לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

Bliss


נכון שיש לי המון כלים לשטוף, כביסה לכבס ובכלל: הבית נראה זוועה כפי שהוא לא נראה מזמן. מצד שני - התעוררתי בשש בבוקר כי לאורי יש מן מנהג שכזה לקום מוקדם וללחוץ play על הרדיו הקטן שלה ולשמוע את הדיסק הנוכחי (עופרה חזה לילדים, הם קרועים על עופרה חזה). בדרך כלל אני מנמיכה את הווליום מבעוד מועד אבל הבוקר התעוררתי בשש וכל מה שמתנגן לי בראש זה "אסור, אסור להתייאש, לה לה לה לה לה". מצד שני, היום לא התכנסתי מול המחשב כדי להתלונן (בעיקר כדי לדחות את קץ הכיור העולה על גדותיו), היום באתי לספר לכם שמגניב נורא.

לספר שאתמול אחרי ששוב התעוררתי עם הילדים בשעה שערורייתית חזרתי לישון בחסות הטלכה עד שתיים עשרה ואחר כך יצאתי עם החברה ש. שהכרתי הודות לבלוג הזה ממש לקריטאון, המקום הכי מגניב באן אמבופ. עוד מרחוק רואים מגדל דיי נמוך עם לוגו פרחוני כתום-צהוב ומצוקת חניה. סביב הדליקטסן הכי אופנתית סובב תור ארוחת הצהריים ומלצרים נושאים מגשים עמוסי כל טוב וצועקים "אניטה!" או "מיירה!" או "מיכליקה!". בכניסה לקריטאון שוק האיכרים עם כרישות קטנות ונחמדות, נבטים מכל הסוגים, סבונים שעשויים משעוות דבורים, לחמים שנראים כמו יצירת אומנות ופרחים. השוק מוביל אל הקניון הסגור המלא בחנויות בוטיק: חנות תבלינים עם כל תערובות התבלינים שיכולתם להעלות על דעתכם וגם כאלה שלא (מלח שחור? מלח וורוד? אבקת קרנברי ופלפל וורוד לבשר? איזראלי קוסקוס בארבע דולר למאה גרם?). הבוטיק המפונפן לילדים שסיפרתי עליו כבר (לשילב יש קולקציה מאוד מוצלחת!). חנות כלי בישול עם מסעדה שנראית פלצנית כיאה. בתי קפה עמוסים בילדים והורים, בצעירים ובמבוגרים. חנות הניירות שם קניתי פוסטר אדיר עם איורי ילדים משחקים.

אחר כך קפיצה לדליקטסן להאש מבטטות, תפוחי אדמה, תרד, פלפלים ובצל - יאם! לקינוח שוקולטה וורונה: השוקולד הכי מרוכז שאי פעם שתיתם, שום דבר שדומה לשוקולטות במרקם "דני שוקולד" משנות התשעים. חצינו את הכביש ונזכרנו שהמדחן מהבהב לנו כבר שעה אבל היינו פשוט חייבות להכנס לבוטיק v2v. ואז התאהבתי: גם סגולה (שונאת סגול), גם קטיפה (שונאת קטיפה) והיא טוניקה עם מחשוף נדיב מאוד מלפנים ומאחור, שנקשרת בסרט על העורף וישר ידעתי שזה הבגד הכי טוב שאני יכולה לקנות בעשור הקרוב. אז תג המחיר לא הרתיע הפעם ועכשיו אני בעליה הגאים של הטוניקה הכי יפה בעולם.



(זאת לא אני, כמובן)

 

http://www.freepeople.com/index.cfm/fuseaction/products.detail/productID/4f8754b2-7288-487d-a18e-b1037a0de7d0/categoryID/3c77b415-a309-4742-bc3c-011f2c33ab60

הנה היא, ממליצה ללחוץ על view more images כדי לראות את מחשוף הגב הגאוני.

 

נכתב על ידי , 4/11/2007 14:48  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרול קפדן ב-12/11/2007 14:22



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)