת ופסח


תקשיבו לעצה ותלמדו מטעויות של אחרים: עד גיל בית ספר, לערוך מסיבת יום הולדת לעוללים זה כיף גדול. חבורת פיות או אבירים מדלגים להם, שומעים סיפור או צופים בתיאטרון בובות מאולתר, משחקים "אמא קנתה לי מטפחת" יושבים ואוכלים בנימוס יחסי ובאופן כללי הם מתוקים מאוד. עכשיו, שלא תבינו לא נכון, גיליתי לאחרונה שהמתיקות של מפסיקה מתי שהוא ולראיה אורולים המתוקה מכל, אבל אתמול, כשבאומץ לב ובעיקר טיפשות הגיעו אלינו הביתה ביום גשום ומקפיא עצמות עשרים משהו בני שבע זה היה אסון - יעיד צונאמי הבלאגן בבית שלי. הם השתוללו ונאבקו ודחפו ומשכו ובעטו ואי אפשר היה לארגן שום משחק כי צ'רלי ויאן הפרו את הכללים כל הזמן והם עלו לקומה העליונה עליה הטלתי איסור ואפילו התחילו food fight אללי! יומולדת הבאה או שנעשה בג'אמפינג ג'אבה או אנ'לא יודעת איך קוראים לכל מקומות ימי ההולדת האיומים הללו (אבל לא צ'אק אי צ'יז כי גם לי יש גבולות) או שנזמין רק את הישראלים שהיו, אגב, לתפארת המדינה והתנהגו בנימוס ובשקט - מתערבת איתכם שהסטינגה היא אחרת לגמרי. אה כן, לא טעיתם, בגלל שאנחנו כאלה שוקיסטים אור חגגה כבר מזמן מומולדת שבע, המסיבה אם כן היתה חגיגות השבע ורבע.

מה שכן, אני חייבת לציין שעוגת ביסקוויטים פושטית עם אינסטנט פודינג וציפוי שוקולד היתה להיט אדיר (העוגה לבקשת האורולים, כן? אחרת הייתי מביאה אותה באיזה פייר הרמה או לפחות קרין גורן ) טוב, אחרי העוגות שאנו מורגלים אליהם בימי הולדת אפילו עוגת ביסקוויטים נטעמת כמו נובל קוזין.

הנה תמונה שמצאתי ברשת שמדגימה עוגות סופרים מצויות, אין אף משפחה שחוגגת בלי הזוועה הקולינרית ואני רק תוהה אם זה נראה יותר מגעיל או נטעם יותר מגעיל.

 

בסוף עבר בשלום יחסי, אני הולכת לארח קרובי משפחה בעוד כמה ימים ומקווה שאצליח להקים ולשקם את הריסות ביתי הקט (אין סיכוי). בסופו של דבר גם אור היתה מרוצה כי היא הבחורה הכי חברותית בעולם, מי הבת של אבא? וגם קיבלה מתנות שוות (המון ערכות יצירה שמה ששווה בהן הוא השקט היחסי של המשחק והעובדה שהיאקיבלה רק שתי בובות כי נשבר לי מהררי הבובות פה שנסחפות לכל עבר.

 

פסח היום ואני לא בטוחה שיש לי ממש כוח. ראשית, אם אתם קוראים וותיקים (חודש ומעלה) אתם כבר מכירים אותי ויודעים שהתאספות ענקית היא לא כוס התהשליאלא אם כן דוברבמשפחה. שנית, לא הספיק אתמול, היום כבר אפיתי עוגת שוקולד ענקית עם רשימת מצרכים מגוחכת ממש ומליון שטיפות כלים ולפני עוד סלט תפוא מסורתי בלעדיו הפסח אינו פסח, סלט כרוב וגם כבד קצוץ וחרוסת. כמו כן אני חייבת לקפוץ לטריידר ג'וס שהוא לא ממש קרוב ואני גם עייפה נורא. קרעחצים קרעחצים, איך אומרים בפולנית? שאלו יהיו הצרות! פסח שמח לכולם.

 

רק הפתעה לסוף אחרי ההתלהבות מבובות התורה, קבלו לכבוד פסח את עשרת המכות



נכתב על ידי , 29/3/2010 18:19  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אופקטנה ב-21/4/2010 13:12



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)