לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יומנה של עקרת בית


ולכל מי שישלו רעיונות אחרים ממה שהפוסט עומד להיות, מוזמן ללכת ישירות ליו פורן או פורן טיוב או פורן פורן או אלוהים יודע לאן. אחרי שבוע קטלני של עבודה מזעזעת, ע"ע הפרקים הקודמים. אחרי שהתלמיד הנ"ל גרס שהתנהגותו הנלוזה היא רק בגללי כי העלבתי אותו נורא יום קודם לכן (לימדתי את הכיתה הזו 20 דקות אחרי כל שיעורי הספורט, הדבקת מפיות, וקילוף תאנים ואפילו נתתי לו חלק מהאוכל שלי כי הוא שכח להביא מהבית - אני עדה שאוכל שאני מביאה טעים, כשר (!) ולא מורעל) ולכן שוחחתי עם המנהלת כ-ל אותו סופ"ש ואכלתי לכולם את הראש כי כל דבר קטן אני מנתחת כמו פרופסורית בפנימית ב'. אחרי שנפשתי עם אורצ'וקו ביום שני כי יש להם חופשים בסיטונאות לאלה (כל השבוע הבא - חופש, חכו חכו כמה קרעחצים אני הולכת להפיל עליכם) ועוד יום מרנין של עבודה מאחורי שכולל עבודה עם ילדים ונוזלי הגוף שלהם (א' - לא לצחוק בקול רם מדי!). אתמול דווקא אפיתי אזני המן ואפילו יצא לי טעים אבל לא אכלתי אותן אלא מכרתי אותן, מה שטוב גם לחרבוז'ל המתכווץ - האח הידד להתעמלות וגם לכיסי המכווץ ממילא. והיום קמתי, כולי מרירות ורוח רעה על פני תהום קיומי, בשש בבוקר כבר סירים רחשו עם אורז ועוף ובתנור נאפתה פשטידת ברוניה, כביסות ריבוא חלק נקיות, חלק מקופלות ורובן סחלה. שטפתי כלים תוך כדי בישולים, חילקתי הוראות לילדי המתוקים והאומללים שנאלצים לשאת אמא עקרת בית שהחליטה למגר כל ליכלוך ובלאגן ואוי - כמה קשה לי. נניח אם אני נכנסת לביתה הצח של מעיין, זה נראה כה חסר מאמץ, או לביתם המתוקתק של ט'וי'  ועוד אוכלת מרק קובה מעלף במיוחד שהם, כרקדני הבולשוי מכינים בעודם מג'גלגים פעוטה ותינוקת שמנמנה ומתוקה. ומה אני? עובדת רבע משרה במקרה הטוב וכל היום: מעבירה צעצועים מכל הבית לחדר הצעצועים, מאכילה את עדר הברקודות (נכון שיש לי רק שניים אבל הם אוכלים, ברוך השם, כמו ארבעה מתבגרים אחרי שעתיים כדורסל) ובעיקר שואבת את השטיח מפתיתים, אפרסקים, יוגורט תות אורגני, חמאת בוטנים, אורז דביק, חתיכות עוף וירקות ממרקוכל זה אחרי שהעזתי לנמנם על המשמר ולא לשא וביום שלם. ואז כשאני מתכופפת עם שואב האבק ומתחילה לראות את האור בקצה הבית, מתחוור לי שמתחת לספה יש סניף של טויס אר אס וארנבוני אבק ענקיים משחקים בחלקי משחק זנוחים ( "אמאאאאא! איפה הקלף של "חלומות"?" אמאאאאאא, איפה השמלה של הגרובי גירל?" "אמא! איפה הגלגלים של הלגו?")

במזווה - הבלאגן חוגג, אם אחפש טוב אמצא שם וופלים שפג תקפם קצת לפני שעברנו לגור כאן - אבל אני פחדנית ודוחה את הקץ ולא מסדרת שם, רק עורמת עוד אורז ועוד פסטה. החדרבו אני יושבת הוא מפגע תברואתי  ממדרגה ראשונה, צריך מפה כדי לצאת מכאן וזה חדר שבימים כתיקונים בקושי מיטה אפשר להכניס אליו ואיך לעזאזל אני אמורה לכבס ביד שמונה סוודרים וליבש אותם ובחוץ מינוס מעלה (אביב הגיע!).

