לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פינת הצרכנות


תגידי - שואלים אותי כולם - תגידי, נכון שאמריקאים הם סתומים/מטומטמים/מפגרים? ואני ישר פוצחת בנאום חוצב להבות עד כמה שמתוך שלוש מאות מליון איש חייבים להיות סתומים אבל חייבים להיות גם אנשים חכמים מאוד וכאלו שהם באמצע ובכלל: אי אפשר להכליל ואי אפשר לשפוט את התרבות האמריקאית במשקפיים של תרבות ישראלית. אני יוצאת כזו שאקלית ונבונה.

אתמול אפעס, גם אני התחלתי לחטוא במחשבה: הם סתומים? הם מפגרים? הם מטומטמים?

מעשה שהיה כך היה - מאחר ועברנו מקליפורניה שטופת השמש לצפון הרחוק היינו צריכים להחליף את הביטוח לרכב. חיכינו יפה עד שהנוכחי יגיע לסיומו והלכנו לחברת הביטוח לעשות חדש. אחרי ארבעים דקות של טפסים ותחתמי פה ותחתמי שם על ערימת טפסים בכתב מיקרוני שמלחמה ושלום לידם נראית כמו פתק פוסט איט, אחרי ארבעים וחמש דקות הם אומרים לי שמאחר ועברנו מדינה הביטוח של תקף, אז מה אם שילמנו כל חודש עבור ביטוח, זה החוק. בגלל שלא היה לנו ביטוח חודש ימים עכשיו נשלם פי שתיים על הביטוח. לא קיבלנו דוחות במשך כל שהותנו בארה"ב, לא תאונות ולא כלום אבל הביטוח לא היה בתוקף ומבחינתנו יכלנו להשאיר את הרכב במוסך ולא ליסוע בו אבל על החטא הזה נשלם עוד כמה מאות דולרים.

נכון, הם שלחו מכתב. אבל זה לא היה מכתב: פג תוקף הביטוח אלא זה נראה כמו עוד מכתב זבל שאנחנו מוחקים עשרות של כאלה או זורקים ישר למיחזור. תבינו: יש יער גשם שלם שנכרת עבור הביטוחים השונים, כרטיסי האשראי שרק יכולנו להחזיק, הפנסיה המצחיקה מימי לימודיו של הטלכה (אילו רק יכלו לחסוך כסף על המכתבים והחוברות המהודרות שהם שולחים לנו באופן יום יומי יכלנו להיות עשירים ולא לקרוא על מה ניתן לעשות עם צרור הדולרים הללו). אנחנו לא קוראים הכל, לא לא.

יש לי עוד המון המון סיפורים על זה שקנה מחשב ובמפרט הטכני שלא היה מבייש אף ספר עב כרס היה כתוב בעמוד 29: -dvd מה שאומר שהמחשב קורא רק דיוידי ותודה על הכסף ששילמת עבור המחשב שאתה יכול לעשות ממנו עציץ עכשיו. או החבר שקיבל במתנה כרטיס חיוג כדי שהוא יוכל לחייג בזול גם מהמשרד ולא רק מהבית ואז התברר לו שעל שיחה מחוץ לבית הוא משלם עשרה דולרים על החיבור של השיחה ועוד שניים וחצי דולר לדקה, וזו היתה at &t, לא איזה כרטיס "וונדרפול מידלאיסט" או דומיו.

בקיצור, אחרי כל הגדעון רייכריות שאני עושה פה, יש לי עצה שטובה הן לאיכות הסביבה, הן לעצבי הרופפים: בחוזה הבא שאתם מחתימים אותי, כיתבו באותיות קידוש לבנה: "אנחנו מתחייבים לדפוק אתכם וכל מה שתוכלו לעשות הוא לשתוק".

נכתב על ידי , 7/11/2007 21:26  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עקרת בית נואשת ב-11/11/2007 18:34



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)