לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה להביא מארה"ב - הגירסא המשוכללת


חלק גדול אקדיש לשאלה שנשאלת תמיד -

מה להביא לילדים מארה"ב -


הריון ולידה -

עגלות זולות מאוד. ברשתות הכלבו (אני מתכוונת בעיקר לטרגט כי אני שונאת שינאת אמת את כל השאר, שונאת את וולמארט, מתעבת את קיי מארט ובכלל, טרגט הם העילית של בתי הכלבו) אפשר להשיג בעיקר עגלות אמריקאיות של גרקו ו evenflo, אבל גם שלמותגים אחרים. רשתות כמו babies r us יניבו תוצאות יותר מרשימות במבחר ואם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, נסו להשוות מחירים באתרים מקוונים כמו amazon.com, הדברים תקפים בנוגע לכיסאות רכב לקטנים ולגדולים רק קחו בחשבון שבארה"ב לא מאמינים בעגלות של שכיבה מלאה בדרך כלל. יש לי המלצה מיוחדת על עגלה מגניבה ביותר שהופכת להיות נגרר של אופניים.

מה עוד? אפשר להשוות מחירים של משאבות חלב, אינטרקומים, טרמפולינות וכל מה שתינוק צריך. אני לא יודעת אם יש דברים יחודיים שאין בארץ ובכל זאת חברה שלי תמיד קנתה כמתנה מראה מיוחדת לרכב שמאפשרת להציץ על התינוק בלי לסכן יותר מדי את המשפחה ואת שאר עוברי האורח והנהגים האחרים. ניתן לקנות כיסויי ניילון נגד גשם או כיסויי רשת נגד חר.קים לעגלה וגם שק"ש מבודד לעגלה לימי החורף הקפואים של ישראל.

צעצועי התינוקות, מה שנקרא צעצועים התפתחותיים, בלעדיהם הילד לא יגיע לאוניברסיטאות הנכונות, זולים גם כן מאוד בהשוואה לארץ, בעיקר ברשתות הוזלה כמו ross, marshells וכד'.

 

פעוטות - מתנות טובות לפעוטות הם ערכות של duplo, פליימוביל לפעוטות, מליסה ודאג, צעצועי אלכס. ישנו משחק קופסא משובח לבני השלוש שפשוט חובה להביא מארה"ב שנקרא candy land, הוא פשוט ולא מצריך ידע בקריאה או באנגלית.

 

ילדים - פליימוביל, לגו, פליידו (פלסטלינה, כולל ערכות מיוחדות), משאיות טונקה, מוצרים של חברת הסברו (כדאי להכנס לאתר) קריולה , צעצועי אלכס, למנהטן טויס יש צעצועים מגניבים לתינוקות, בובות שאני אוהבת ומשחק הפאזבייטס שנראה לי באופן אישי מגניב ביותר- כל אלו ניתן להשיג בטרגט ודומיו או בטויס אר אס, אבל אם רוצים להשיג את מלוא המבחר - באתרי האינטרנט של החברות יש לטרגט מבחר גדול של בובות מכל סוג כמו ברבי, בראץ, וובקינז, תומאס הקטר, מלחמת הכוכבים, באקוגן, בן10 משחקי קופסא מגוונים ועוד ועוד וגם מוצרים נלווים כמו כלי אוכל, תיקים, מצעים (אין להם ציפות לשמיכות לפרימיטיביים האלו). בחנויות מלאכת היד כגון  micheals, hobby lobby, joann act. ניתן להשיג חמרי מלאכה מגוונים לילדים. בחנויות הספרים כגון בורדרס ובארנס אנד נובל ניתן להשיג חוברות עבודה וספרי צביעה שחורגים מהרגיל.

למשל הספרים של klutz ו chicken socks, ספרי "השלמה" של טארו גומי (ציור של צלחת וכתוב: ציירו מה נאכל היום לארוחת ערב למשל) וקמו לו הרבה חיקויים, או ספרי צביעה של צורות שונות לילדים שקדנים במיוחד. בבורדרס מוכרים אקססוריס כמו קלמרים, תיקים (לילדים ולגדולים), קישוטים לבית, מוצרי נייר ופיצ'יפקעס הורסים של paperchase

ממליצה על חנות צעצועים יקרה אבל משגעת learning express. וממליצה ללכת לחנויות שאינן קשורות לרשת אלא יותר בוטיקיות לצעצועים כי שם ניתן להשיג את הדברים המיוחדים באמת כמו צעצועי עץ אירופאים haba ו plan toys למשל או משחקי קופסא של רייוונסברגר ועוד ועוד, כשאני נכנסת לחנויות האלה אני מרגישה כמו... ילדה בחנות צעצועים.

