לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פנטזיות על חמין - סרט ההמשך


כמו לאכול את הקלמנטינה הירוקה הראשונה של העונה אחרי כמעט שנה שהתגעגעתי אליה, כמו אפרסק ראשון. כך כשהשמיים מתעננים ואני יכולה להבטיח לכם שכאן הם מתעננים יופיטופי, כך גם החמין הראשון. אני יודעת, אני יודעת, הרבה יותר סקסי להגיד שאני מכרסמת סושי, או טועמת סלט ניסואז של אורנה ואלה אבל לא. תשכחו מנישנושים או טעימות או כירסומים, כשאני רעבה אני אוכלת בכף גדולה מלוא הצלחת ודורשת תוספת. אני מתארת לי שחינני לי לחיות עם העובדה הזו כל עוד מידת המכנסיים שלי היא שלושים ושש.

אם כן, השמיים אפורים, השמש זורחת בשעה שמונה לעזאזל וכל הסימנים מעידים שאני אכן גרה בקוטב הצפוני, אני הולכת לבנות איגלו בחצר במקום בריכה.

למתכון זה לא יצורפו תמונות בשום פנים ואופן מן הסיבה הפשוטה שחמין זו עיסה חומה ומכוערת שעושה שמות למערכת העיכול, צריך לישון כל הלילה עם הישבן מחוץ לפוך, שכה יהיה לי טוב. נו, אבל זה טעים נורא, כאמור.

 

חמין בסגנון עדות אמא שלי

 

בצל גדול

פפריקה חריפה ומתוקה

כוס חומוס

כוס שעועית יבשה

חצי כוס גריסים

עוף שלם מחולק או חצי קילו עוף, חצי קילו קוביות בקר

תפוחי אדמה, אני מחשבת שניים לסועד בערך - עשרה תפוחי אדמה בינוניים

ארבע עד שמונה בייצים

מלח פלפל

 

הכנה

בלילה לפני החמין, להשרות את החומוס והשעועית.

לחתוך את הבצל לקוביות די גדולות ולטגן עם הפפריקה עד לריכוך. בינתיים לבשל את הביצים עד שיהיו קשות. ההרכבה בסיר לבישול איטי: בצל מטוגן, קטניות פלוס חצי כוס גריסים, עוף/בקר, תפו"א ובייצים. ממליחים ומפלפלים (בדרך כלל אסור להמליח קטניות בתחילת הבישול אבל מאחר שהחמין מתבשל כשש-שמונה שעות, יהיה בסדר). אני מבשלת בסיר בישול איטי על high, צריך להתאים את הטמפרטורה לסיר הספציפי שלכם. כאמור, שש עד שמונה שעות.

נכתב על ידי , 24/10/2007 00:34   בקטגוריות אוכל, ויש גם מתכון, מתכון  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-24/10/2007 23:34



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)