לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עקרת בית נועשת!!!!!!!!!!!11


אוכל: א) שיהיו בריאים כולם, אני מוצאת את עצמי מבשלת ללא הכרה  בכל ערב סירים על סירים של שניצלים ופירה וקציצות וקוסקוס ומאפי פסטה וצלי ופתיתים וירקות ולביבות וכל ערב מחדש חבורת הברקודות המזערית שהקמתי פה לתפארת דורשת  עוד ועוד. מה יהיה בגיל ההתבגרות?
ב) אחרי שכולם בפורומי האוכל נשבעו בצלי בקר בבירה ובצמות של רוחלה ברור שרצתי להכין את אלה ומה אגיד לכם? עקרת בית מהחור הכי גדול ביקום הזה - תקראו לי מפונקת כמה שבא לכם: זה לא כוס התה שלי, למעשה אני קצת מצטערת שכל היום אני אומרת לאורולים "לא אומרים איכס על אוכל" כי את הצלי נתתי לחתול החמוד שבא אלינו לחצר והצטערתי קצת על זה שהוא לא אוכל עוגות (אה כן, גם בצקיצי המהולל - זה לא זה). וכולם  גם מכינים בפורום את "עוגת המייפל" אז נזהרתי עם  זה עד שגיליתי שהמתכון נלקח מהתנך שלי הלא הוא הספר הענק של בון אפטיט. המממ, אולי כדאי לנסות?
ב 2) אני לא רומזת שבפורום אוכל אף אחד לא מבין כלום בשום דבר, אבל כמו תמיד: הרמה לא אחידה. מה שמביא אותי לקיטור נמרץ על בלוגי החביתות. אנשים נכנסו לכזה אטרף של השווצות שהם נותנים את המתכונים הכי מופרכים שלהם לכל המאכלים שציינתי בחלק א' וכן, זה מגיע לרמת החביתה. יש גם את ז'אנר הביזאר של  בחור אחד שחושב שהוא שף צרפתי ומביא אותה במנות מזעריות ומפוסלות שלא הייתי טועמת מהן גם אם הייתם משלמים לי ואת הבחורה שכותבת באופן כה פתלתל עד שאני תוהה אם עברית היא שפת האם שלי כי אני לא מבינה כלום ממה שהיא כותבת. היא גם מכינה אוכל ביזארי לחלוטין. וגם יש את הז'אנר שהתמונות בבלוג שלהם הם פוד פורן משובח והמתכונים פושטיים בסגנון עדות האבקת מרק, רסק עגבניות ובניו (ע"ר) ויש כאלה שלא יודעים לצלם או שמתעקשים לצלם במצלמת הסלולרי וחבל, כי המתכונים משובחים.

מלאכת יד: א) מילא בלוגי האוכל שמצולמים רע, או אלה שמתעקשים לצלם צלי או חמין בלי ידע מינימלי בצילום אוכל: יש כמה בלוגים של מלאכת יד שמצולמים רע או שהעבודות בהם הן לא בדיוק יפות או מוקפדות או בטעם טוב  (שלא לומר צ'יזיות מוחלטת).
ב) כמו בכל דבר גם בבלוגי מלאכת היד יש אופנות: פעם היו אלו קאפ קייקס ועכשיו חולפת בדיוק מעלינו תהילת העולם של הינשופים, המפלצות והמטרושקות ומגיע תורן של הפטריות.
ג) ומאין בא עזרי עם מכונת התפירה המהממת שלי? הטלכה! נצר למשפחת מלאכת יד עזר לי לתפור בובות חתולים לילדים, כשיהיו מוכנות יהיו תמונות רק רחמים: זה הפרוייקט הראשון שלי וגם כשהתחלתי לבשל זה יצא בלתי אכיל.

