לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

קצרים


בן

אוהב מאוד את הספר מיץ פטל ומבקש שיקריאו לו אותו בכל הזדמנות. מוזר, עד לפני שלושה חודשים הוא לא היה מוכן שיקריאו לו כלום ואני כמובן דאגתי נורא אבל אחרי "לקוף יש בעיה" של ג'וליה דונלדסון הוא מוכן שיקריאו לו סיפורים בחפץ לב. כאמור, מיץ פטל הוא החביב עליו והוא מצטט אותו בכל הזדמנות ושואל אותנו תכופות: "אבא, אתה, אתה, אתה, פיל?" היציאה הכי מעולה שלו היא: "אבל ג'ירפה, רואים את הקטר שלך!" וכך הוא משלב גם את מיץ פטל וגם את תומאס הקטר חביבו. בעוד שבועיים מומולדת, אכין לו עוגת הבית של מיץ פטל.

היום הקראתי להם את "יום הולדת מסריח לאוסקר" וכשאמרתי שאוסקר תלה על הפח שלט ובו כתוב "לכו מפה" בן ישר עשה פרצוף נעלב והלך מייבב. הוא חשב שאמרתי לו שילך. ילד מצחיק שכמותו.

 

ביקור אצל הרופאה

כל רופאי המשפחה הטובים אזלו ולי נתנו את רופאת הבלאי בנוסף לכך שהיא היתה פלגמטית היא בכלל לא הבינה אותי, זה היה מדהים. אני לא מחשיבה את האנגלית שלי לשפת אם אבל אני לגמרי מובנת, לגמרי. היא לא הבינה כלום ממה שרציתי, הכאיבה לי ומשום מה נתנה לי זריקת אנטי טטנוס (או כן, אני אוהבת נורא לטפס על גדרות תייל) ובגלל זה אני מרגישה שהזרוע שלי עומדת לנשור. אללי, לא רק בגלל שאני מאחלת לעצמי בריאות אני מקווה לא לראות אותה יותר לעולם.

 

עוגה עוגה עוגה

קרין גורן היא הרייצ'ל ריי הישראלית. אלמלא הייתי מכירה אותה הייתי יכולה לצחוק שהיא מזוייפת אבל אין מה לומר: היא אכן המאמי הדומסטית הלאומית. ואני שואלת: למה אני לא יכולה להיות מאמי? למה בי לא מתאהבים ממבט ראשון? איך זה שלכל מקום אליו אגיע כולם מעדיפים את המאמיות על פני המיכליקה האיכותית? תמיד דופקים את המנומשים.

בכל אופן ביום שישי הוזמנו לארוחת ערב, המארחת התנצלה מראש ואמרה שהיא לא דונה אידאלה ואני ישר אמרתי שאת פרס מרתה סטיוארט לאלופות אני לא אקבל בזמן הקרוב אבל ישר רכשתי לי תבנית משובחת (שונאת תבניות סיליקון, הן יותר מדי wobbly). ואפיתי את העוגה מהספר של קרין גורן, סודות מתוקים שנקראת עוגה מושחתת ליד הקפה או משהו דומה, אני לא זוכרת כל השמות שלה הם כאלה של מאמי מלאישה: עוגה משהו משהו (והיא גם טעימה נורא!). אין את המתכון לידי וגם אם כן, אתם יודעים, זכויות יוצרים. בכל אופן הנה פרסומת חינם לספר סודות מתוקים. ומצאתי בפורום מתוקים בוואינט את המתכון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-1821-15996-21906519,00.html

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 17:11  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-1/11/2007 20:18



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)