אני יושבת פה ותוהה על שילובי צבעים לאיזה פרוייקט תפירה שאעמול עליו אחרי שאתפור וילונות לכניסה, למטבח ולחדר האמבטיה כי מסכנים השכנים. לא נגעתי במכונת התפירה יובלות. שבע שעות בלי הילדים ובהם אני אמורה לעשות את כל אלה, פלוס התעמלות, פלוס קניות שהן בכלל יום לימודים ארוך ובישולים. שלא לדבר על זה שבסתימותי כי רבה החלטתי לארח שבע משפחות בסופ"ש למסיבת פורים...

איך, איך חיים כל האחרים שעובדים במשרה מלאה?

נכתב על ידי , 18/2/2010 19:49   בקטגוריות קרעחצים, שחרור קיטור  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-22/2/2010 18:02
 



קיטורים, לינקים, מתכון ותמונות. מי צריך יותר?


פעם היה לי חתול ושמו קיוט, כי הוא היה נורא חמוד כאילו דא. הוא תמיד היה שמח וחייכן, מתלטף ומתוק ואף פעם לא שרט או נשך ואהבנו אותו מאוד, כל כך אהבנו אותו שלא היה איכפת לנו באמת שהוא מפרק לגורמים את פינת האוכל. הוא נורא אהב לשרוט ולנשוך את תחתית הכיסאות עד שהוא פשוט הוציא את כל הריפודים. עכשיו, שלא תבינו לא נכון: הבית של ההורים שלי נראה כמו איזה מוזיאון, שנים שהם הטילו עלי משטר טרור נקיוני, למשל אם הייתי מורידה חולצה ולא מקפלת אותה מיד היו צעקות מפה ועד להודעה חדשה וזו הסיבה שאני נותנת חופש יחסי לילדים ובואו נודה, לטלכה גם.
אתמול לדוגמא הוצאתי ממתחת למיטות שלהם המון כדורי טישו משומשים, גרביים, ספרים וצעצועים ואפילו קסדות אופניים וישמרני האל: הם עדיין קטנים, מה יהיה בגיל ההתבגרות? בכל אופן הם חמודים אפילו יותר מקיט ולכן אנחנו סולחים להם. מי שיותר מזכיר את קיוט, גם כי הוא חמוד וגם כי הוא אבו-נזק הוא בן בן כמובן: בגיל שנה הוא הוציא לי את מקשי המחשב מהלפ טופ, ועד עכשיו אם האוטו שלנו לא מספיק גרוטאה הרוסה, הרי שהוא ניזק עוד יותר ויש כמה פונקציות באוטו שכבר לא פועלות שלא נדבר בכלל על הליכלוך שמציף את האוטו שאני די אדישה אליו כי אני מאמינה שאלמלא הליכלוך שפשוט מחזיק את חלקי האוטו יחד, הוא היה כבר לגמרי מתפרק.
 עכשיו הטלכה, שלא תחשבו שהוא קמצן, הוא לא מניד עפעף על כל ביזבוזי וכולם יודעים שאני מבזבזת המון (ובהזדמנות זו: יש לילדים חדר מלא בצעצועים והם לא משחקים בהם בכלל, נראה לי שאני עומדת לעשות יארד סייל) אממה? הבחור באמת ובתמים מסתפק במועט. הוא סיפר לי שבתואר הראשון הוא התקיים על תקציב של איזה עשרה ש"ח לשבוע וקטף פירות מעצי הפרי סובבים את הטכניון, כשהוא התחיל לעבוד הוא הלך לחנות וקנה כל מה שבא לו ובסוף התפלא שכל זה עלה לו חמישים ש"ח. כן, הוא יודע להתכלב ממש (אני אומרת את זה בחיבה, כן? שכה יהיה לי טוב) נניח בפסדינה, הוא היה ממש אסיר תודה לבעל הבית המעפן שלנו שהחליף לנו את הוילונות המתפרקים ולא שם לב בכלל שהבית לא נצבע שנים, שהריצפה רקובה, שהארונות שבורים והמטבח בן שישים. היום, כשאנחנו גרים בבית נורמלי אני חושבת שהוא כן מעריך את כל אלו והוא באמת ובתמים מנסה לשמור על הבית מפני התפרקות ורודף אחרי בן (טוב נו, גם אחרי, גם אני מנזקת ידועה) וכל פעם כשהקיר או הדלת מתלכלכים הוא לוקח את זה קשה נורא ורץ בכל הבית עם מברשת צבע.
בכל אופן, ברנו תשע זצ"ל נסענו עד שהיא התפגרה לי בעליה מנשר לאוניברסיטה על כביש שנתחם בתהום עמוקה והיה ברוחב של מסלול וחצי וגם זה כי אני מגזימה וטובתו, רק אז הוא הבין שמכוניות בנות עשרים הן לא מה שהיה לפני עשרים שנה (עד היום הוא מתלהב שבמכונית שלנו יש קירור וחימום) ובכן שנים שאני מנג'סת לו להחליף את המכונית וכלום לא עזר עד שאחותו פשוט זרקה לו מילה והנה אנחנו מחפשים אחת. כמובן שאנחנו מחפשים את האופציה הכי זולה כי החלטנו שגם צריך להפסיק להתכלב על עוד כמה דברים ולכן המיכליקה ומשפחתה מכתתים רגליים בכל המדינות השכנות וגם במדינתו המעפנה למצוא אוטו ח-ד-ש.
אתמול דווקא נסענו חצי שעה לסוחר רכב מקומי ואחר כך למסעדת היוקרה איקאה, המסעדה המשמחת לבב אורולים ובינבונים. הילדים אכלו לשובע, ראו טלוויזיה לשובע ואחר כך הלכו בלי הרבה חדווה לראות ספות ועלו על כל מיטה שנקרתה בדרכם עם הנעליים ואז משכו בכילה אחת והפילו אותה עם חלק מהתיקרה שבנס גדול לא פגע בהם, ככה בשקט ובחן הם מחרבים כל חלקה טובה אז ארזנו אותם מהר והעמסנו על האוטו כדי שלא נגרום עוד נזק.

