לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כוכב נולד


לא, נו, לא התכנית, אני לא עד כדי כך לא מעודכנת ו/או איטית (כלומר אני בהחלט איטית ולא מעודכנת, אבל לא עד כדי כך). אני כאן כדי לבשר לכם על הטרנד החדש. כוכבים!

מאז שעברנו לכאן אני לא יכולה עם הדירה הזו ואתמול הטלכה הגדיר באופן קולע ביותר למה: הדירה הזו נראית בול כמו אתר נופש. אם הייתם רוצים לסוע לכמה ימים לשמורת טבע אבל לא להגרר עם קראוון או לישון באוהל בטח הייתם שמחים לגור בדירה קטנה, עם מטבח זעיר, שירותים ומקלחת קטנים ונקיים, פינת אוכל, סלון קטן ושלושה חדרי שינה פיצפונים עם ארון מיקרוני שיספיק למה שארזתם לימים הקרובים. אבל לא דאם איט! (ובמקום דאם איט אתם יכולים רק לתאר איזו קללה הייתי אומרת רק שאני מתביישת) אני אמורה לגור כאן שנה ובכלל: בלי אישור עבודה ועבודה אין סיכוי שנצא מדירת הנופש הזו, קללות! קללות!

אז במקום זה אני מפנטזת על סלון בירוק - כתום - חום - טורקיז וזה מהמם נורא, מספיק להרים גבות, על חדר שינה רומנטי בכחול - לבן, על חדר פוקסיה כתום לאור (אני אוהבת כתום), וחדר חום - בז' - כתום לבן בן. אוף. אז אני מתגלצ'ת לי בכל מיני אתרי עיצוב ופליקרים למינהם מהם אני מסיקה את המסקנה הבאה:

 

מדבקות לקיר זה כל כך אלפיים ושבע!

 

אם אתם באמת רוצים להיות מעודכנים, בשבילי הכוכב זה אתם. כן כן, כוכבים מפח, תלויים על כל קיר, כריות בצורת כוכבים, נברשות בצורת כוכבים, זה מה שבאמת יוציא מהאורחים המאגניבים שלכם קריאות התפעלות.

איך לעשות את זה?

כמה לינקים שיסברו את העין: http://flickr.com/photos/happyjanssens/sets/72157600025082938/ לבחורה הזו יש המון כוכבים בעיניים (ועל הקיר).

ואם בא לכם לקנות כמה: http://amishstars.com/

נכתב על ידי , 26/10/2007 21:48   בקטגוריות עיצו  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל ב-30/10/2007 16:37
 



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)