לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

גאנדי


באחד הקטעים היותר חזקים בסופראנוס (שסיימנו לראות לפני שבוע, בזמן שלאחרים לוקח לראות עונות שלמות של עשר סדרות אנחנו ראינו אחת) ג'ניס הולכת לסדנא לניהול כעסים וחוזרת רגועה ושמחה כצדפה, אפילו טוני לועג לה: גאנדי. אחר כך הוא מעצבן אותה בכוונה והיא הופכת להיות המפלצת מלאת הדראמה שהיא יודעת להיות, צועקת, מעיפה דברים, הופכת שולחן ליד הילדים.

אתמול הבן בן שוב כיוון לנו את השעון לשלוש בבוקר (הוא נורא אוהב להתעסק עם שעונים מעוררים וכל פעם עם שעון אחר כך שכל כמה לילות יש לנו הפתעה) וקמתי ולא נרדמתי אז הלכתי לאינטרנט וקראתי את הבלוג שלי מההתחלה. הגעתי רק לחודש אוגוסט 2005 א-ב-ל: אני כל כך רעילה וחומצית ורואה את הכוס הריקה על אף שהיא מלאה כמעט עד הסוף ועוד מעט תשפך. לפני השינה התחלתי לקרוא ספר שממש שאב אותי לתוכו: על התגברות על רגשות שליליים. כן, אני אוהבת ספרי עזרה עצמית, הם באמת באמת עוזרים. צריך לעבוד קשה מעכשיו.

 

אגב, פרס מיוחד לעדי בעולם, אמלש, גמאמא, שצה, n-lee, דויד וקטמן - לא מספיק שאני מקטרת חמש שנים, אתם גם קוראים את זה ואפילו מגיבים!

נכתב על ידי , 28/5/2010 18:26  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-5/6/2010 14:54



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)