עוד עניין שלא קשור לכלום: לפני שנים רבות היה אסור להראות נשיקה בטלוויזיה האמריקאית, גם לא אישה בהריון כי זה רומז שחלילה היא קיימה יחסי מין מתישהו. אחר כך נהיו קצת יותר משוחררים והגיע ערוץ שאוו טיים עם סדרות כמו ווידס וקליפורניהקיישן עם ציצי בכל פריים אז אייץ' בי או כנראה נבהלו מהרייטינג והיו חייבים לעשות משהו וכך נולדה סדרת ההארד קור הראשונה: Tell me you love me, עד כאן הכל יפה וטוב כי כולם אוהבים פורנו רק שהעלילה היא חתיכת מועקה בלי שביב חושומור, בעסה. ביטלנו אותה בנטפליקס כמו שביטלנו את מד מן המשמימה לפניה. כמו כן עשינו כבלים וקנינו סלולרי, כן, אנחנו איטיים ואולד פאשן איומים.

אתם זוכרים את התנפלות הטרוליות המורעבות על הבלוג לפני כמה חודשים? מישהי קינטרה ב: המתכונים שלך בכלל מעפנים ולא מיוחדים. ובכן, כן: אני לא ממלאה גמל בפסיון ובכבש ומתבלת בעלי זהב, אבל אני יכולה להבטיח שהמתכונים שאני לפעמים נותנת וצאים מעולה שבמעולים ומי שלא מסכים ולמי שאין משהו טוב לומר, שילך לבלוג החביב עליו, אני נותנת את ברכת הדרך.

קבב

חצי קילו בקר טחון, אפשר לערבב רבע קילו כבש טחון ורבע בקר
צרור קטן פטרוזיליה (בטח אפשר גם כוסברה, יאמי, אני אוהבת כוסברה, אבל לא באמת ניסיתי)
בצל בינוני
שתי כפות שמן זית או יותר טוב אבל לא בר השגה בארה"ב: שומן כבש
חצי כפית אבקת אפיה (אפשר גם סודה לשתיה)
מלח ופלפל שחור גרוס טרי ואפשר גם כמון ופפריקה וגם קינמון ואפילו כמה עלי נענע טריים קצוצים

בפוד פרוססור לעבד את הבצל עד שהוא קצוץ לחתיכות קטנות אבל לא קטנות מדי, לא לעשות שייק בצל בבקשה. להכניס את הבצל לקערה עם הבשר ובקערת הפוד פרוססור הריקה לקצוץ עכשיו את הפטרוזיליה. לערבב את הבשר עם הפטרוזיליה, בצל, תבלינים, שמן זית/שומן כבש ואבקת האפיה, לכסות את הקערה ולקרר כשעתיים - יום. לקצץ קציצות או לקבב קבבים ולצלות על הברביקיו או מחבת פסים.