אופנה: אני הולכת להפתיע אתכם - עשיתי שופינג. עכשיו כשכולם נרגעים מההלם... אני לא מבינה את מי שבאמת ובתמים מפנטזת על קניות של בגדים בארה"ב. אוקיי: דיי זול פה אבל כאן בערך זה נגמר אלא אם כן אין לך בעיה לקנות בגדים נורא זולים ונורא מתפרקים או נורא נורא יקרים, כמה מאות ואף כמה אלפים ויפים אבל נו, יקרים. אז אני לא קונה בפור אבר טוונטי וואן כי אני אוהבת ללבוש את הבגדים שלי יותר מפעמיים ולא בנט א פורטר למרות שהייתי רוצה. אז חיפשתי וחיפשתי ואני שונאת לחפש פה כי הכל משעמם נורא ואותו הדבר עד שבצר לי נכנסתי לאייץ' אנד אם וקניתי שם חולצה אחת מושלמת שהיא גם משובצת וגם בגווני תכלת-וורוד שאם הייתי רק שומעת את התיאור שלה הייתי מעקמת את האף אבל היא מעלפת ועד שטל יאות לצלם אותי תאלצו  להאמין לי. עוד קניתי שם סריג ירוק עם צווארון נשפך והוא צמוד ומהמם וגם סריג מעטפת כי מעטפת מתאימה לכולן אפור אליו צרפתי גופיה כתומה (אוהבת כתום!) שמבצבצת מלמעלה ולמטה. אני מאוד מרוצה. כמו כן חיפשתי בגדים לאור שלובשת בגדים איומים מלפני שנה ואת הכי יפים מצאתי במפתיע (או לא) בטרגט. אני אוהבת מאוד שהם לבושים יפה, שילמדו לאהוב ולכבד את החיצוניות שלהם ולא יהיו רק גאונים קטנים של אמא  בכל אופן אחרי שקניתי לה חליפות וואלור (אין לי מושג איך אומרים את זה בעברית: זה בד מעורב מכותנה ופוליאסטר במראה קטיפתי, סבתא שלי קוראת לזה פפקו) עם נצנצים על ההודי (הודי זה מה שנקרא  בשפת העם קפושון) זה נפל עלי: נהייתי מיד ווסטרנית בעל כורחי! אני מלבישה את הבת שלי בטריינינג משודרג ומבסוטית מעצמי, אללי. בקצב הזה צפו שאקנה לה שמלת כריסמס עזתית מניילון וורוד נפוח.

האח הגדול: לא יעזור לך ארבל ולא יעזור לך קיצית - אני לא צופה בתועבה הזו, מה גם שנראה לי שארדם אחרי שניה של צפיה בזה. אבל יש לי שאלה: מקרינים את זה 24 שעות ביממה? האם זה ככה גם בארה"ב? ואם למישהו יש פלוץ? וחסר לכם, ששת קוראי הנאמנים שתגיבו רק על החלק הזה.
נכתב על ידי , 19/11/2008 22:11   בקטגוריות אוכל, אופנה, טרנדים, קרעחצים, שופינג  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטע ב-13/1/2009 13:59
 



מעברים, ג'וקים, חמידויות ושופינג


רק עכשיו, אחרי מסיבת הפרידה של כמה מהחבר'ה הישראלים (שחוזרים לארץ) הבנתי: הצילו! בקרוב אעבור, לראשונה בחיי, לאיזור כפרי (הכל יחסי) וקר. אני מניחה שזה כמו לחיות על המאדים - אין לי מושג איך זה עומד להיות. נזכרתי איך חצינו את האולד טאון בפעם הראשונה והכל נראה שונה. הכל נראה שונה עד שמכירים את המקום. אוף. שוב להתרגל. אני לא בנויה לזה, אני אדם מונוגומי אבל את זה כבר כתבתי המון פעמים. אז לפני שאבריח את שבעת קוראי האחרונים:


איך זה שנמלים (יש המון מהם בדירה המתפוררת שלנו) תמיד יודעות לקרוא לכל החברים והחברות שלהן כשיש אוכל ולהתפזר ברגע שהאוכל נגמר?

