לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מיכליקה - הקאמבק


הא! הנה חזרתי, תנו לי דקה להתרגל לעצמי שוב. אוף, קארמה רעה קרעה לי את הכבל של המחשב הותיק שלי והכניסה וירוס אכזרי למחשב של טל וכך נבצר ממני לכתוב בעברית. אמנם חברות מיטיבות קריאה קיבלו מיילים מלאי אינפורמציה מיותרת באנגלית אבל הרגשתי שאני לא ממש יכולה להשוויץ עם האנגלית שלי לעיני כל. אז הנה אני ודווקא עכשיו אין לי מאוד הרבה זמן כי אחרי הצהריים תערך ברוב כבוד והדר מסיבת יומולדת לאורולים שחגגה בראשון חמש שנים להיווסדה, קיבלה הרבה מתנות, הרביצה לבן שניסה לגעת בהן ואז הרביצה לו כי הוא באופן כללי רוצה לשחק במשחקים, החצוף. מאז הוא באטרף יומולדת וכל הזמן אומר שיש לו יומולדת והיציאה הכי טובה: "נולדתי בחודש תשרי" אין מילים בפי לתאר כמה השמן הזה קולט ופולט, לא יאמן.
אם כן, אני חייבת להכין קאפ קייקס עם ציפוי וורוד ומטות קסם מרציפניים מנצנצים בתקווה שגם בנים עם כבוד עצמי יאכלו אותם ולהספיק להתעלף קצת על הספה בחברת מידלסקס. אילליכה.
נכתב על ידי , 10/1/2008 20:15  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם אמא ב-13/1/2008 16:20



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)