בנושא הביגוד יש כמה חברות טובות ויקרות כמו gap, gymboree, ואפשר להשיג בגדים משגעים בזול ל חברת קרטרס שאני ממליצה עליהם באופן נלהב: איכות ועיצוב יוצאים מן הכלל, ניתן להשיג במרכזי האאוטלט, ב costco (למי שמכיר מישהו עם כרטיס מועדון), במייסיס (יקר!),ב jcpenny (זול), ובטרגט תחת השם just one year. תמיד אפשר למצוא דברים מתוקים באולד נייבי ובחנויות ההוזלות ross, marshells, tjmaxx ודומותיהן.


מצד שני - למה לא לקנות צעצועים לילדים.


לגדולים -


ביגוד - התקלקלתי, הטעם שלי נעשה אמריקאי כך שאני לא יודעת מה תחשבו על ההתלהבות שלי מחברות כמו בננה ריפבליק ו j crew אבל אני אוהבת אותן אהבת נפש. אני חושבת שכולם מכירים כבר את המבחר שנע בין גאפ, h & m, אברקומבי אנד פיץ', ביקור חובה במשביר לצרכן האמריקאי הלא הוא jcpenny וחנויות ההוזלה שאני כל כך אוהבת.

אציין רק את רשת עודפי הנעליים dsw ואת urban outfitters לצעירות והצעירות בנפשן ואת האחות הגדולה, היפה והעשירה anthropologie.

קוסמטיקה - רשת   sephora היוקרתית - יש שם הכל וביוקר לעומתה ulta הזולה שמחזיקה מבחר עצום של קוסמטיקה ובשמים. במייסיס יש מבצעים טובים על קוסמטיקה ממותגת (קליניק, אסתי לאודר, לנקום וכד') בדרך כלל יש תיקים מלאי הפתעות למי שקונה מסכום מגוחך של 25$ ומעלה. קוסמטיקה זולה יותר ממותגים כמו aveeno, ניוטרוג'ינה, לוריאל וכד' שנמכרים די ביוקר בארץ עולים דולרים בודדים בחנויות כלבו כמו טרגט וחנויות פארם כמו rite aid וכד' אציין לטובה גם את הבודי שופ המקורי (לא מה שיש בארץ) שאני פשוט מכורה לבושם white musk שלהם.

כלי בית ומטבח - מעבר לחנויות שהוזכרו קודם (טרגט, מייסיס, ג'יי סי פני) ישנןנ חנויות סנוביות ויקרות רצח לחובבי המטבח והן sur la table ו וויליאם סונומה שגם כיף להסתובב שם ולהוציא את העיניים או את המשכורת השנתית שלך על כמה גאדג'טים, ויש רשת בשם home goods שהיא פשוט חגיגה לחובבי העיצוב והמטבח ויש שם מחלקת צעצועים משובחת והכל שם זול יותר.

אלקטרוניקה - רשת גדולה שלא נמצאת בכל מקום היא frys, מעבר לזה יש את best buy עם מבחר מצויין. למצלמות יש את b&h בניו יורק אבל יש להם אתר מקוון צויין עם שירות לקוחות מעולה ואם התמזל מזלכם, חלק מהמוכרים מדברים עברית.

מאיפה נביא בונבוניירות? trader joes אהובים עלי מאוד בזכות המבחר המרתק, המחירים הנוחים והמוכרים הנעימים. אנחנו נוהגים לפשוט על costco לפני הגעתנו לארץ כי האריזות שם מספיקות למשפחה המרחבת והמחירים שם זולים מאוד.

ספרים ומגזינים - בכל נושא שתעלו על דעתכם ובנושאים שאין לכם מושג שהם קיימים. borders ובארנס אנד נובל הן רשתות גדולות שיש בהן הכל. באמאזון ניתן להשיג את מבוקשכם בזול.


