לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

חיים של אחרים (וגם שלי)


מה שמעולה בפייסבוק זה שלרוב את יכולה להציץ לחיים של אחרים בלי שהם ידעו בכלל. שליש מהילדים מהתיכון שלי (ילדים, הא?) חברים שלי בפייסבוק וכך נודע לי ששי החתיך, שהיה התלמיד הכי טוב בכיתה - חזר בתשובה. לא סתם חזר בתשובה אלא הפך להיות מהקוקואים האלה במאה שערים. אני ממש מקווה שאני לא מבריחה את הקוראות הדתיות שלי, יש הבדל ענקי בין להיות דתי ובין הכת המטורללת, משפילת הנשים הזו. אני מדמיינת לי אותו שומר על מצוות שלא כתובות אפילו בשום מקום, הולך עם החליפה הזו ומתחת לכובע הגדול שלו זוג עיניים ירוקות ופאות ג'ינג'יות ואותן האנרגיות וחוש ההומור. זה מוזר, תמיד חשבתי שאחרים יכולים לעשות את הצעד הזה: אורי זהר, אריאל זילבר - אנשים שמועדים לפורענות וראש בלטה, אבל לא התלמיד הכי טוב בשכבה עם סקס אפיל שיכול לפורר הרים.

ואחת שהיא בכלל חברה של חברה שאחראית לכמה מהרגעים היותר מגעילים בגיל ההתבגרות, זו שלא הניחה לי לרגע ותמיד הכניסה את הסכין למקומות הכי כואבים ואז סובבה. הופיעה עליה כתבה בהארץ בה היא סיפרה כמה היאהיתה אאוט סיידרית ותמיד התלבשה ממש מיוחד והיתה כזו מיוחדת. אני תוהה אם היא מאמינה לסיפורים שלה על עצמה, נכון שהיום היא אוחזת בתספורת ביזארית + קשתות ם סרטים וטווסים בגודל טבעי ושמלות שהיא חמסה מהארון של סבתא, אבל ברור לכולם שזה בגלל הטרנד שקורא לכל התל אביביות המאגניבות להתלבש הכי הזוי שיש, כן? היא גם מספרת שלא היה לה כסף אז היא עשתה תמיד את הפשרות האופנתיות והעיצוביות שנגזר עליך לעשות כשאת עניה ואז את פשוט יצירתית בצורה פנומנלית. הרשו לי לפחפח: פחחחח. היא אחת הבחורות עם הגב הכלכלי הכי יציב שאני מכירה. בקיצור: אל תאמינו לכל מה שכתוב בעיתון.

 

בינתיים כאן. אני מצויה במן מצב בין פטיש סדן ותוהה אם אין לי יותר מדי זמן הפוך ולהפוך במצבי ולאמלל אחרים. סליחה על העמימות. כמו כן אני מארגנת אירוע לקהילה הישראלית כאן. עכשיו: הקהילה הישראלית כאן זה הדבר הכי ביזארי שיש. אני חושבת שאני לא מכירה 75% מהם וזה בשל הדיכוטומיה שקיימת בעיירה הדלוחה שלנו: כשאתם מגיעים לכאן, שומה עליכם להצהיר אם אתם זמניים או קבועים ולפי זה עליכם למצוא את הקליקה שלכם. מיצמצתם? פיספסתם. דווקא ניסינו להתקרב לאיזו חבורת "קבועים" שבעטה אותנו מקרבה על סעיף אי התאמהאו משהו דומה ועכשיו אנחנו מרחפים בחלל חברתי. האם גם אתם סבורים שזה מטופש? נכון שאני כאן השפויה היחידה?

נכתב על ידי , 5/5/2010 16:23  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-16/5/2010 00:46



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)