לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

משקפיים וטיגוני חנוכה


נתחיל מהסוף להתחלה: כרגע עשיתי משקפיים בקוסטקו (עשיתי, כן! נא באוזן) ואני מבסוטית עד הגג. בחרתי מסגרת אחת וורודה נורא של ארמאני כי הוא מלך מסגרות המשקפיים, האף שזה עלה פי שלוש מכל מסגרת אחרת אבל היי: אני מרכיבה משקפיים כ-ל הזמן, הן ממש חלק מהפנים שלי. אם נניח הייתי קונה אף ברור שהייתי בוחרת משהו הרבה יותר יקר מהדגם שיש לי. כמו כן קניתי משקפי שמש אופנתיים ועכשיו אני לא אתהלך לי כפליטת נייניטיז פתאטית. לאמריקאים ביניכם: המשקפיים כולל הבדיקה המקיפה עלו לי שליש ממה שעלו לי המשקפיים הקודמים תחת הביטוח הרפואי.

 

ועכשיו לנושא הקר (כי אני תמיד מפספסת את הנושא החם) - חנוכה!

א) סבא וסבתא שלחו חבילות לחנוכה, ש' הביאה מטבעות שוקולד מליון ועכשיו אני צריכה להזהר לא לדרוך על ממתקים, הבית נראה כמו הבית של המכשפה מעמי ותמי וכולנו שמחים מאוד הפעם הילדים ראו את הממתקים אז טל לא יכל להחביא אותם ולהגיד שהילדים לא אוהבים שוקולד לכן הוא צריך לאכול את הכל.

ב) אנחנו מארחים כמעט כל יום! אירוחים המוניים עם לטקעס סטנדרט וכאלו מכרובית של קטמן, ובטטה של אורנה ואלה , לביבות זוקיני וגם פונץ' מבית אורנה ואלה והשוס הכי ענקי: הכנתי סופגניות אמיתיות. עשרים ותשע שנים חששתי משמרים ולא עוד! עכשיו גם לי בגולה הדוויה יש סוגבניות טעימות ועקומות. מתכון אחר כך כי אני גם צריכה לצלם כמובן. גם היום אירוח, גם מחר - עתידות: אני הולכת להשמין.

ג) זה מה שהילדים רוצים לראות כל היום. 

 

הערה על בלוגי/פורומי/מתכוני אינטרנט עם טוקבקים: מה העניין עם הכבוד המזרחי? אף אחד לא יכול לתת מתכון לקוסקוס או קובה בלי שיקפצו עליו מליון טוקבקיסטים שיכתבו שהקובה של אמא שלהם הוא סוף ושל כותב המתכון הוא גי'פה? התלוננתי בפני הטלכה שאמר לי שמרקי הקובה שאני מכינה הם ג'יפה ואין כמו הקובה של סבתא שלו .

נכתב על ידי , 8/12/2007 20:48   בקטגוריות אוכל, חורף, קרעחצים  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/1/2008 13:09



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)