אם יש שאלות, הערות או בקשות לסקירה של עוד נושאים, אתם חופשיים לשאול.

נכתב על ידי , 8/10/2009 10:09   בקטגוריות שופינג  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של odymgfnabuv ב-17/2/2013 10:03
 



אמריקה


בעקבות חפשני גוגל שמגיעים אלי, אני מספקת את רצון הקהל שמצביע במקלדתו:

ראשית: הלאווין, ליל כל הקדושים, חג גדול לילדים. החג כולל -
1) בעיקר ילדים מחופשים אבל לא רק, זה זמן טוב להצטייד בתחפושות לפורים. החל מספטמבר ועד סוף אוקטובר בו חל ההאלווין עצמו, תוכלו למצוא תחפושות ברשתות הגדולות כמו טרגט, וולמארט וכד' ובחנויות שמוכרות ציוד למסיבות כמו Party city ויש רשת מיוחדת שנפתחת רק בהאלווין ששמה Halloween usa בכל רחבי ארה"ב. כמו כן ניתן להזמין תחפושות מחנויות מקוונות אבל כדאי להשוות מחירים קודם כל עם החנויות הרגילות. תחפושות זולות ניתן להשיג בחנויות ההוזלות כמו TJmaxxx, רוס, מרשלס וכו' ותחפושות יד שניה לילדים ברשת Once upon a child
2) קישוט הבית - אפשר לקשט בדלעות, אפשר לגלף את הדלעות בכל מיני צורות רק לא לשכוח להציא את התוכן ולמרוח אחרי שסיימתם בווזלין כי הסנאים יכרסמו לכם את הדלעות ולסיום להדליק נר בתוך הדלעת בערב ההאלווין עצמו (זהירות עם זה!). אפשר לקשט בעציצי כריזנטמות, אפשר בקישוטים קנויים מהרשתות שציינתי למעלה או להכין כאלה בעצמכם במוטיבים של מכשפות, עכבישים וכל דבר מפחיד אחר בצבעי החג: שחור וכתום בעיקר וגם סגול וירוק. לשם השראה:
http://www.womansday.com/Articles/Topic/Halloween_crafts.html
http://www.marthastewart.com/photogallery/creepy-crafts?
http://www.michaels.com/art/online/projectlist?categoryid=54
3) לפני ההאלווין תמצאו בחנויות טי שרטים ושלל אבזרים ליום יום המציינים את שמחת הילדים לקראת החג, בחודש שלפני ההאלווין הילדים נוהגים ללבוש חולצות עם שלדים/מכשפות/חתולים ושאר ירקות המציינים את החג.
4) שקית/תיק ל טריק אור טריט. ניתן לקנות בכל חנות כמעט תיק או שקית או דלי עם סמלי החג או תיק תואם תחפושת המחירים נעים מדולר עד שלושים דולר.
5) בחג עצמו עם רדת החשכה, הילדים יוצאים עם ההורים לדפוק על דלתות השכנים (אלו שביתם מקושט בלבד!) ולצרוח באזניהם: טריק אור טריט ובתמורה הילד מקבל ממתק או פרס קטן וממשיך לדלת הבאה. הצטיידו בנעלי ספורט - זה עלול להיות מעייף.
6) אם קישטתם את הבית לכבוד החג - שומה עליכם לקנות שקית ממתקים ו/או פרסים קטנים כמו עפרונות עם סמלי החג/מחקים/מדבקות וכד' ולהשאיר מישהו בבית שיחלק את הדברים או להשאיר קערה בחוץ עם המגדנות ואזהרה : Please take ONE (if you dare) ולקוות שבני נוער פוחזים לא ירוקנו את תוכן הקערה כולה לתיקיהם.

והנושא השני שכה פופולארי בחיפושים חוץ מ"השכנה הערומה" - מה להביא מארה"ב?