השבוע הלכתי לשירותים בלילה והיו שם המון נמלים. לא הבנתי מה הן מחפשות שם והייתי עייפה מכדי לחקור. למחרת עשיתי אמבטיה לילדים ואחרי חמש דקות אני מבחינה בין כל צעצועי האמבטיה שלהם בצעצוע חום ומכוער. ג'וק מת. ברור שאיבדתי כל פרופורציה והתחלתי לצעוק כמו חולת רוח ולעשות להם טראומה לכל החיים מאמבטיות (סתם סתם, הם מוכנים להתרחץ למרות הכל). משכתי אותם חיש קל החוצה והייתי אמיצה מספיק כדי למשות את הג'וק מהאמבטיה המרוקנת כשאני אוחזת בחמישים שכבות של נייר מגבת. הגוקים פה אמנם קטנים בחצי מאלו הישראלים שבכלל מכונים אמריקאים בטעות, אבל לי זה לא משנה, כל גו'ק שאורכו מעל חצי סנטימטר הוא אויב האנושות. יאק.


בן בן לא מפסיק להחמיד אותנו. הוא מדבר המון, פשוט המון. היום בארוחת הצהריים הוא ליטף אותי בעדינות ואמר "אדגדג אמא". על כל דבר הוא אומר "גם אני!" ובכלל הוא מעריץ גדול של האורולים והולך אחריה באש ובמים. במכונית בערב הוא לחש "לילה, כולם הולכים לישון" ולפני כן הוא הוריד לי את החולצה ואמר "אינוק!" והוא בכלל לא ינק כבר עשרה חודשים, בטח נתקנא בשאר התינוקות. היום בחנות הספרים לקחתי בובת תיאטרון בדמותה של דורה והוא דרש: "דורה אלטף פופיק בן".

תגידו לי שזה לא הדבר הכי מתוק בעולם? ועכשיו כשאעבור למקום שממש יורד בו גשם יותר מפעם בשנה, מה יכול להיות יותר משמח מהמגפיים האלו?



 

להשיג באתר האינטרנט הזה.

נכתב על ידי , 21/7/2007 06:51   בקטגוריות אור ופיצפון, טרנדים, שופינג  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-11/8/2007 12:54
 



השופינג שאחרי חג המולד


"הו הו הו" קורא סנטה קלאוס ושירת כריסמס נידבקת אליך חודש שלם. בטרגט אין מקומות חניה מסוף נובמבר וזה לא משנה אם באת לקנות כלי אוכל לשמונה עשר סועדים או פורמולה לבן בן. קניתי מתנות במאות דולרים, לעזאזל. קיבלתי כרטיס ברכה אחד. אבל אחרי הכריסמס, הו, אחרי הכריסמס. לא רק ששירי החג אופסנו עד לשנה הבאה והמזכירות באוניברסיטה כבר לא לובשות סוודרים עם אפליקציות של חתולים משתעשעים תחת עץ מקושט, ההנחות בחנויות ובאינטרנט רבות וכרטיס האשראי כורע תחת המשקל. וכך נקנית לה שמלה לאורולים בג'ימבורי אליה אני לא מעיזה להכנס בכלל, תכלת עם פרחים וורודים וסרט סאטן בחזית. לנו קניתי מסחטת הדרים חשמלית ו- הו, גולת הכותרת: סט כלים אמיתי של אנשים גדולים.



לעצמי קניתי בגאפ כמה דברים. והנני מבשרת לכם על עוד טרנד שבטח יגיע לארץ בקרוב: חולצות עמוקות מחשוף הנלבשות מעל טי שרטים דקים, רצוי עם קפושון:



ונעליים לבן בן שהן הנעליים הכי מצויינות שתוכלו לרכוש לתינוק שלכם (מגאפ):



נכתב על ידי , 31/12/2006 09:03   בקטגוריות שופינג, טרנדים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק על עצמי ב-2/1/2007 22:54
 



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)