לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

משוקצנים


אני כאן כדי להמשיך לדבר על טרנדים שראוי שיעלמו לאלתר. הרי כמה טרנדים אימהותיים שאין לי מושג מאיפה באו אבל שילכו כבר:

1) מקלרן - חמישים אחוז מן העגלות שמתגלגלות כאן הן מתוצרת מקלרן. עגלות אלו הן קטנות מאוד, בעלות יציבה אלכסונית שמשווה להן מראה יציב כשל מגדל פיזה והן מכוערות אחוש-משהו. מן האימהות שהעגלה הזו נמצאת בבעלותן שמעתי שהרגליים נתקלות בגלגלים, המושב נמוך מאוד ולא נוח להושיב כך את התינוק והן יקרות מדי עבור התמורה. מדוע הן עדיין פופולריות? אולי כי הן אופנתיות, אולי כי לא נעים לקנות עגלה קומפקטית במאה ש"ח כי לילד צריך את הטוב ביותר מה שאומר חמש מאות ש"ח. אבל יש עגלה גרועה מזו והיא החדשה הקומפקטית של קומבי, הידיות שלה נמוכות נורא וכשניסיתי להושיב את בן בעגלה כזו זה הרגיש לי כמו קונסטרוקציה מקרטון, אני לא חושבת שיש עגלה נידפת ברוח יותר מזו.


זו העגלה המדוברת של קומבי, נשפו קלות והיא תעוף

2) אדום זה לא רק לבנות - הלכתי לחנות בגדי ילדים וסבתא שלי שלפה חליפה עם ג'קט פליז וורוד וג'ינס רקום בעכברונים וורודים, מתוק מתוק. היא אמרה "זה יתאים לבן מאוד" ואני התפלצתי כי יש גבול לכל תעלול ועכשיו אני מבינה את בת הדודה שלי קצת יותר כי עד עכשיו שמעתי רק תלונות שהיא מלבישה את הבן שלה רק בכחול. מצד שני אני לא מבינה את האימהות שחושבות שאדום זה לא לבנים. טלו חולצה אדומה עם הדפסי בייסבול שכל כך אהובים על העם היושב בצפון אמריקה ותגידו לי מה נשי בה. אדום זה צבע נפלא לבנים.


3) נושאים בפורומי אימות - כמה, כמה כמה כמה, כמה אפשר לדבר על הורות וקריירה? מסתבר שהרבה. ועל עוגות יומולדת ועל טנטרומים. מזל גדול שנגמלתי מפורומי אימות (זה היה גזלן זמן אדיר). והיו מילים רק של הפורום שכבר רציתי להכות את המשתמשים בהן לרבות: זעתות. מה זה זעתות? התכוונת לזאטוט אולי?

 

טרנדים עיתונאיים שראוי שיעלמו -

1) אמרות שחוקות - מה בא אחרי המילה אקס? מיתולוגי כמובן. מה בא אחרי המילה איחור? אופנתי. למה אי אפשר לצאת ממסגרות ולכתוב אקס בלי מיתולוגי? מה, כולם מיתולוגים? מי המציא את זה בכלל?

2) בדיחות מחדר המערכת - מקומן שם, הן לא צריכות לצאת אל העיתון. אני לא מבינה אותן, הן מצחיקות עשרים אנשים גג ומשעממות את כל השאר.

3) קרין ארד - זו אני או שהיא גרועה ממש?

4) כותרות צפויות - כמה אפשר לכתוב משפט ובאמצע למסגר "לא" (הגבר ש(לא) תשיגו אף פעם), או שנינויות מעפנות. נמאס.

5) פפראצי - כי כשזה מגיע למיכל צפיר מתאמנת זה כבר ממש מפוהק.

נכתב על ידי , 28/6/2006 17:12  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LadyUnderhill ב-1/10/2006 23:21



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)