לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הופ הופ טרללה


הייתם מאמינים, בן בן בן שנתיים! הבחור, יפיוף ופטפטן היה ממש נרגש מכל העסק: במומולדת הוא קיבל חבילה מסבתא וסבא והדודים והדודות ושמח מאוד לקבל את המתנות. התוכן לא ממש עניין אותו אבל כששואלים אותו מה הוא רוצה הוא אומר מתנה תיכף ומיד. הזמנו אתמול חברים למומולדת ובן שר בקולי קולות (הוא לא מזיף ויודע את כל המילים אבל אללה יוסטור איזה קול יש לו) ומחא לעצמו כפיים בהתרגשות.

ספיישל יציאות בן בן האחרונות: בכל פעם כשאור בשירותים היא סוגרת את הדלת ואומרת "תנו לי פרטיות" וכך, כל פעם כשהבן בן בבית סוגר איזו דלת הוא אומר "תנו לי פרטיות" וכשהוא סוגר את הדלת עלי בקונדסות הוא אומר "אני נותן לך פרטיות". אז הילדים של השכנים שגדולים מבן ומתעמרים בו סגרו את דלת חדר הצעצועים והוא בכה ואמר: "הם נותנים לי פרטיות".

אתמול במסעדה בן דחס כמויות אוכל לפה וירק/הפיל חצי, אמרתי לו: "מה זה בן בן? אתה אוכל כמו חזיר!" אז הוא ניפח את החזה בגאווה ואמר: "אני אוכל כמו חזיר!" ושוב טינף את כל הסביבה.

הגננות שלו מתות מפחד ממנו כי הוא מספר לי את הכל, ביום חמישי כשבאתי לקחת אותו מהגן הגננת התוודתה שהוא בכה בגלל שהיא רצתה להוריד לו את החולצה כדי שלא תתלכלך (כי הוא אוכל כמו חזיר, דא) והוא התעצבן ובכה איזה שעה. "אני יודעת שהוא מספר לך הכל" אמרה "לא רציתי שתקבלי רושם מוטעה".


חתן השמחה בתמונת שתיים במחיר אחד: גם בן, גם הלאווין


 

יציאת אורולים: אתמול הלכנו לבנק ושמתי את העגלה של בן יותר מדי קרוב לשולחן ובן קיבל מכה כשהוא עלה עליה, אור ישר הסתובבה לאחור ואמרה לאנשים שעמדו בתור: "he is crying because of my mommy!" כמה מביך. חוץ מזה היא באמת זהב. בילינו הרבה השבוע בגלל שהגן נסגר לרגל כנס הגננות שלה, היא בוגרת ותענוג להיות איתה. כשבן אומר שקר לו היא ממהרת לחבוש לו כובע, היא מצהירה בפני הילדים של השכנים שהוא תמיד יהיה חבר שלה (גם כשהם מחרימים אותו), היא רצה לפני ופותחת לי דלתות וגם לגננות שלה, אומרת בוקר טוב לכולם, יש לה מודעות אופנתית כמו לבחורה בת עשרים והיא מהממת!


אורולינה חתולינה

המלצות

כשאני נתפסת לריח מסויים אף אחד לא יזיז אותי ממנו. אני לגמרי מאוהבת בוויט מאסק של the body shop (להבדיל מהבודי שופ הישראלית שהיא לא אותה רשת) ועכשיו מצאתי קרם גוף מעולה שכזה שעושה את עבודתו נאמנה ומריח מדהים, אני מסניפה את עצמי יותר מדי. קרם חמאת קקאו ושיאה לתינוק של ג'ונסון אנד ג'ונסון.

אם תתפסו אותי מכינה משהו מהספר ילדים מבשלים פשוט תכו אותי, לרבות משה בתיבה! ספרי בישול לילדים מציגים או אוכל מעפן או אוכל פלצני מדי כדי שההורים ישתעשעו וישעשעו את האורחים שלהם בסושי הקינואה ממולא בטמפורת נוד שזעפרן הקטנה הכינה (אני מכירה ילדה שקוראים לה זעפרן, באמת) חוץ מכמה ספרים כמו cool kids cook של דונה היי אהובתי ויקירתי אני עפר לרגליה ובהשראת פוטרי בארן קידס שלהם אוסף ספרים משובח ביותר קניתי את cooking with children של לינדה קוליסטר שספריה "לחם" ו"שוקולד" תורגמו לעברית והוא מעולה, פשוט מעולה. את המכון לעוגה של בן בן ניסיתי על האורחים אתמול ולמראה העיסה הבוצית פיקפקתי בתוצאה אבל האמנתי שיהיה בסדר ואכן, איך אומרים בלאישה: טעים ופשוט, ללקק את האצבעות. מה שאהבתי במיוחד זו העובדה שהיא לא מנפחת את כמויות הסוכר כמו בכ-ל המתכונים האחרים ובאמת שהעוגה מתוקה דיה והכי טוב: העוגה היא מספר בישול לילדים אז היא מתאימה גם למאותגרים במיוחד. אם כן, הנה המתכון

 

עוגת השוקולד הכי טובה

 

חצי כוס סוכר

מאה גרם חמאה בטמפ' החדר

חצי כפית תמצית וניל

שתי ביצים גדולות

כוס שמנת חמוצה

כוס ושלושת רבעי קמח רגיל

חצי כוס קקאו לא ממותק

כפית אבקת אפיה

כפית סודה לשתיה

מעט מלח

 

לחמם תנור למאה ושמונים מעלות.

לערבב בקערה את הסוכר, חמאה, וניל, ביצים ושמנת.

לשים מעל הקערה נפה ולנפות את הקמח, הקקאו, אבקת האפיה והסודה לשתיה והמלח, לנפות ולערבב את התערובת. היא יוצאת בוצית מאוד ולא חלקה, זה בסדר. במתכון המקורי העוגה נאפית בשתי תבניות עגולות קטנות אבל אני אפיתי בתבנית בינונית אחת חצי שעה.



הבית של מיץ פטל, קצה החורשה

ולסיום: כותרת הספר שהרסה אותי.

 

אחרי הפרסומות! או בעצם בשעות הקרובות יתווספו לפוסט גם תמונות ויש מצב לסרט, הישארו עימנו.

נכתב על ידי , 10/11/2007 19:46   בקטגוריות יום הולדת, מתכון, ויש גם מתכון, אור ופיצפון, אוכל, מתכונים  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבלונת בבוסטון ב-15/11/2007 04:47



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)