לתינוקות ולהריון - העגלות זולות לאין שיעור מהמקובל בארץ. חפשו ברשתות הגדולות כמו טרגט, וולמארט וכד', חפשו ב babies r us וחפשו ב amazon.com, ההמלצה תקפה גם לטרמפולינות, מנשאים כולל ה baby bjorn הפופולארי, מנשאי גב וכו' (למרות שאני ממליצה על השירות הנפלא והידע של אתר http://minsa.co.il/ הישראלי). אני ממליצה על הבגדים המקסימים של חברת Carters שמצטיינים באיכות ובעיצובים חמודים להפליא, ישנן חנויות של הרשת במרכזי האאוטלט, בקוסטקו (בשביל קוסטקו צריך בן משפחה/חבר עם כרטיס מועדון), במייסיס, אפשר להשיג אותם גם בטרגט תחת השם Just one year. בחנויות תמצאו גם סדיניות פלאנל עם הדפסים מתוקים ביותר וזו מתנה שתמיד מתקבלת בשמחה. אפשר גם לבדוק בנוגע למשאבות חלב, אינטרקום ושאר הציוד ולהשוות למחירים של הארץ. למתנות לתינוקות יש מגוון רחב של צעצועים, כלי האכלה וכד' בכל חנות.

לילדים - מחלקת הצעצועים בחנויות הכלבו זולה מאוד, תוכלו להשיג צעצועים של פישר פרייס, לגו, פליימוביל, צבעים מיוחדים של קריולה, תומאס הקטר, ברבי וכל להיט חולף (עכשיו זה בקוגן, moxie girl ו zhu zhu pets וכמובן הוובקינז) אפשר ללכת לטויס אראס למרות שהם יקרים יותר אך המבחר גדול. אם ניחנתם בטעם סנובי לכו לחנויות "בוטיק" לצעצועים שם מובטחים לכם צעצועים מקסימים במחירים הורסים. ההמלצה של מעבר לסטנדרטי היא על צעצועים של alex toys אותם ניתן להשיג בכל חנות אך בעיקר בחנויות הבוטיק וחנויות כמו http://www.learningexpress.com/ על ספרי יצירה ומדבקות אותם ניתן להשיג בכל חנות ספרים ובעיקר הספרים של http://www.klutz.com/ . ישנם גם ספרים מדהימים שכוללים מגזרות נייר או popups וספרי צביעה מיוחדים כמו אלה: http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=do+you+doodle&x=0&y=0
ואלה:
http://www.amazon.com/Images-No-1-Roger-Burrows/dp/1561381098/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1254755568&sr=8-3
לילדים גדולים יותר - צעצועים אלקטרוניים כמו נינטנדו די אס, wii ובגדים ממותגים שנמכרים בזול באולד נייבי (רק אולד נייבי) או כל המותגים במרשלס, רוס ושאר חנויות ההוזלה.

לגדולים אני לא חושבת שאני צריכה לפרט - ארה"ב היא גן עדן לקניות וצריכת יתר וכל אחד כמעט יודע איפה החולשות שלו ואיפה המענה עליהן.


נכתב על ידי , 5/10/2009 16:33   בקטגוריות שופינג  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Bradley ב-22/10/2015 07:04
 



בגדי קיץ בחורף




לא שחס וחלילה אני מתכוונת ללבוש עכשיו, אולי יהיו כמה ימים  נעימים בעוד כמה חודשים, בינתיים זה לא נראה שאי פעם החורף יגמר



כשהשלג נמס טיפה, נוצרים נטיפי שלג על כל גג

 

תחילת יולי, שנה שעברה



סוף ינואר



אבל אם במקרה אני רואה בגד משובח בחנות, אני לא משאירה אותו שם, אפילו כש-3 מעלות בחוץ



חולצה ירוקה ב 90 ש"ח ממנגו, אני אוהבת את מנגו, ידידי היקר מעצב האופנה אותו לימדו לסלוד ממנגו בשנקר אמר שאם יש הצדקה לחנות הזו זה בגלל שהבגדים בה נתפרו רק בשבילי.



גדולתה של החולצה הזו נעוצה בגאוניות שבגזרה שלה, מאחור יש כיווץ שגורם למתניים להראות מדהים (H&M 25 $)



סנדלי "קמפר" המדוברות. כמו חתול אני מחכה בשקט מאחורי העשב וכשהן בהנחה של 75% - טראח! אני קונה.

נכתב על ידי , 22/1/2009 02:35   בקטגוריות החיים בתמונות, חורף, שופינג, אופנה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-24/1/2009 15:17
 




דפים:  
122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)