עכשיו שני לינקים מקסימים לחובבי הדברים היפים והיצירה:

Sweet, sweet life

והפליקר של סמיילרינקר

שמתם לב למדור החדש של חיים כהן ואלי לנדאו? הוא פשוט מהמם וחוצמזה שאני מאוד מאוד מאוד אוהבת תפוחי אדמה (וחומוס צ'יפס סלט, הגעתי למסקנה שזה אחד מהמאכלים האהובים עלי ביותר) כמו כן אני שמחה לבשר שהבן בן חולק איתי את האהבה לאוכל ולמטבח (רק שהשמנמנות נראית עליו כה חיננית ועלי לא ממש) וגם שאני אוהבת את חיים כהן ואלי לנדאו פי אלף מאייל שני וכן, אופה קטנה, אני יודעת שהוא חושב שאת קונדיטורית מופלאה, אבל זה רק מפני שאת באמת כזו.


ולסיום סיומת, כמה תמונות:


הו, הפסטורליה. ברבור באגם הקרוב לבית. עכשיו תשאלו אותי, מה את מתלוננת? תעברו לתמונה הבאה שצולמה לפני שבועיים:

היקינטון בגננו הקטון, קבור בערימת שלג.
נכתב על ידי , 21/4/2009 16:59   בקטגוריות אוכל, החיים בתמונות, הלינקיה, המובחרים, ויש גם מתכון, לינקים, מתכון, מתכונים, תמונות, שחרור קיטור  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליידי אנדרהיל ב-25/4/2009 12:11
 



לקחת בקלות


לקחת בקלות. זה דבר שאני לא יכולה לעשות. אפשר לראות את זה עלי גם אם אתם רואים אותי ברחוב ובכלל לא יודעים שזו אני. לא משנה מה אחשוב על עצמי: ההליכה הגמלונית, ההבעה - אני לוקחת הכל קשה.

ביום שישי הלכתי עם בן להביא את אור לגן ובן התלהב מהצעצועים ונשאר שם. אחרי ממש מלא זמן הוא ניאות לבוא אבל עבר בשירותים. בכניסה לשירותים ישבה טרייסי, הגננת הבהמה של אור שאני שונאת אותה כבר מזמן על האדישות שלה, על חוסר הנכונות להתאמץ ועל זה שאין לה מושג איך קוראים לי והיא לא ממש טורחת לדעת (היא קוראת לי mom) בכל אופן היא ישבה בכניסה לשירותים וכשבן נכנס היא פשוט הדפה אותו ואמרה לו: אני חושבת שזה זמן ללכת הביתה. חשבתי שאני מתעלפת. אני תולעת, אני יודעת שאני תולעת - עומדת מול סיטואציות כאלה בשוק במקום להגיד את מה שיש לי. בסוף הוא עשה פיפי בשירותים (לא סיפרתי? הוא נגמל מחיתולים בשעות העירות) כי אמרתי שהוא בסה"כ צריך לעשות פיפי אבל עכשיו הגם של אור נראה לי אפילו יותר נורא ממה שהוא היה בהתחלה וזה היה כבר מספיק גרוע.

אתמול קצתי בשירותי הטלפון של סקייפ. טל עשה טלפון סקייפ כדי לחסוך כסף על קו רגיל ובפועל הקו מלא בבעיות: או שאני לא שומעת או שהצד השני לא שומע או שלא ניתן לחייג אם לסקייפ לא בא. הכי גרוע: אי אפשר לזוז מהמחשב בזמן שמדברים ולא שומעים כשמישהו מתקשר. בקיצור, למרות המחאות הקלושות של טל התקשרתי לחברה שמספקת לנו את האינטרנט וביקשתי קו רגיל. לא אלאה אתכם במהלך הדברים רק אגיד שהם הביאו אותי לדמעות (וגם שאני עדיין לא מבינה מבטא אפרו אמריקאי: חלק מההברות מתארכות וחלק, כפיצוי, נבלעות לגמרי) ולרצון לצרוח. מסכנים ממש נציגי שירות הלקוחות שטיפלו בי, מה אשמתם שהגיעה המאה העשרים ואחת ואף אחד לא סיפר להם?

 

התקשרתי אחרי שעתיים שיחה (!!!!) עם האיי טי אנד טי המאניוקים ימח שמם לטל והוא אמר לי: ומה את חושבת? ביזבזתי איתם שעות בטלפון על השטויות שלהם. תכיני קפה, קחי ז'ורנל (הוא מדבר במדענית) ושבי על המרפסת.

הלוואי והייתי קצת טל.

נכתב על ידי , 15/7/2008 19:02   בקטגוריות שחרור קיטור, קרעחצים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עשויה להכיל פנילאלין ב-18/7/2008 12:10
 




דפים:  
122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)