לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

יומולדת למגי


לפני שבוע מגי, חברה של אור, חגגהאת יום הולדתה השביעי. לרגל המאורע נתקבצו כמה מילדי כיתה אל"ף במועדון הכי יוקרתי באן אמבופ, עד כמה שאן אמבופ יוקרתית, כן? אם ככה, הבאתי את אורולים, חמושה בבגד ים אדיר של הלו קיטי (למה לא מייצרים כזה גם למידה שלי? אה סליחה, בעצם כן מייצרים) והחנתי את המשפחתית המאובקת בינות פורשות ויגוארים. נכנסנו למועדון המנצנץ ובו שלטים המודיעים שחוג פילאטיס עכשיו במבצע: 150 דולר בלבד לשלושה שיעורים (אני, לסבר את האוזן, משלמת 30 דולר לשלושה חודשים של שיעורים) ושם השארתי את האורולים, שתהנה ותנשום אוויר פסגות.
כעבור שעתיים חזרתי בול בשעה היעודה (אחרי שהורים "שכחו" את הילדים שלהם אצלנו שלמשך שעה ארוכה אחרי שהסתיימה המסיבה של אורקה) רק כדי לגלות שפתיחת המתנות בעיצומה.
כל הילדים יושבים עם שקיות הפתעה יוקרתיות וצווחים את עצמם לדעת על כל מתנה שנפתחת. אני חבשתי לתומי שאולי היא אוהבת ממש את טינקרבל כי הגעתי בעת צווחות ה"איזה יופי" על בובת טינקרבל אבל אז הבנתי שכל מתנה מתקבלת בצרחות. בצד ישב עובד הבריכה הכי אוחצ'ה שיכול להיות (גם הוא רוצה ביקיני הלו קיטי, כמדומני) ובקול הכי מאחצ'ץ' הוא קירקר על כל מתנה: "קול!" אווסום!" ותחב את נייר האריזה לשקית גדולה. כשהיא קיבלה ברבי-בת ים הוא החל ללהג על השיער הוורוד על הברבי ועל בנות ים ואמר שהוא רוצה לקחת את המתנה הזו לביתו. בצד עמדה, גאה, מרוצה ונרגשת האם ורשמה כל מתנה ומי הביא אותה. עכשיו, לקורא ולצופה מן הצד הישראלים זה נראה כמו חתונה וצריך לרשום כמה דודה דוריס הביאה כדי שננקום או נצ'פר את הבת שלה אבל פה הם עושים את זה בעיקר כדי לכתוב מכתב תודה כדקלמן: "אור היקרה, תודה רבה על אלבום הסקראפ בוק של הלו קיטי שהבאת ליום הולדתי, אני אוהבת אוהבת אוהבת אותו! ישר איך שהגעתי הביתה הדבקתי בו תמונות של שתינו כי את החברה הכי טובה שלי וכל היום וכל הלילה רק חלמתי על האלבום המטריף שהבאת לי. תודה, מגי". אחרכך אמרתי שלום לכל המשפחה המורחבת והמורכבת, הכרחתי (תראו, כתבי בלי שגיאה!) את אורה לומר "תודה שהזמנתם אותי" ומהר, מהר מאוד, יצאנו משם.
נכתב על ידי , 14/7/2010 18:37   בקטגוריות יום הולדת, מסיבת גן יש רק אחת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-15/7/2010 17:36



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)