לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הערות על פייסבוק


א) אם הייתי זוכרת את כ-ל השמות של מי שיצאתי איתו בטח היו לי הרבה אנשים שהייתי יכולה לראות איך הם נראים עשר שנים אחרי, אבל יש לי זיכרון של דג זהב ובכל אופן ההפתעה הגדולה היא שנתקלתי באחד כזה פה באן אמבופ שהיא חור לא קטן. סליחה, ההפתעה הגדולה היא שאני בכלל לא נראית לו מוכרת  . אבל זה כבר לא קשור לפייסבוק, זה קשור לחיים האמיתיים.

ב) איך יכולים להיות לבן אדם 539 חברים?

ג) איך זה יכול להיות שאחת החברות שלי נמצאת שם 24 שעות ביממה וכל הזמן כתוב לי שהיא נתנה לההוא דג, השליכה על ההיא תפוח אדמה, ושתתה בירה וירטואלית עם זאתי. היא לא עובדת לפעמים, ישנה, אוכלת, משהו?!

ד) איך זה יכול להיות שאנשים שאני מכירה מהחיים האמיתיים ויודעת שהם חיים על הצד המעוך של הקרמבו נראים כמו דוגמני על מהקמפיין האחרון של שאנל?

ה) האם כמו בחיים האמיתיים, גם בפייסבוק אני יוצאת קצת לא מקובלת?

 

ועכשיו לחיים האמיתיים: חג ההודיה, שכה יהיה לי טוב. בחוץ יורד שלג והילדים עם טל בונים איזו מיניאטורת שלג השבח לאל - רק על זה צריך להודות לו. קיבלתי איזו הזמנה טנטטיבית מההורים של קיילי אתמול בערב. אז קודם כל אין לי שום מצרכים לארוחת החג, יש לי מצרכים לפאייה - האם פאייה תתקבל בברכה או שמא עלי לצוד תרנגול הודו או לפחות פאי דלעת (דווקא פאי דלעת אני מוכנה להכין)? איך אוכל להעביר כמה שעות עם מאט וקרול בני עשרים ושלוש שמתנהגים כמו בני שש עשרה ומאט כל הזמן מנתח את מערכת היחסים הטעונה שלו עם משפחתו המתפרקת?!

 

אני מרירה? אני?!

נכתב על ידי , 22/11/2007 16:41   בקטגוריות קרעחצים, פייסבוק, facebook  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-26/11/2007 19:58
 



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)